- 552 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKINI HELAL ET!!!
Her sabah yataktan bir sevinç ,bir ümitle kalkışım bitti artık.Artık kör kuyulardayım ama eminim ki yüreğimdeki insan mutlu olacak.Dualarım hep onun için olacak.Çok daha iyi ve güzele layıktın bir tanem ve öylede oldu.Rabbim yüreğini rahatlatın sevsin ve sevdirsin beni silsin kalbinden ve yüreğinden!!!.Tek dileğim mutlu olman…
Ben mi???
Beni hiç sorma merakta etme ama benim mutlu etmek istiyorsan mutluluk haberlerini ilet bana sürekli.İster bir kuş kanadına bağla kokunu ister bir rüzgarla gönder nefesini.Çünkü artık fazla zamanım kalmadı.Son sevdam son yürek yangınımdın ama kimseler bu kadar yakamadı…
AŞKINI HELAL ET VE HER DAİM DUADA UNUTULMADIĞINI UNUTMA!!!
YORUMLAR
Elbet bitecek yürek yangınınız elbet bir gün yine sevinçle kalkacaksınız yataktan.Değişmeyen tek şey değişimin kendi değil mi?Ama madem ki bu satırlar böylesi tertemiz bir sevgiyle yüklü BİR GÜN MUTLAKA KARŞILIĞINI ALACAKSINIZ.SEVDİĞİNİZ KADAR SEVİLMENİZ DİLEĞİYLE........
SEVEN SEVDİĞİNE HİÇ KIYAMAZ DEĞİL Mİ CANI SAĞOLSUN MUTLU OLSUN TÜM KALBİYLE...SEVİLENLER BİLSELERDİ KENDİLERİİNE VERİLEN DEĞERİ ASLA İNCİTMEZLERDİ SEVEN KALPLERİ ELLERİNE VERİLEN O HASSAS KALBİ DÜŞÜRMEZDİLER YERE..KUTLARIM AFEDENI ALLAH AFEDER DUA EDENİN SIĞINANINDA TEK DOSTU ALLAHTIR..HAYIRLI RAMAZANLAR..SELAM VE DUA İLE..