- 2373 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BAKİ KALAN BU KUBBEDE BİR HOŞ SADA İMİŞ ....
Dün bütün dünyadan soğumuş hayata küsmüşken ,bugün çok mutlu olabiliyoruz.Dolayısı ile yarında nasıl olacağımız hiç belli değil.Bugün çok büyük hedefler ve amaçlar için planlar yaparken ,bir anda bir sağlık problemi nedeniyle hepsini unutup,sanki dünyanın sonuymuşçasına her şeyiniizi o sağlık problemini çözmek için feda eebilecek hale gelebiliyoruz.
İşte dünya böyle bir yer. Bazı insanlara bakarız sanki onlar için ölüm yokmuş ve devamlı dünyada kalmaya senetleri varmışçasına çaluıyor çırpıyor,zulüm yapıyorlar.Oysa herkes gibi onlarda ölecekler.
Şu fani dünyada neden birbirimizi üzüyoruz neyi paylaşamıyoruzki..Neden bir anda yüzlerce insan feci şekilde can veriyor çocuklar yaşlılar kadınlar öksüz yetim aç susuz kalıyor ölüyor vede öldürülüyor.O can yakan öldüren kişide birgün ölmeyecekmi,diyelimki ahiret inancının olmadığını varsayalım olsa zaten bunları yapmayacaklardır ,tarih onları konuşurken arkalarından kötü olarak konuşulmayacakmı..
YORUMLAR
Her şey bir tarafa insanın vijdanı kendisi ile kavga etmiyecek mi diye düşünürüm olumsuzluklarda.
Hadi Allah korkusunu bırakalım diyelim,tarihte lekeyide bırakalım,
ya vijdan.Kişinin kendisi ile başbaşa kaldığı zaman acaba
nasıl bir iç huzuru duyarbilir yaptığı kötülükten değil mi?
Kaleminiz daim olsun.