Diskalifiye eleman..
Hayat yarışında mücadele gücünüzü göstermek istersiniz.”Kim ne ister” ve “Açmısın tokmusun” başlıkları altında ortaya konulan yarışmalarda,yarışmacı olmaktan çok uzak olduğunuzu anlarsınız.Sırt ve göğüs ölçülerinizin uygunsuzluğundan alamamış olduğunuz numaralarınızıda fazla dert etmek istemezsiniz.
Günümüzün en hızlı yarışmacıları sayabileceğiniz görsel medyanın,size sunmuş olduğu nimetlerden,bedel karşılığı yararlanarak,iş ilanları sayfasına göz atarsınız.İş ilanlarını bulunmuş olduğu sayfalarda ise hayat yarışının kategorilerine rastlarsınız.Kendinizde var olan işgücü kapasitenizi,azçok biliyor olduğunuzdan,hangi kategoriden hayat yarışmasına katılacağınızı belirlemeye çalışırsınız.Belirleme çalışmasını sunduğunuz esna da ise çalışmanızın karşılığında bir bedel ödenmeyeceğinide bilirsiniz.
Kategori seçiminde,gözlerinizin fazla yorulmaması için,cinsiyet kısmı başta olmak üzere belirgin özelliklerinizi düşünerek,seçiminizi kolaylaştırırsınız.Kendi içinizde gerekli olan elemeleri yapmanızın ardından;genellikle elinizde tutmakta olduğunuz gazeteyi,bir kenara bırakmanın mantıklı olduğunu görürsünüz.Gazeteyi tutan ellerinizin,okumakla meşgul olan gözlerinizin,ileride size lazım olacağını düşünerek,mantığınızın doğru olduğuna karar verirsiniz.
O an dışarı çıkmak istersiniz.Ya da okuduklarınızı unutmak istersiniz ve düşünme turlarına başlarsınız.Atmış olduğunuz düşünme turlarından,sizin dışınızda başka hiç kimsenin umurunda olmayacağı aklınıza geldiğinde;yaşınıza başınıza utanmadan bir iş yapamayacak olmanızın suskunluğuna bürünür ve turunuzu sonlandırırsınız.
“Kırkbir kere maşallah” kıvamında,kalifiye değil,diskalifiye eleman olduğunuzu anlar ve hayat yarışında mücadele etmek yerine aylar boyunca seyirci olarak takılmanın keyifsizliğini yaşar durursunuz..