- 781 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GURURUMUZSUN
Bugün yine seni okudum,
Okudukça gururla doldum.
Okudukça gururum oldun Atam.
Mekanın cennet olsun.
Bizim cennetimizde senin o masmavi engin bakışların olsun.
Öyle bir bak ki bize,
Kendimize gelelim.
Halk adamı Atatürk,
Hani birgün milletvekillerinle trene binmişsin.
Kondüktor milletvekillerinden bilet parası almayınca nedenini sormuşsun.
Trenin milletvekillerine bedava olduğunu duyunca "Oh oh bu ne güzel halkçılık diye sinirlenmişsin.
İşte halk adamı, işte devlet adamı, işte büyük adam olmak bu olsa gerek.
Şimdi seni din düşmanı yapıp, din kisvesi altında başımıza gelenler ve onların çocukları, durmak yok yola devam diyerek şirket üstüne şirket açıyor.
Soruyorum bu mudur din, bu insanlar dindarda sen mi din düşmanı oldun GAZİ PAŞAM!!!
Güreşi çok severmişsin.Birgün bir Mehmet’e :"Haydi benimle güreş!" demişsin.
O da Ata’sının yüzüne hayranlıkla bakarak:
-Atam senin sırtını yedi düvel yere getiremedi.Bir Mehmet mi bu işi başarır?
demiş.Şimdi ise o yedi düvelin emrindeyiz.Onların bize sundukları oyunların içinden çıkamıyoruz.
Birgün yine Tahsin Coşkan’ı alıp bataklık ve sivrisinek salgını olan bir araziye götürmüş.Burayı bütün masrafı cebimden olmak kaydıyla bir orman çiftliği yapacağını söylemişsin.Tahsin Coşkan ise:
_Paşam burada hiçbir şey yetişmez, pek uğraşmayın,
demiş.
Ziraatçilerin incelemesi sonucunda gelen kağıtta aynı şey yazınca, kağıdın arkasına şunları yazmışsın:"Burası vatan toprağıdır, kaderine terk edemeyiz.
Bu kadar mı sevdin bu vatanı en çorak en bataklık yerini bile bu kadar mı sahiplendin?Biz sahiplenemiyoruz.Senin bütün değerlerini, eserlerini, kurumlarını satıp duruyoruz.Utanmadan da babalar gibi satarım diyebiliyoruz!
Bu vatan üzerine dönen oyunları bir görsen.Bu bayrak dalgalansın diye can veren şehitler unutuldu, o şehitleri hainlerle bir tutuyorlar, bölücülerle teröristlerle aynı masaya oturuyorlar!!!
Yorulmak nedir bilmeyen,
Kendini halkına adayan,
Akılcı ve idealist insan,
Kültür ve sanat adamı,
Barşın ve özgürlüğün sembolu ATAM!!!
Yine senin o güzel sözlerinden biri:
"Şerefle bitirlmesi gereken ağır görev hayattır.Bu nedenle bir lokma ekmek için şerefini ayaklar altına almaya, bir anlık zevk için namusunu lekelemeye, bir zamanlık mevki için ayak sürmeye ve günlük menfaatler için erdemini karartmaya değmez."
GAZİ MUSTAFA KEMAL
Sen şerefle bitirdin GAZİ PAŞA...
Biz yine uzatmayalım.Biz milletimizden, tarihimizden bahsedince ırkçılık, faşistlik oluyor.Senden bahsedince de sana tapıyor, din düşmanı oluyoruz.Biz susalım, sahnedekiler konuşsun.
Bu ülkeye huzur ve barış getireceklerini söyleyipte perde arkasından satanlar konuşsun!
Filisten’de Irak’ta ölen bebekleri görmeyipte kahraman diye nitelendirdiği amerikan askerlerinin sağ salim eve dönmeleri için dua edenler konuşsun!
Amerika tarafından korunulan cemaat liderleri konuşsun!
Bölücülerle, bebek katilleriyle, vatan hainleriyle aynı masaya oturup, el sıkışanlar konuşsun!!!
Zehra...