- 2882 Okunma
- 40 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRTLÜĞE LANET OKUYANLARA DESTAN
Ey zihniyet!
Siz yolunuza daha umut serpiştirmemişkin, biz mutluluk gözyaşlarına tutunan insanlardan neden nefret edersiniz?
Ey zihniyet!
Sizin akla ziyan söylemleriniz ne çabuk unutuldu?
Her gün biz kardeşiz diyen sizler değil misiniz?
Hani “hepimiz kardeştik” zihniyet!
Ey zihniyet!
Bu kaos ortamı savunduğunuz örgütlerin(Ergenekon) eseri değil mi?
“Astığı astık,kestiği kestik” söylemlerini yüreğinize rapt etmiş,köşe başı,basmakalıp,leş sözcüklere tutunup, neden bölücü dersiniz…..Ey zihniyet.!
Ey zihniyet!
Malazgirt meydanında Romen Diyojen’e aynı safta olduğumuzu göstermedik mi?
Haçlı Seferlerinde Papanın eşeğine tekmeyi koyan bizler değil miydik?
Beraber koşmadık mı, kana,acıya,mutluluğa,sevgiye,hüzne ve beraber gözyaşlarına boğulmadık mı?
Ey zihniyet!
Bu vatan bizlerin değil mi?
Bu topraklar,bu dört mevsim,bu koku,bu mutluluk bizim değil mi?
Çanakkale’de susamış bayrağımıza kan veren bizlerin ecdadı değil mi!
Toprağa rahmet döken ecdadın torunları biz değil miyiz?
Çorapsız,ekmeksiz,kurşunsuz,sipersiz,vb. aynı safta duran bizler değil miydik?
Savaş sırasında secdeye inenler bizler değil miydik?
Mehmet Akif’in diline düşmüş, boğazında düğümlenmiş kelimelerin ecdadı biz değil miyiz?
Dilan’ım Zeynep’im,Mehmed’im, Hozan’ım bu topraktan tünemiş evlatlarımız değil mi?
Ey zihniyet!
İzmir’im, Bitlis’im aynı cennet vatanda değil midir?
Bizleri varlıkla yokluk arasında terk etmeye mahkum eden nefretinizin, içinde büyümek zor değil midir?
Sen nasıl Fatih’in eteğine tutuştuysan, ben Selahaddin Eyyubi’nin eteğine tutunmuşum değil.İkisininde eteklerinde tutunmuşuz biz bu ayrımcılık ne demek !
Ey zihniyet canımız yanmış,dünümüz bükülmüş boyunlarla dolu, dünümüz gözü yaşlı analarla dolu,yarınlar kardeşlik aşkına şerbet olmuşken, bütün saflar düz iken bu ajitasyon yüzlerinizin sebebi nedir?
Ey zihniyet!
Hepimizi ihaleye çıkarıp bizi birbirimize düşman ettirenleri görmediniz mi sonlarını?
Ey zihniyet!
Bulanık zihniyet, çarpışık zihniyet,inkarcı zihniyet,karmaşık zihniyet,gelin kardeş olun birer EBU CEHİL olmayın.
Ey zihniyet!
Mekke’deki putperestler gibi inkar etmeyin.
Ey zihniyet bütün bedenlerimiz İSLAM adımız TÜRK soyadımız Kürt,
mezarımız ANADOLU , gönlümüz tohum ekmiş kardeşliğe bu kavga ne diye?
EĞER BU ÜLKE BÖLÜNMEYECEK BİR TÜRK-KÜRT MİLLET İLE YAŞAYACAKSA, EĞER KARDEŞSEK BUYRUN SAYFAMA KARDEŞLİK ELİ UZATIN…
SANSÜRLENDİ CÜMLEM......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
ALLAH’A EMANET OLUN
SVGLER
SYGLAR
SLMLAR
YORUMLAR
Diyarbakırda 4 yıl yaşamış biri olarak derim ki bende;
Kürtlerle aynı sıraları paylaştık,aynı toprakta ve aynı bayrak altında İSTİKLAL marşı okuduk.Komşu olduk..Alış veriş ettik...Aynı ekmeği paylaştık,aynı sudan içtik...Ne bir gün batılı olduğumuz geldi aklımıza ne onların bizden zerrece farklı görmek.....Birlikte sevindik,ağladık,bayram kutladık..Hiç hatırlamıyorum dışladığımızı...
Bu dış mihraklı oyunlara gelmiyelim,birlikte kan akıttı atalarımız bu topraklar için...Aynı toprakta ,aynı bayrak altında biz bir milletiz....Biz sevgi toplumu olmalıyız,kin ve nefret bize yakışmaz...........ESRA
KİMSE BU SAYFAYA YIĞINLARCA HEP AYNI LEKELİ BİRER ÖLÜ HALİNE DÖNÜŞMÜŞ CÜMLELERİ YAZMASIN YAZANLARIDA TAKMIYACAM VE ENGELLEYİYORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
çünkü artık cani ,bu dünyada yeri olmayan,ilkel insanlar olarak bilinmekten bıktık çünkü bıktırdılar bırakında site de engelleyebilsin gerçek hayatta malesef o körelmiş o anlayılşsız o insana bakınca yalnızca kötülük gören zihnet hep önümüze çıkıyor .
kutluyorum tamamına katılmasamda emeğinize sağlık.
bu sayfaya bir kaç defa geldim ve gittim...
aslında genellikle duygularımız mantığımızı bastırıp,
hakikati görmemize engel olan sonuçlar doğuruyor günlük yaşantımızda sürekli olarak..
Dostoyevskı"nin Suç ve Ceza adlı eserinde..
Raskolnikov,haksızlıklara karşı mücade etme adına cinayet işleyip, kendince sorunu kökünden halledeceğini düşünerek, tefeci kadını öldürüp her şeyin yoluna gireceğini düşünmüştü en başta..
ama olaylar hiçte istediği gibi sonuçlanmamıştı malesef..
o bir çıkmaza girmişti ve işlediği suç onu
tüm duygu ve düşünceleriyle öldürüyordu an be an...ve en sonunda olması gereken olmuştu..
Suç ve Ceza....vicdan...
Kur"anı kerimde bir insan öldürmenin dehşetini bilmeyenimiz yoktur sanıyorum aramızda...
kimsin sen aciz insan!
kimsinki Allahın kendi zatından bir parça olan canı yok etme cüretini gösterebiliyorsun kendince..
Allah seni seyrederken sen,
onun kulunu katledecek kadar vahşileşip Kabilin saltanatını sürdürüyorsun bu dünyada..
Cana kıyan her insan bir Kabildir..cani bir katildir.
bu her kim olursa olsun hiç farketmez...
ben inanmıyorumki hiç bir Kürt kardeşim, Apo ve Pkk terör örgütünü destekleyip,dağlarda ne tarz bir yaşam sürdürdükleri ve hangi inancı paylaştıkları dahi belli olmayan ve münafıklık ve müşrik emaresi taşıyan bu insanları öncü olarak görüp ardından da kuzu kuzu gidip desteklesinler katilleri..
bunu Müslüman olan hiç bir insan yapmaz yapamaz..
yapanlrsa Müslüman sayılmaz...
Her Kürt Pkk lı olmadığı gibi,her Pkk lıda Kürt olamaz bu mümkün değil..
çokca yakın görüştüğüm bir çok Kürt arkadaşım var ve hiç birirside Apo"nun ve Pkk nın ismini dahi duymaya tahammül edemiyorlar..
keza aynısı Türkler içinde geçerli değilmi..
Ergenekon terör örgütünü kuranlar bu Ülkenin Türk vatandaşları ve üst düzey bürokratları değillermi..
onlar terörist diye tüm Türkler teröristmi sayılırlar..
yapmayın arkadaşlar.artık kendimize gelip ak ile karayı ayırt etmemiz şart olmuştur..
bu gün Dtp halkın oyu ile yine Halkın Meclisinde gelip söz sahibi olmuşlardır..
unutmayınki Güneydoğu anadolu yıllardır zulüm altında kalmış bir yerleşim alanıydı..
o bölgede denize düşen yılana sarılır misali bir gerçek var yazıkki..
onlar yaşamaktan korkan insanlar.. korkuyordular..
ve o bölgede Askerlik yapmak bir genç için ölümü satın almak demekti değilmi..
ve o bölgede yıllardır yılana sarılarak yaşanmış bilinmeden..
haksızlıklar, yoksulluklar,imkansızlıklar okutulmayan çocuklar,cehalet,töre kan ve daha vb..
o kadar çokki saymakla tükenmez..Bediüzzaman gibi bir Müceddid çıkmıştır o topraklardan...Nihat Hatpoğlu gibi ve daha bir çok alimler yetişimiştir o bölge torağında...
o topraklar bizim,oranın insanıda bizim..
Türkü,Kürdü, Ermenisi, lazı, Çerkezi hepsi bu topraklar üstünde, bu Bayrak altında, bu İstiklal Marşı ve bu ezan sesinde birleşen herkez kardeştir..
İsalam tarihine bakınca Hz Peygamberin Hudeybiye antlaşmasındaki hoşgörüsü ne kadarda manidardır insanlık için.
Antlaşma ilk başta Müslümanların aleyhine oluyor görünmüştü ancak Rasulullah sav bu antlaşmayı imzalayacaktı muhakkak..
Müşriklerden dönemin en güçlü şair ve hatibi olan Süheyl ibni amr"ın antlaşmayi imzalarken
"ben Allahın Rasülü diye başlayan bu yazıya imzamı atmam"demesi üzerine Hz Peygamber metnin o bölümünü çıkartıp yerine"Abdullah oğlu Muhammed" diye yazdırmış ve antlaşma böylelikle imzalanmıştıı..
barış için fedakarlık geçerl olmalı muhakkak..hatta şart...
ve bu antlaşmaya ashabdan öyle yüksek seslerle müdalale edilmiştirki, Hz Peygamberi incitme noktasına bile gelinmiştir..ve hatta incitmişlerdir de...
ama yıllar sonraki Müslümanların aleyhine olan bu antlaşma lehine dönüp Fetih getirmiştir Peygamber ordusuna..
hıoş görü hoşgörü..
ben inanıyorunki bu olay çözülecek inşallah ve Apo ve pkk terör örgütü silinip süpürlenecek tir bu Ülke topraklarından mutlaka..hak eden hak ettiğini görür mutlaka...
suç ve ceza......
Rabbim Ülkemiz ve Milletimize faydalı olacak her harekatı hayır ve başarı ile sonuçlandırsın inş...
selam ve duaile....
Ey zihniyet...Yeter limi ...Meftun karanfilin,imaları
...
Sadece bu ülkede ,yapılan ayrımları sıralasak.Destan larla
acılar su yüzüne çıkar.Ve toplanır kepçeyle.Sen göz boyamayı bilmiyorsan,gözünün yüzünde işi yok.Akıllı olmanın tek kuralı var. Oda-Yalakalık
Mecburi istikameti bu- Yaşamanın.Eger ki göz yummayı bilmiyorsan.Sabretmeyi ögren.Ne diyeyim,
Meftun karanfil
Saygılar sevgiler selamlar
Bariz kelime kirliliği bu sayfada yüzünü göstermiş.
Kardanadam hariç.. hiç kimse cesur değil ve bilgi sahibi olsalarda sanırım konuya vakıf değilmiş..
herkes kafasına göre yazmış..
''Türk'' bu kelime ufak harfle yazılmaz... bununla başlıyım..
burada belirtilen konuya istinaden..
size birkaç örnek veriyim..
guruplaşmaların adeta büyük misyon olma edasında olunan bazı meclisler vardır zaruri orada bulunulması gerekir ..
askerlik cezaevi bunlardan sadece ikisi görünürde..
buralarda bir arada yaşayan Türk ve kürt bir kaba kaşık sallıyor aynı namluya mermi sürüyor.
aynı düşmana kurşun atıyor
kimse kimsein tavuğuna kış demiyor ama.. aması var ki bu adını ayzdığım yerlerde bile oturulacaksa kürt kürtle ahbap oluyor Türk Türkle kimse bir şey demiyor diyemiyor..
yani ''hem-şehri-cilik' var ama bunun adı budur..
kimse kimseyi kandırmasın bence..
çok eskiye gitmek lazım herkesi 1914-1919 arasına ve sonrasına davet ediyorum oradan araştırmaya başlayın önünüze çıkacak bilgiler sizleri ürpertecektir.
yakın zamanda okuduğum bir kitap beni ürpertti ve ne kadar bilgiden yoksun kaldığımızı anladım..
sevgili dostlar..
ben ezbere biliyorum ama yorulmamak adına sizlere buraya alıntı olarak ekleyeceğim daha açılımlı kapsamlı halinide tartışabiliriz..
bugünün Türkiyesinde oynanan oyunların aslında çok eskiye dayandığını hepimiz biliriz ama kimler tarafından bu oyunun hazırlandığı aşikar belli olsada perde arkası başkadır aşağıda konu başlıklarından yola çıkalım.
1919’da başlayan Kurtuluş Savaşı’ndan bugüne kadar bilinmeyenler ne?.. Halktan saklanan nedir?
- 1919’da Türkiye’yi kim işgal etti?...
abd’nin “1919’daki PKK’sı” Yunanistan!..
abd’nin Yunan ve Rum’la ortak “İşgal Mitingi”!..
- Mustafa Kemal, Amerikan Generali ile niçin gizli görüşme yaptı?..
abd Başkanına yazdığı mektupta ne vardı?..
- Mustafa Kemal abd Mandası’ndan yana mıydı?..
İngilizler’den “Anadolu genel valiliği” mi istedi?...
Türkiye’deki abd işgal gemileri, bayrakları ve temsilcileri!.. Samsun’a çıkmaya hazırlanan abd askerleri!..
Samsun’u bombalayan işgal gemileri...
- abd Başkanı Wilson: bunu demedimi?
- “Türkiye diye birşey yok ki, büyükelçi göndereyim!..”; dedi
- “İstanbul, Vatikan gibi tek devlet olacak!..”; dedi
- abd kongresi: “Türkiye birleşik devletleri kuracağız! ” dedi
- abd resmi belgesi: “Kürtler her zaman sorun olmuştur!..”;dedi
- ABD: “Ermenilerin soyu suçsuz değildir!..”
- İngiltere: Kürtleri kullanalım!..” dedi
_____________________
- Atatürk nevruz’u nasıl kutladı?..
- Atatürk’ün Musul-Kerkük ve Süleymaniye’yi istemesinin belgeleri..
- abd planı: “yabancı sermayeyi korumak için asker getiririz!..” dedi.
- AB’yi Amerika mı kurdurdu?..
yukarıda okuduğunuz gerçekler hulki cevizoğlunun 1919 un şifresi adlı kitabında daha geniş yeralmaktadır..
bildiğim bir şey varsa ben şahsım olarak..
Türk evladı Elhamdulillah müslümanım...
içinde Allah korkus olan kul hakkı yemeyen herkes benim kardeşimdir eğer bir dili varsa dilini konuşmalı (lehçe) değilse ...
ve geçmişte atılmayan temller atılacaksa bir çözüm olacaksa ki bu çağda yanlış yerden başlandğını biliyorum bu temel atmanın..
bu şekilde olmazdı...
ilk önce 9 yıl gibi bir zamanı cezaevine veren
ve suç işleyen
suçunun bedelini ödeyen biri olarak..
imralıyı kendisine otel mesken eden o Namussuz şerefsiz kan içici: Doyumsuz aç fare ne kadar yazsam kalemim susmaz o Bebek katiline..; kellesini kesin onun kellesi vücudunda durdukça bu halkların kardeşliği birşelemez...
önce bunun olması lazım...
bakmayın birilerinin ahbap çavuş ilişkilerine
hepsi korkak devekuşu gibi kelleyi kuma gömüyorlar.. sözüm ona Kürt sorunu var onu çözecekler...
dönmedolap pervaneleri gibi dönek bunlar...
kürt sorunu diye bir sorun yok Türkünde sorunu yok sorun dışa güdümlü olan bizleri dışarıya mahkum kılanlarda.
daha uzun yazmak lazım belki ama yazmıycam sinirlendim..
Saygılar.
hiç bir sığ beyinli kişi bu ülkede kurtuluş savaşının türk-kürt beraberce verildiğini düşman emperyalistlerin kürt türk birlikteliğiyle yurttan atıldığını inkar edemez.yunan Çubuk ovasına kadar ilerleyip orda karargah kurduktan sonra doğu ve güneydoğudaki kürt hamidiye alayları imdada yetişmiş onları ege denizine dökmüştür.tüm gerçekler doğru kaynaklardan öğrenilmeli ve kürt-türk kardeşliğinin ne denli hayati bir birliktelik olduğunu kavramalıdır.Bu ülke hepimizin ülkesidir kimse kimsenin hamisi veya abisi konumunda değildir.En güzeli kardeşlikten yana tavır takınmak ve onu sonuna kadar savunmaktır.yüreğine sağlık.kalemin susmasın.kutlarım saygıyla
bir cok siirde de yer almistir
Türk Kürt Laz Cerkez Alevi Sünni -kardestir.
bir sey dilden ibaret ise gercekligide yoktur zaten.
benim senin diyen öz kardeste olsa bir ortamda yasayamaz asla.
bu Ülkeye bizim diye bilen herkes kardestir.
ve kürtlere kin besleniyor diye birsey yok.
beslenen kin sadece teröre.hos birseymi sizce genc insanlarin ölmesi.kim buna hos diye bilir.elbette sizde demezsiniz.
ki su da var ki Türkiyenin genelin de dahi bir ayrimcilik var.
zengin - fakir siniflandirmasi.vallahi parasi yoksa öz Türk vatandasinin gözünün yasina bakilmiyor ölürsen öl gibisinden.
siniflandirmayi yapan okadar cok Türk vatandasi var ki.
bunu yapan Milliyetcinin kralida olsa bostur.
Türklük kürtlükten cok insanlik nedir ögrenmesi gereken büyük bir kitle var ülkemizde.
bu konulara girilince cikilmiyor siyaset meydaninda da degiliz. aslinda herkes terbiyesi ile fikrini aciklayin ca gerginlik te cikmiyor hic bir blog yazisinda.
lafa ahkam keserek girilen en ilimli yaziyi dahi
hakaretler iceren tarza dönüstüre biliyor.
güzeldi yazin emegine saglik.saygilar.
Bırakın bu açıklamaları artık lütfen sıkıldık hep aynı şeyleri duymaktan.
Biz barış istiyoruz şehitler ölmesin istiyoruz.Tek amacımızda bu.
Savaşı çıkaran PKK denen örgüt biz diyoruzki Pkk ya lanet okuyun o yok siz hala aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz.Bunlar artık pek gerçekçi gelmiyor.
Lütfen burda siz tarafından yazılmış PKK ya lanet okunulan bir yazı görmek istiyoruz.
sevgili kardeşim
yazacaklarım tamamen orjinal olacaktır sayfana
herhangi bir akımın ürünü değil.
Benim tüm yazılarımı ve şiirlerimi oku istersen
düşünce tarzım tamamen kendime hastır.
Ama hatalarım da olmuştur zaman zaman ve düzeltmişimdir.
Düşüncesi kemikleşmiş bir insan değilim. Gelişen dünya, bilim ve felsefe ışığında düşüncem bir çocuk iskeleti gibi
kıkırdaktır.
Eğer benim elimde bugün bir imkan olsa tüm insanlar en ufak bir ayırım gözetmeksizin kardeştir. Ki: ırkları inkar edemesem de yararsız ve kışkırtıcı buluyorum.
bizler iki düşman ve kan davalı mahallelerden mürekkep köylerden mezralardan geldik şehire
bu kan davası memlekete ve farklı konuşan insanlara bulaştırıldı sonunda. Bu vesileyle çok üzgünüm.
Bana bir soru sorun ve deyin ki Türkiyenin en büyük sorunu nedir.
kendimce cevaplayayım.
iki büyük sorunumuz vardır.
1- Memleketimizin egemenlik hakları hergün elinden alınıyor
ve esir bir millet haline dönüştürülüyoruz. Yani bina yıkılıyor
2- İşsizlik fakirlik ve hayat standartı her gün daha çok çöküyor etik değerlerimizle birlikte
şimdi bize tutturmuşlar;
bizi oyaladıkları gündemleri sıralıyorum.
a) laikler-müslümanlar
b)türbanlılar-açıklar
c) inananlar inanmayanlar
d) Anayasa-babayasa değişsin mi değişmesin mi
e) polis devleti mi- hukuk devletimi
f) türklerin yeniden doğuş günü olan (newrose) 21 mart
türklerin ana simgesi olarak ergenekonlaştırıldı ve PKK ile aynı masaya yatırılarak, bir fuitbol maçı seyreder gibi halkı ikiye böldüler
ergenokoncular-pkk cılar
g) heybeli ada açılsın mı açılmasın mı
h) ermenilerden özür dilensin mi dilenmesin mi
i) ve kürt açılımı
--------------------------------------------------------------
bunun altını çizdikten sonra şunu belirteyim
israilin ve amerikanın başı çektiği 5 büyük ülke durmadan zenginleşip silahlanıyor. Arada suni kriz yaratıp silahlarının
ve yatırımlarının paralarını geri kalmış bizim gibi ülkeden
çıkarıyorlar
dünya nüfusu onlara çok geliyor. Yeni arayış peşindeler
-aids
-kuş gribi
-domuz gribi
-hindi gribi
-öldüren keneler
ve işgal kuvvetleri burnumuzun dibinde
avrasyaya hakim olmak enerjiyi ve suları yönetmek için
şimdi var ya kardeşim
iki acil önerim var
ve bu iki acil önerimiz için de
omuz omuza yapışıp aynı safta durmalıyız
ki ayrışırsak asla başaramayız
1- memleketin kaynaklarını hakça halka köylüye çiftçiye
esnafa kısaca ücretliye aktarılmasını sağlayıp yaraları sarmak
2- yıkılan çatımıza sahip çıkmak
bu memleket hapimizin
kimse tek başına sahip değil
ama bir safta
çok sevgimle
niyetlerini anlıyorum
çok güzeldi
benimkisi eleştiriden çok
kendi bakış açımı aktardım
çok sevgimle
SEVGİLİ KARDEŞLERİM, ÖNÜMÜZDE İKİ YOL VAR:
* BARIŞ
*SAVAŞ
SİZE SORUYORUM, HANGİSİNİ TERCİH EDİYORSUNUZ?
YORUMLARINIZA BAKARAK SAVAŞI TERCİH ETTİĞİNİZ BELLİ
AMA SAVAŞ İNSAN DIŞI BİR DURUMDUR.
İNSAN YÜREĞİ TAŞIYAN HİÇ BİR İNSANIN TERCİH ETMEYECEĞİ BİR YOLDUR.
BİZ BARIŞ DİYORUZ SİZ BOĞA ALTINDA BUZAĞI ARIYORSUNUZ
SAVAŞ DERSEK (DEMEMİZ ZATEN MÜMKÜN DEĞİL) TERÖRİST, CANİ LAKAPLARINI TAKARSINIZ.
NE YAPALIM?
ÜÇÜNCÜ BİR YOL YOK Kİ
İSLAMDA
YA HARAMDIR YA DA HELALDIR
GERÇEĞİ BİR DE VACİP VAR AMA BÖYLE BİR SÜREÇTE VACİP YOLU NASIL OLUYOR ONU DA BİLMİYORUM
BÖYLE BİR YOL BU SÜRECE UYGULANABİLİR Mİ?
SÖYLEYECEĞİM TEK ŞEY HELAL OLSUN BU ÇAĞDA BU KAFALARI TAŞIYABİLENE
YAZARI BÖYLE GÜZEL BİR YAZIYI KALEME ALDIĞINDAN DOLAYI KUTLUYORUM
SAYGILAR SUNUYORUM
Ancak şiddet ile karşılık verilir demek kafamıza vura vura boşuna dağa çıkmıyosunuz sizin bildiğiniz tek şey bu zaten zor balık, tehdit...
Bu yazılardan önce lütfen pkk ya lanet okuduğunuzu gösteren bir yazı yazın.ondan sonra kardeşliği konuşalım...
değerli meftun karanfil yüreğinize sağlık.yalnız şunu unutmayınız ki.siz ne yazarsanız,nekadar iyi insan olursanız olun birileri size diyecek ki,tıpkı bu yazınızdan şüphelenildiği gibi.tıpkı...diyecek ki eğer samimiyetinizi göstermek istiyorsanız'' AYNAYA BAKIP KENDİNİZE TÜKÜRÜN,BEN KÜRT DEĞİLİM ASLINDA ADIM TÜRK,SOYADIM KÜRT''deyin diyeceklerdir size.onun için önyargıları silmek zor.Bu bir eğitim işi,yıllar,hatta y.y.lar geçecek insanların empati yapacak aşamaya gelmesi.dileğim sizler gibi düşünen insanlarımızın artması.elbetteki kardeşiz.ayrımcı değiliz, allah ayrımcılardan eylemesin bizi. saygılar.
yazını baştan sona okudum.bu acıları bizzat yaşayan biri olarak acaba neden anlamak istemiyor bu taş kafalılar;biz kardeşlikten birlikten beraberlikten bahsediyoruz,eşitlikten bahsediyoruz onlar bölücülük olarak algılıyorlar.böyle bir zihniyete ancak şiddet ile karşılık verilir taki kafalarına vurana kadar pes edene kader.zaten bu öyle değil mi ki 30 yıldır dewam ediyor.. ama bu yol doğru yol değil;diyalog,empati olduktan sonra çözülmeyecek sorun yoktur.umarım en kısa sürede ülkemin kanayan yarasına derman bulurlar...saygıyla
yazını baştan sona okudum.bu acıları bizzat yaşayan biri olarak acaba neden anlamak istemiyor bu taş kafalılar;biz kardeşlikten birlikten beraberlikten bahsediyoruz,eşitlikten bahsediyoruz onlar bölücülük olarak algılıyorlar.böyle bir zihniyete ancak şiddet ile karşılık verilir taki kafalarına vurana kadar pes edene kader.zaten bu öyle değil mi ki 30 yıldır dewam ediyor.. ama bu yol doğru yol değil;diyalog,empati olduktan sonra çözülmeyecek sorun yoktur.umarım en kısa sürede ülkemin kanayan yarasına derman bulurlar...saygıyla
selam mustafa kardeş bu güzel,gerçekçi ve anlamlı aynı zamanda bir nebze de olsa bizim duygularımıza tercüman olduğun için sonsuz tebrik ve teşekkür ediyorum.
turgut abi pkk yı kınayan bir yazı yazmanızı rica etmiş.
turgut abi ye soruyorum.bu güne kadar pkk yı öven bir yazıya rastladınız mı hiç.
davulun sesi uzaktan hoş gelir.bütün acıları yaşayan ve çeken bizleriz.bütün bunlara rağmen hala hor görülen hepimizin konuşma kabiliyeti varken konuştuğu dilden dolayı küçük görülen yine bizleriz.yanıbaşında patlayan bombalarla,silah sesleriyle uyanan bizleriz sizler değil.yaşamak için yaşayan değil ölmemek için yaşayan da bizleriz.
hepinize sonsuz saygılar sevgiler...
Ben yine geldim. Duygularınızda samimi olduğunuza inanıyorum demiştim gerçekten inanıyorum. Kutluyorum. Yalnız bir ayrımın daha da güzel yapılabilmesi için PKK yı kınayan bir yazı yazsanız, desteklemediğinizi beyan etseniz ve bu sitede olup da kürtçe bilen kardeşlerimiz de bunu tasdik etse bu birlik ve kardeşlik havasının daha da genişleyebileceğini düşünüyorum ne dersiniz?
Ey zihniyet bütün bedenlerimiz İSLAM adımız TÜRK soyadımız Kürt,
mezarımız ANADOLU , gönlümüz tohum ekmiş kardeşliğe bu kavga ne diye?
FAZLA SÖZE GEREK VAR MI BU YAZI KARŞISINDA NE DERSİN NE YAPARSIN Kİ ;ŞAPKA CIKARTMAK VE SAYGIYLA EĞİLMEKTEN BAŞKA
ŞAPKA CIKARTTIM SAYGIYLA EĞİLDİM
KUTLARIM
Bir ülke...
Duru bir geçmişin elele yürek yüreğe kanla canla adandığı bir ülke...benim atamdan senin atandan miras kalmış değeri bugünkü hiç bir ruha denk gelmeyecek kadar değerli bir ülke...
bizim ülkemiz beraber yaşadık acıları sevinçleri paylaştık Çanakkale de Malazgirt te beraber savaştık...beraber kazandık...bu ikimizinde ülkesi atalarımız dirilse mezarından hangisi kabullenir şuan yaşananları yaşatılanları.?
hiçbiri...
eşitliğe kardeşliğe umuda mutluluğa hep beraber ...
---------------------------------------------
sevgili Mustafa çok haklı bir destan olmuş kimse kimseye lanet okuyamaz herkes insandır herkes eşittir ...
yüreğine sağlık sevgilerle...
Ey zihniyet bütün bedenlerimiz İSLAM adımız TÜRK soyadımız Kürt,
Bu cümleniz alkışlanır. Yazınızın tamamı güzel ve samimi olduğunuza inanıyorum. Yalnız bir husus konusunda tereddütüm var. Türkiyede PKK dan nefret eden çok insan var. Bu kürtçe bilenlerden nefret ediliyor anlamında değil. Dün nasıl hissediyorsak bu gün de aynı kardeşlik birlik beraberlik olsun istiyoruz. Ancak tek milleti iki millet haline getirmek isteyenler var işte bu durum olursa bahsettiğiniz nefret ortaya çıkacaktır ki dış güçlerin istediği de odur. Sevgiyle, dostlukla, birlik ve beraberlikle kalınız.
MEFTUN KARDEŞİM DUYULAN NEFRET KÜRTLERE DEĞİL DUYULAN NEFRET, BUNCA YAŞANILANDAN SONRA, BUNCA ACIDAN SONRA DOĞAL OLRAK PKK TERÖR ÖRGÜTÜNE. BİRAZ AKLI OLAN KÜRT VE TERÖR ÖRGÜTÜ AYRIMINI YAPABİLİYORDUR TÜRKİYE ÜZERİNE OYNANAN OYUNLARI GÖREBİLİYORDUR...
MEFTUN KARDEŞİM SÖYLEDİKLERİNİZE AYNEN KATILIYORUM
BU ÜLKE BÖLÜNMEYECEK VE TÜRK KÜRT KARDEŞTİRLER!
YOK BİRBİRİMİZDEN FARKIMIZ BU ÜLKE HEPİMİZİN.
KARDEŞİ KARDEŞE KIRDIRIP BUNDAN ÇIKAR SAĞLAYAN İÇ MİHRAHLAR!
BÖL! PARÇALA! YÖNET! TAKTİĞİYLE KARDEŞİ KARDEŞE KIRDIRMA ORTAMINI HAZIRLAYAN VE BUNDA BAŞARILI OLAN DIŞ MİHRAHLAR!
TÜRKİYE ÜZERİNDE EMELLERİ OLAN TÜM DÜŞMANLAR VE DÜNYANIN DÖRT BİR YANINI KANA BULAYAN TÜM ŞER GÜÇLER TÜM PLANLARINIZ KENDİ AYAKLARINIZA DOLANSIN VE TEZ CEZANIZI BULUN! BUNUN İÇİN HEPİMİZ BİRLİK OLALIM VE TÜRKİYE'NİN DÜNYANIN KADERİ DEĞİŞSİN ARTIK! TANRI İNANANLARIN VE DOĞRUNUN YANINDADIR VE YARDIMCISIDIR ( GEÇMİŞE DÖNELİM VE VATANIMIZI PAYLAŞAN BİR SÜRÜ ÜLKEYE KARŞI OLANAKSIZLIKLARLA, AZİM VE İMAN GÜCÜMÜZLE BİRLİK OLARAK, KURTULUŞ MÜCADELEMİZİ VERDİĞİMİZİ BİR MUCİZE GERCEKLEŞTİRDİĞİMİZİ, ÖRNEK BİR KURTULUŞ DESTANI YAZDIĞIMIZI HATIRLAYALIM)
TÜM İYİNİYETLİLER VE MAZLUMLAR HEPİNİZ RABBİME EMANET OLUN!
ÜZÜMKARASI tarafından 8/24/2009 12:59:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
buna karşı çıkacak bir insan yüreği var mı?
buna şapka çıkarmayacak bir kafa var mı?
buna eğilmeyecek bir boy var mı?
buna imza atmayacak bir kafatasçı var mı?
bu yüreğe eğilip öpmeyecek insan var mı?(ben hariç. çünkü böyle yürekleri öpmeye bile kıyamıyorum)
yüreğin, elin dert görmesin
kutluyorum
saygılar sevgiler sunuyorum
EĞER BU ÜLKE BÖLÜNMEYECEK BİR TÜRK-KÜRT MİLLET İLE YAŞAYACAKSA, EĞER KARDEŞSEK BUYRUN SAYFAMA KARDEŞLİK ELİ UZATIN…
KİMSE BU SAYFAYA YIĞINLARCA HEP AYNI LEKELİ BİRER ÖLÜ HALİNE DÖNÜŞMÜŞ CÜMLELERİ YAZMASIN YAZANLARIDA TAKMIYACAM VE ENGELLEYİYORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLAH’A EMANET OLUN
kalemini
takdirle karşıladım
meftunkaranfil.
Barışa Doğru
Dinsin bu ağıtlar, dinsin gözyaşı
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Kahrolsun uşaklar, yılanın başı
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Affeden büyüktür, af dileyenden
Mazlum Hakk’ a yakın kin bileyenden
Düşküne kanat ger tut bileğinden
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Acılar bizlerin paylaşmak gerek
Analar ağlasın, yansın mı yürek?
Kardeşliğin kıymetini bilerek
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Kim horon tepemez, kim halay bilmez
Neden hep ağlarız yüzümüz gülmez
Bu vata uğruna Kürtler mi ölmez
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Serin sularında Munzur’un çimmek
Yaylasında koşup atlara binmek
Nemrutta güneşin doğuşun görmek
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Ortak payda vatan, bayrak ve dildir
İzmir nasıl ilse, Şırnak da ildir
Başka diyen ya haindir, ya eldir
Yürüyelim dostlar barışa doğru.
Çanakkale 13/08/2009