Sevgili Dolu Sayın Melek
10.05.2009
Sevgi Dolu Sayın Melek ;
Şimdi ben büyüdüm anne .. Hayatta sıra bende .. Ben belki büyüdüm ama senin gözünde hala küçücüğüm .. Şimdi elimi tutan olmayacak .. Hatalarımı düzelten .. Doğrularımı öven olmayacak .. Sen bana ilk gün uçmayı öğretmemiştin .. Ama hayat bana öğretti sevgili anne .. Çıkmaz sokaklardan .. Hayallerden çıkmayı öğretti bana hayat .. Sen bana en iyisini öğrettin anne .. Konuşmayı .. Koşmayı .. Yürümeyi .. Sen öğrettin bana .. İnsan olmayı sen öğrettin .. Bilsem ki senin canın yanacak .. İki elim kanda olsa .. Ecel kapımı çalsa .. Yine gelirim anne yanına .. Şimdi ben 70 yaşında da olsam .. Yine geleceğim yer senin yanın anne .. Ne hata yaparsam yapıyım .. Kolların hep bana açık olacak eminim .. Sevgi dolu sayın melek .. Mutluluk kocaman bir yalan anne .. Bir sigaraya bağlanmak mutsuzluk işte bu anne .. Bu gün senin günün anne .. Bütün bunlar başka konular .. Unutulana ne çözüm olur ki .. Sana olan borcumu nasıl öderim sevgili melek .. Yaşlandın şimdi anne .. Üstünde bir yelek .. Evinde tek başınasın .. Ağlıyorum anne .. Senin için ağlıyorum .. Seni yalnız bıraktığım için senden çok utanıyorum anne .. Seni bırakmayacaktım .. Özür dilerim anne .. Tek kalmamalıydın .. Ölümün nefesi boynundayken senin yanındayım anne .. Senin için bir göz yaşı döküyorum .. Sen anne doğduğunda yine bembeyazdın .. Ölürken de yine beyazsın anne .. O lanet şeyin içindesin ama sen en iyisine layıksın anne .. Ölenle ölünmez .. Seni hep özleyeceğim ..
‘‘Göz yaşı akıttığın her şey güzel olurmuş anne ..’’ O baş ucundaki fidanı tıpkı beni büyüttüğün gibi büyütüyorum .. Göz yaşlarımla .. Beni bu dünyaya getirdiğin için teşekkür ederim anne .. Ama mutluluk yalan .. Keşke sen ve ben uzaklarda olsak .. Elveda anne .. Anneler günün kutlu olsun .. Yanındaki meleklere buradan selam olsun .. Göz yaşlarım ufak bir çocuğun dileklerinde can bulsun ..
Güneş senin için doğuyor anne .. Benim doğum günümle başlayan hikayenin sonuna geldik .. Büyüdüm anne .. Çok büyüdüm ben .. Bak hayatın bana yaptıklarına .. Yardım et bana anne ..
Ölümün önüne geçilemiyor işte .. Soğuk iğrenç nefes .. Ecel terleri .. Şimdi bir hafif rüzgar es.. Yoruldum hayat yordun beni pes .. Vazgeçiyorum bu oyundan .. Çıkmak istiyorum .. Ama sen üzülürsün diye yapamıyorum anne .. Yorgunum .. Üzgünüm .. Ağlamaklı gözlerim morardı artık .. Hiçbir kötü alışkanlığım yoktu anne .. Ama şimdi yazdığım her satır .. Bana ayrı bir acı .. Yardım et anne .. Tut ellerimden .. Göz yaşlarımı sil .. Beni affet .. Ne cennet .. Ne cehennem paklar beni .. Ve melekler gök yüzünde raks eder .. Kader bu kimine güler .. Kimine söver .. Şimdi anne sana yakışan bir sondayım .. Hayatın çıkmaz yolundayım .. Ne sağ .. Ne sol .. Ne düz .. Ne geri .. Ben insan mıyım .. Ben insan olamayacak kadar yalnız .. İnsan olamayacak kadar kötüyüm .. Ölmeyi bile beceremeyen bir varlığım .. Gülmekle ağlamak arasında bir ince çizgi var ya .. Ben gülmeyi hiç öğrenmedim anne .. Zaten doğarken de ağlamaz mıyız ? .. Şimdi hayat ne sağcıya bakar ne solcuya .. Sadece insana bakar .. Gecenin ayazında donarken .. Dudaklarımdaki son hece sen olacaksın anne .. Seni ve kardeşlerimi seviyorum .. Elveda ..
Sevgili Yavrun
Nevzat Doğukan Karabiberoğlu
YORUMLAR
Bu makalelerin üzerinde PUANlama var...!
Makaleyi beğenirseniz ona puan verirsiniz.Ben bu makaledeki çocuğun elvedasına mı puan versem acaba.
Tabii ki hayır...!Hayatta olmuşla ölmüşe çare yoktur önce onu bilmek gerekir ama bunun sonu hiç bir zaman ölüm olmamalıdır.Çünkü ölüm kurtuluş değildir.
Bitişlerin belki başlangıçları vardır unutmayın.Elvedayı bir saksıya gömün size güzel çiçekler yarın güzel çiçekler açacaktır.
İYİ DİLEKLERİMLE.