HANGİMİZ ŞİZOFREN?
Ufacık bir metin yazdım bir kaç gün önce.Saldırılara ve anlayamadığım bir şekilde hakaretlerin içinde boğuldum nedeni ni bilmesemde.
En son şizofren bile dendi benim için.Bu kadar ileri gidebilecek kadar rahatsız oldukları nokta sanırım kendilerine karşı duran kalemimdi.
Birbirleriyle kapalı kapılar arkasında anlaşıp aynı dilden konuşmaları yüzeyden bakıldığında sanki bir çok kişinin aynı düşünceleri paylaştığı fikrini uyandırıyor ilk bakışta.
Ne yazık ki!Bu duygu alışverişi değil birbirini dolduruşa getiren ve maşa olmayı kabul eden bir kaç kişi ve söyledikleri...
Ben köşeye sıkıştığımda hakaret etmek yerine sadece susmayı tercih ederim.Ben yan ve yandaşlarla hareket etmeyi değil sadece kendim gibi olmayı tercih ederim.Maşa olmayı kabul etmem ve böyle bir teklifte bulunanları görmezden gelirim.
Bir de ’bizim sayemizde adını duyurdu’ denmesi gerçekten fıkra gibi.Ben ilk yazım olan ’Suç Kimde’yi sizlerin sataşması olmadan bir çok yoruma ve okunma sayısına ulaştırmış biriyim.Ayrıca adımı duyurmak istesem başta resmim ve kişisel bilgilerim olurdu farkındaysanız.Resmimi koyduğum anda şizofren in hangimize daha çok yakıştığını herkesin göreceğini bildiğim halde yine de böyle olmak tercihim.
’BOŞ BAŞAKLARIN BAŞI EĞİK
DOLU BAŞAKLARIN BAŞI DİK OLUR’
Hakaret karakterin aynasıdır.Kişi kendinden sorumludur.Ayrıca şizofren olmak bile maşa olmaktan iyidir.Herkes kalbinin ekmeğini yer arkadaşım....
saygılarımla
YORUMLAR
Merhabalar, öncelikle ilk defa yazınızı okuyan biriyim,yazılarınızın başlıların yola çıkarak buldum denemelerinizi.Cidden bu ilk yazınızı okduğumda çok şaşırdım, siz deneme mi yazıyorsunuz yoksa deneme adı altında karşıtlarınıza laf mı atıyorsunuz,ne yaptığınızın farkında değilsiniz galiba.denemenizi tartışma alanı haline getirmişsiniz,Bir yazardan beklenilmeyen bir hareketti bu,bu yazınızı okuduktan sonra dolayısyla diğerlerini de okumamı engelleyen sizsiniz ..
Saygılarımla..
baki ceylan
7/8/2007 7:36:49 AM
Eylül hanım anlaşıldı şizofrenik bir vakayla karşı karşıyayız.yinede hatasını anlayıp yazısındaki şehitlere hakaret kısmını zorlada olsa silen bu kişiyle fazla muatab olmaya gerek yok sanırım.yorumları silen insan gelip burda terbiyeden ve hassasiyetten bahsetmesin gönderdiği msj larda da hala terbiyeli davranmışım demesinden anladım bir kişlik sorunu olduğunu .neyse sayemizde adını duyurdu ama adama böyle tükürdüğünü yalattırırlar.sanki biz bu kişiye yazdığı metine laf söyledik orada Türk insanına, milliyetciliği ve şehitlere yaptığı basiretsizce hakareti düzelt diye uyarı gönderdik ve bize hakaretler yağdırdı adam gibi yazaydında yazına alkışımızı alaydın her kimsen... baki ceylan
gülden tarafından 7/10/2007 12:41:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
En iyi hakem,okuyucudur...Yüreğin rahat olsun,yüreği güzel şaire...Bak burada Necat ve Furkan 72 gibi dobra ve şeffaf,ve de mert kalemler hakkını teslim etmişler sana...Sen şiir yaz,yazılarını gönder...İşine bak...Burası sanat fidanlığı...Yazmaya devam et,yüreğindeki duyguları...Duygusal hareket etme..Kötü söz sahibine yakışır...Ne demiş bir düşünür"Cahillerle tartışma,karşıdaki aranızdaki farkı bilemeyebilir"Herkesi şiir yazmaya davet ediyorum...Değmiyor üç günlük dünya için,pire için yorgan yakmaya...Yazalım ve paylaşalım tüm güzellikleri...Olumsuzluklar geride kalsın...
Hakaret karakterin aynasıdır.Kişi kendinden sorumludur.Ayrıca şizofren olmak bile maşa olmaktan iyidir.Herkes kalbinin ekmeğini yer arkadaşım....
madem kötülük eden kendine eder ve madem ki kötü söz sahibinindir..bırakalım lütfen bu tur sataşmaları,hiçkimseye faydası olmaz..bırebır sataşmalar doğru değildir..
eleştırırken de eleştrinin dozunu kaçırmadan,okuyana ve yazana faydası olacak yorumlarda bulunsak daha ıyı olur kanımca...inşallah bu son olur...
ayrıca şizofren de olamazsınız...diyen ayıp etmıştır..sevgimle...
furkan72 tarafından 7/8/2007 1:31:42 PM zamanında düzenlenmiştir.