- 2523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tahtalı Köy'e
Baba-Anem’e
Onlarında annesi babasına.
Babamın annesi babası,annemin babası annesi,
duyarlar duyarlar.
Olsun ben yazıyımda...
Mektubuma başlamadan aklımdayken yazıyım.
Sizin bıraktıklarınızı hep yedik valla!!!
Devlettekilermi bilmem birilerine peşkirlemişler,peşkirlemek ne diye sormayın,iyi bişeydir heralide ben pek anlamamki,anlasak Popcu olurdum,yada topçu.
Tamda sizin ((Rey)) verdiği zamandı, hatırladınızmı?
Rahmetli Aydın Man-Deresi varmış,varmış çünkü daha henüz salvar-ım kesilmemişti.
Siz anlamazsınız eskiden salvar kesiciler vardı.(Oukuyucular bunu sizin için deyyom anlayın işte)
Herneyse.Baş-Başımız bizi ihya etmişti o yıllarda efradıyla tabi.Fabrikalar yapıldı üzerinde Waşikton resmi olan paralarla,yollar yapıldı ,marşal yardımıyla,
sıra sıra katarlar eklendi demir yollarına.Bacalar tüttü,yollar aswatlandı Gamyonlar rahat gitsin gelsinki Adı A.B.Dede olan Binici-lerin üretim fazlalıkları ülkemise ırmak ırmak aksın diye...
Tabi bunun bir bedeli vardı bunu bizim anne ve babalarımız ödemeye çalıştılar,
Heeeee onlar ödedi tabiii yalanmı???
Ama yağmur yağamayınca taksitler ödenemediiiiiii...
Daha sonra siyasette NAKARAT dönemi başladı 20 yılda bir (ortalama).Bestecisimi hep aynı A.B.Dede.
Bir amca daha En Başa oturdu Adımı Süleyman Demir-ayak,siyasi rakibi ECO
garibim iktidara geldimi gıtlık olurdu.Eee Sülüman amcanın Keresteci gardaşları(Y.D.) vardı.
İnşaatçı YÖK amcası(İ.D.),Has dayıları (K.H.)vardı..
O denemmi? he valla ben kahvehaneye girebiliyordum artık ama Rey (oy)kullanamıyordum henüz.
Şimdimi ;şimdi siyasekçini süzülmüşü var başımızda(destekçisimi?yok bu sefer Global A.B.Dede.
Aradaki;Erbaş’ ile Tanju çilliyi ve Eco koalisyonunu saymazsak, sayamayız çünkü onlar <davar> çobanı bizimkisi >>Sığır<< çobanı maşallah.Adı?Tay-yubi biraz arabiyatan biraz kahiratan Aslı Amerikano ,
Maalasef oylarıda reyleride sildi süpürdü,rahmetli Aziz Nesin aklıma geldide adam haksızlık etmişiz tahmin yüzdesi daha yukarlarda olmalıydı çünkü,az bilem sölemiş.
Tanrıya şükürler olsun.
Rahatımız pek yerinde.Herkes çocuğuna Barış ismi koyuyor burda Barış içindeyiz.
Hep aşk şarkıları çalışoruz.Herkes önüne gelene aşık oluyor.Yanlız ölümlerden biriz şikayetçiyim.
Eskiden ölenlerin bir nedeni vardı.
Şimdikiler Pisi pisine ölüyor.
Siz gittiniz ya arkanızdan Tebeşir öldü, şu sıralar kalemde kalemde komada.
He valla Klaviyeyle yazıyom bu mektubu size.Havalar pek sıcak valla cehennem ateşinin ikiziymiş bu havalar diyolar.E gelince oralara güneş yağı sürmemizede gerek yok gari.
Baş meleklerin ellerinden(Özellikle azrailin iki kerem hemide)güççük meleklerinde gözlerinden öperim.
Mektubuma son verirken,Tüm MSN deki arkadaşların selamları var.
Edebiyat defterindekilermi? yok onları tanımıyom daha.sonraki mektubumda gari.
Herkese selam söleyin gari.
Saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.