- 973 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARDEŞÇE!...
Akıl ve izandan uzak birileri hala Kürt halkının dilini,gelenekelrini,yaşam tarzını ve dahası ırkını inkar ve red ediyorsa dahi lütfen muhattab almayın,bırakın onlar kafalarını kuma gömsünler ve sonsuza kadarda orda kalsınlar.
Gözü kan bürümüş,sağa sola saldıran ve talan eden birileri çıkıpta sizi sözüm ona "halkların kardeşliği " adına gaza getirmeye çalışsa da siz onlara uymayın ne olur.
Ne yazık ki onların unuttuğu bir şey var; halkların kardeşliği yakmak-yıkmak ve zorbalıkla hiç sağlanmaz.
Bu topraklarda birbirimizi severek,birbirimizi hazmederk ve birbirimizi anlayarak binlerce yıldır yaşadık ta ki yalnış uygulamalar,red ve inkar politikaları düçar olana kadar!
Kürt halkının varlığının inkarı,Kürt dili ve kültürünün yasaklanmsı ve Kürtlere yönelik baskılar ne yazık ki tam 29 isyanın sonucu olarak karşımıza çıkmıştır.
Bu topraklarda uzun yıllar kader birliği etmiş iki halk"Kürtler ve Türkler" aynı toprak parçası üzerinde ve aynı bayrak altında beraberce,kardeşçe ve eşitçe yaşamak için bir kurtuluş savaşı verdiler.
Çok krititk bir süreçten geçiyoruz,ne kadar inkar edersek edelim,ne kadar karşı çıkarsak çıkalım ortada bir Kürt sorunu vardır,50.000 ölü,boşalan binlerce köy ve büyük bir darbe alan ülke ekonomisi bunun ispatı değilmidir.
Artık Ülke olarak kaybedecek zamanımız yok,bu sorunu kendi iç dinamiklerimiz ve her kesimin hassasiyetini dikkate alarak en müşterek noktada buluşup çözmek zorundayız.
Herkes elini bu taşın altına koymalı,Allah aşkına sorarım size evladı ,yakını doğuda askerlik yapan hangimizin eli yüreğinde değil?
"Bekara karı boşamak kolaydır" derler çok doğru bir tespit, bu yüzdendir ki hala birileri kan kusarak savaş çığlığı atmaktan geri durmuyor,çünkü onların o coğrafyada elinde silah adeta ölümü bekleyen yakını yok;işte bu nedendir ki bu savaşta evladını,kardeşini,kocasını ve babasını kaybeden yurttaşlarımızn acısını ne kadar anlayabilirler ki?
Evet bu sorun mutlaka çözülmeli ve dilerizki bu mübarek ramazan ayının ilk gününde dualarınızla destek olursunuz bu sorunun çözümüne.
Herkesin ramazan ayı hayırlı olsun!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.