- 2117 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi evrenseldir: Senin mutluluğun benim mutluluğum,benim mutluluğum yine benim mutluluğumdur.
SEVGİLİ DOSTUM ,KOMŞUM...
Evrensel insan hakları kararnamesine ,demokrasiye,hak ve eşitliklere,bağımsız ve özgür düşünceye,Yaradılışa ve Allahın birliğine,sonsuz inancım ve saygım vardır.
Ama benim Halkımın mutluluğu,refahı
senin halkıyın mutluluğu ve refahından önce gelir.
Onun içindirki senin ülkende bulunan tüm yer altı ve yer üstü kaynakları senin olduğu kadar benimde hakkımdır .
Ya benle fifti,fifti paylaşırsın sana %10 bana %90 Karseşçe paylaşım hakkı veririm,
kabul edersin,yada seni severek bu duruma zorlarım .
Nasılmı ?
Ülkende din ve meshep çatışması başlatırım ,
Ülkende ırk ve dil çatışması başlatırım.
Ülkende siyasi çatışma başlatırım.
Ülkende ülkeni yönetenleri satın alır yanınada güçlü satılık LİBOŞ kalemler veririm kargaşa üzerine kargaşa çıkartırım.
Benim sizin mutluluğunuz ve huzurunuzdan başka bir dileğim yok .
Kendim için bir şey istiyorsam Namerdim.
Kardeşim,dostum.
Hem senin ülkende işgence ve zulüm uygulanıyor .
İnsan hakları ihlaleri var,Ya bunları avrupa ve dünya insan hakları mahkemelerine bildirirsem ?
sizler için yüklü tazminatlar ve çok müşgül durumlar söz konusu olur.
Gerçi ben böyle bir şeye tenezzül etmem .
Ama yinede sadece hatırlatıyım aklınızda bulunsun.
Hala ikna olmadın bana inanmıyormusun ?
Savaş gemiciklerimiz,uçaklarımız,tam teçizatlı ordularımız Bütün mttefik güçlerimiz Nükler silah ürettiğinizi siz inkar etsenizde biliyorlar .
Bu bir insanlık suçu ve savaş gerekçesidir Ben ne kadar savaş ve savaş taraftarı olmasamda müttefiklerime söz geçiremem.
Ülkenizi ve sizleri yerin dibine gömerler.
En iyisi biz bu Bize karşı yapmış olduğunuz haksızlıklara Barışçıl yollardan çözüm bulalım .
Siz sadece masaya oturun ve ağzınızı sıkı sıkıya kapatın .
Hem sizlerin bu işlere aklı ermez SEVGİLİ dostum..
Konuşmayın,karışmayın,itiraz etmeyin ,müdahil olmayın,bu sevgi,dostluk ve kardeşlik kokan BARIŞ sürecini baltalamayın.
Sevgi evrenseldir: Senin mutluluğun benim mutluluğum,benim mutluluğum, yine benim mutluluğumdur.?
Ben, Bizler ne yaparsak İNSANLIK adına yaparız ..??????????....
...............??.................?
Dünyada 1 milyar insan aç .Kimler bunun sorumlusu .??
Dostça kalın dostlar.
Secvgiyle.