İnsan Kendisiyle Barışık Oldu Mu
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
ne olursa olsun,hiçbir şey,hiç kimse bizden daha değerli değildir...
....................................................
kendiyle barışık oldu mu
insan
ne üzülmeyi
ne ağlamayı
destur eder
kendine
İnsan kendisiyle iç içe oldu mu,onun gibi mutlu olan yoktur.Sonuçta mutluluk kişinin elinde,avuçlarının ortasındadır...Öyle uzaklara gitmekle,kaf dağlarının ardında yeni maceralara katılmakla mutlu olunmaz kalp...Kalp inandı mı gerisi gelir habire...
kendisiyle barışık oldu mu
insan
tüm engellere
tüm yellere
göğüs gerebilir
ve
yenebilir
başındaki her türlü bealyı
her sıkıntıyı
İnsana bağlıdır güzel anların gelmesi.Esmesi güzel meltemlerin her zaman.İnsan istedi mi,arzuladı mı bir şeyler,kavuşabilir emellerine.Niyetlere göredir sonuçta ameller...
kendisiyle barışık oldu mu
insan
istediğini elde edebilir
delebilir
ulaşılmaz duvarları
zira,
Hiçbir duygu ulaşılmaz değildir.Hiçbir mani,çiğnenilmez değildir.Hiçbir sorun,halledilmez değildir.ve hiçbir dilek,yerine getirilmez değildir.Yeter ki amacımız,yeter ki inancımız,yeter ki çabamız olsun...
.........................................
ADımyalnızlık
23 ağustos 2009,,,15.05
YORUMLAR
Hayatin tum zorluguna ragmen kendimizle barisik olmayi beceriyorsak cok sansli birer kuluz yasam her seye her umutsuzluga ragmen guzeldir nefes aldigini bilmek mucadele etmek amac ugruna sevgi ugruna dostluk adina bunlari yapyorsak kendimizle barisigiz hos anlatimdi kutlarim saygimla...
Ümitvar olma adına güzel bir çalışma tebrik ederim
(.hiçbir mani,çiğnenilmez değildir)
Çiğnemek yerine başka bir şey kullana bilirdiniz biraz despotluk içeriyor. Kurallar çiğnenmek ve yıkılmak içindir der gibi ben öyle anladım belki maksadınız öyle değil.
yinede tebrikler saygılar
insan kendisiyle barışık oldu mu neler yapmaz ki...
yeter ki barışık olsun içiyle sözcükleriyle...
hayata meydan okur
hayatı okur gözlerinden...
yeterki sevebilsin hayatı herşeyiyle...
bir eksik bir fazla çok önemli değil ...
gönül bir değil mi...
ruh bir değil mi cismin önemi yok ...
--------------------------------------------------
yazın çok güzeldi hayatın güzel noktalarına değiniyorsun ...
sevgiler...
Kendime sordum, neden öğlen yemeğine oturmuyorsun dedi.
Kendimi kendim yapana sordum, dermanın oruç tutarak aç kalmandır dedi. Neden dedim? Kendin bile kendinin değilsin dedi. Kendinin en son özgürce kendine ait olmasını istiyorsan gel vazifelerini yap, dinleme kendini.
Biraz ters çıktım da maksat yazıya ilişmek değildir.
Tam tersine yazınızdan ilhamlar aldım. Sağolun.