- 1952 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
__SENI SEVIYORUM__
Seni seviyorum ,,,,, Ne kadar anlam tasiyor su iki sözcük hayatimizda hic dikkat ettiniz mi? Kimi zaman annemize yada babamiza söyleriz kimi zaman bir dostumuza ama en anlamlisi sevdigimize söyledigimiz SENI SEVIYORUM kelimesi degil midir ? her kime söylersek söyleyelim sevgimizi yalansiz riyasiz olmalidir kimseyi kandirmaya hakkimiz yoktur .
Seni seviyorum derken asla yalan söylememeli yalan söylerkende asla seni seviyorum dememeli kimsenin duygulariyla oynamamali insan kandirmamali kimseyi belki karsimizdakini kandirabiliriz ama insanin kendini kandirmasi mumkün mudür acaba? Kesinlikle hayirdir bunun cevabi kisi sadece kendini kandiramaz vicdanina yalan söyleyemez seviyorsa ilk önce kendine itiraf eder sevgisini sonra sevdigine söyler . Kim seviyor ve bunu karsisindakine söyleyebiliyorsa ne mutlu ona ,,,,
Zamanimizda sevdalar yalanla dolanla iki paralik heveslerle yok edilmekte sevdayi dolu dolu yasamak dururken aci cekmek karsisindakini üzmek adina türlü oyunlar oynanmakta sevdalar üzerinde ne kadar yazik,,, Sevmek sevilmek dururken neden diye soruyorum kendime cogu zaman bir cevap bulamiyorum,,,
Iliskilerde bazen yanlis anlamalar yada yapilan hatalar her iki tarafida yaraliyor ama bunu karsilikli konusarak sevgiyle anlayisla hosgörüyle cözmek yerine sitem dolu sözlerle can yakmayi marifet saniyor bazilari tabi buda sevgiyi azalmasada yaraliyor .
Ben derim ki seviyorsa insan sevildiginide biliyorsa mutlu olmak adina her seyi denemeli korkmadan cekinmeden sevdiginin olmalidir onun kollarinda olmak sevdayi doya doya yasamak onunla mutlu olmak heranini birlikte gecirmek uzakta olsa bile yakininda hissetmek yanindayken bile özlemek sevmek iste cok sevmek herseye deger degil mi?
SENI SEVIYORUM CANOM korkmadan cekinmeden söylüyorum ister kulagina fisildayim ister haykirayim istersen daglara yildizlara yazayim sevdigimi seviyorum iste seviyorummmmmm daha ne diyeyim...............................
SEVMEK PARMAK UCLARINDAN VERILEN BIR ÖPÜCÜKTÜR COGU ZAMAN ....
SEVMEK GÖZBEBEKLERINDE SEVDIGINI GÖREBILMEKTIR HERZAMAN
SEVMEK KAYBETTIGINI SANDIGIN BIR ANDA ONU YENIDEN YÜREGININ TAM ORTASINDA BULABILMEKTIR HERZAMAN.........
Sevmek ve sevilmek dilegiyle CANOM SENI SEVIYORUMMMMMMMMMMMMMM
YORUMLAR
Değerli yazar arkadaşım ben şimdiye kadar hep şiirle uğraşım kafiyeli rediflli hece ölçülü şiir yazma hevesinden kendimi alamadım ancak burada sizin çok güzel bir yazınızı görünce ilgimi çekti hoşuma giden iki kelimelik " seni seviyorum" sözcüğü dikkatımı çekti çünkü sizinde buyurduğunuız gibi çok güzel sözler insanı rahatlatıcı ve umut verici buyutda ancak samimi olması elbet çok önemli senet gibi iki sözcük ; ancak sahte olursa insanı çok sarsar bu güzel yazınıza aynen katılıyorum ; bütün yazılarınızı fırsat buldukça okuyacağımı umut ediyorum.sizde benim şiirlerime yorum yazınız lütfen. sevgiler ve saygılar sunuyorum tekrar buluşmak dileği ile şen ve esen kalınız.
Seni seviyorum derken asla yalan söylememeli yalan söylerkende asla seni seviyorum dememeli kimsenin duygulariyla oynamamali
cok güzel bir tarif ve yazida da ifade etmisiniz mukemel bir seklide seven yürek oyle olsun yoluna can konsun dahasi yok sözlerin sözün özü mert olani sakiz gibi ciynenmeyeni kaleminize saglik harikaydi dizeler