- 1190 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL SIZIM
Aslında ne başı var ne sonu var…sonu üç noktalı suskunluklar…
Düşünüyorum da artık düşünebileceğim, kafa yorup hayal kurabileceğim bir hikayem yok. Oysa ben bu hikayeyle büyümüştüm.
Bir anda biten umutlarımın ardına gizlediğim suskunluğum var şimdilerde; yolunu gözlediğim bir sevdam, sıkıntım olduğunda omuzlarında ağlayabileceğim bir arkadaşım yok pembe hayallerdi belki, belki zorluklar vardı ufukta ama katlanırdım yanımda sen olduktan sonra…
Seninleyken evet diyebileceğim her şeye katlanamayacağım zamanlarda olacak artık hayatımda çünkü yanımda sen olmayacaksın. Sen benim sabrım, tahammül sebebim, dayanağım, sırtımı yaslayacağım yıkılmaz dağım, gökyüzünden kopardığım maviliğin türkü nakaratına sığdırılmaya çalışılan umutlarımdın…doğacak güneşlerin hayatıma verdiği ışıklardın…
Ne kadar gece, gecenin kulak tırmalayan sessizliğinde kendimle, düşüncelerimle savaştım anımsayamıyorum, yalnızlığımla ben kaç gece baş başa birbirimizi yedik bilmiyorum, düşünceler düşünceler üstüne yanaklarımdan teselliler döküldü sessizce…
Meğer hikayemiz en başından beri olmazlarla bezenmiş, bizse olur umuduyla çırpınmışız yıllardır…oysa ne çok sebeplerimiz varmış…sürpriz oldu bana, şaşkınım hala. Bu sevda bedenime, kalbime hücrelerime sığmazken neyse bilmiyorum inanın bana yorgunum içimdeki fırtınalar sallıyor bedenimi acımasızca…
Gerçekten yorulmuşum bu sefer gerçekten tek bir söz söylemeye takatim kalmamış, bu yüzdendir ki gitme diyemedim…gitmek isteyen sendin…haklıydın ama ben olsam gitmezdim…payıma düşen kabul etmekti…ve ettim…beni dönüşü olmayan bir yola ittin…
Yaşlandım sanki bir o kadar ağır geliyor ruhum bedenime, içimde ne bir heyecan kaldı ne sevinç ne bekleyiş ne umut…ellerim titriyor albüm sayfalarını çevirirken, dikkatimi çekti yıllar öncesinde kalmış ikimizin de gözlerinin parlayan feri…şimdiki gibi boş ve karamsar değilmişiz hayata karşı, gerçekten saf ve masum gülebiliyormuşuz...aklıma geldikçe tebessümler sunduran günlerdi o günler…kalbimden izleri bir ömür silinmeyecek...
Hayatta hiçbir şey için böylesine el açıp dua etmedim Allah’ıma ama hayırlısını istedim dilerken de…Tek bir dileğim vardı tek bir gönül muradım bu hayatta kısmet değilmiş hayırlısı olan buymuş inancım sonsuz buna lakin içimde kaldı sevdam, söylenmemiş o kadar çok sözüm vardı ki söyleyeceğim günü hayal ederken neyse…
Pişman değilim asla yaşattığın her an için teşekkür ederim sana… bana mutlulukların en özelini en güzelini yaşatan yüreksin her daim yüreğimde…