Bıraktığın Miras Hala Kalemimde
Sabah erken uyandım yine, sessizlik içinde ve Sensizlik havasıyla. Yağmur damlaları çatımdan yuvarlanırken, bedevi yüreğim bir vaha arıyordu Senin olmadığın yörelerde.
Karanlıktı etraf, sokak, evim ve yüreğim…
Hırçın dalgalar kayalıkları tokatlarken, mertliğim cesaretimi sorguluyordu aldırmadan. Masamın başındayım yine ve elimde kalemim ve dökülen kelimelerim…
Valse kaldırmak geliyordu içimden Seni.
Eleni ile dans etmek sokak Aşıkları gibi
Utangaç bakışların, sıcak temasların, kusursuz AŞK’ların ritmi
Saklı hazinelerin gerçek olmayan sahipleri
Dünya sahnesinde olabilmek isterdim Romeo ve Juilet Misali…
Kelimeler, kelimeler, kelimeler…
Buhranları kapılmış bir yazar belki de bir şairin kaleminden dökülen kelimelerim ben kuşkusuz. Hayal ettiklerim ve yaşadıklarım biraz da yaşamak istediklerimi anlatıyorum bugün mektubumda Sana. Okumayacağını bilerek, Sevgiyle, AŞK’la ve Saygı ile aktarıyorum duygularımı, uçları kırışmış bu mahzun kâğıda.
Çiçeğine yine baktım bugün Sen diye
Manolyam, Orkidem, Menekşem…
Sensin benim tek hecem
Adını ezberledim, içerlemeden
Sevgini çektin, kaçıp gitmeden
Kelimeler, kelimeler, kelimeler…
Yağmur dinmiş, güneşin edasını görmelisin Sevgilim. Bedenim dinginleşmiş, ruhum serinlemiş ve kelimelerim filizlenmiş yuvamda, yuvamızda. Akordeona koydum bir plak, Senin bilmediklerinden ama Sen gittikten sonra benim hep dinlediklerimden. Eleni Karaindrou [ kalin ]“Sonsuzluk” senfonisi çalkalıyor ruhumu, ağlatıyor sana ait duygularımı.
E skimiş resimlerin renkli simaları bugün masamda
L abirent içinde hapsolmuş duygularım resimlerin ortasında
E lini uzatmanı bekliyor, kaybolmadan oralarda, buralarda, şuralarda
N eşredilmiş AŞK’ların limanında yüreğim
İ stemelisin resimlerinde beni yanında, canında ve…
Kelimeler, kelimeler, kelimeler…
Senden bana arda kalandır kelimeler, benden Sana uzanan yolculuk anahtarıdır kelimeler. Bugün Seni andım Sevgilim hep bildiğin gibi kelimelerle. Bugün Seni yazdım Sevgilim kelimelerle ve Sana sarıldım resimlerde.
İlan ettim Sana olan AŞK’ımı yabancı olmadıklarınla. Kelimeyle, sevgiyle, saygıyla.
Ebediyette mutlu ol Sevgilim. Bıraktığın miras hala kalemimde.
Yabancı olmadığım Kelimelerle…
Fatih Mehmet MİRZA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.