- 586 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
136 - YABANCILIK
Onur BİLGE
Dostluklar, işin içine menfaat, özellikle para girinceye kadar... Çok yazık! Dostluk neydi? Önce güvenmek, sonra saymak, sevmek, iyi günde, kötü günde, ne olursa olsun hep beraber olmak değil miydi?
İçimden çığ gibi koparak inerken sevgisi, salonun ortasında zıp zırlak kalakalmıştım. Bu ev benimdi. Birazdan soframız kurulacaktı, kendi soframda yemeğimi yiyecektim. Yatağımda uyuyacaktım, sonra. Birdenbire yabancılaştım! El oldum. Yalancı, hırsız, kendisinden şüphelenilen birisi... Vay!..
Ne yapacağım ben? Nereye gideceğim? Bana ne kadar kötü baktı!.. Bana vurdu!.. Hak etmedim. Çok söyledim. İnanmadı. Yanağımdan kan ç
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 6
ÖDÜL - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
evet anne babanin yerini kimse tutamaz.
hic bir cocuk aileden uzakta olmaz insallah.
Her şeye rağmen yine de onun o tepkisinin haklı nedenlerini aramaya ve onu sevmeye çalışıyordum.
biliyormusun benim de bu huyum var.
ve bu bence güzel bir huy.
yüreginize saglik.sevgiler cok cok.
Yazıyı okumaya başladığımda, önce karşı komuşuda olanları izliyor gibiydim. Sonra tanıdık birinin yanında kalan bir çocuğun anıları gibi geldi.
Sona doğru torununa duyarsız, cansız kalan bir büyükanne olduğunu anlayınca şaşırmadı değilim doğrusu..
Çok güzel konuydu..
Annelik makamdır. Her doğuran kadın bu makama derece derece yakındır. O makamda yalnızca Allah'tan aldığı merhameti yine O'nun yetimlerine, öksüzlerine kimsesizlerine velhasıl ihtiyacı olsun olmasın her anakuzusuna gösteren bulunur.
Ana gibi kimse olamıyor maalesef..
Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Annenin annesi, babanın annesi veya başka birisi. Evet, gerçekten de hiçbir kimse anne ve babanın yerini tutamaz.
İnsan kendisine o kadar çok sual sorar ve cevap alır ki, nedense sorumlu olduğu kişiye bunları bırak sormayı yutkunamaz bile. Acaba neden ?
Yine harika bu seri....
Yüreğiniz susmasın.
Saygılarımla....