- 1644 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Eylül ayının sıcak bir günüydü, güneş yavaş yavaş batmaya hevesleniyor..
Yolculukta hemen hemen bitmek üzereydi...
Nihayet araba durmuş şahin kendini arabanın içinden dışarı atmıştı. Ne çok özlemişti memeleketini, ’ içinden taşını toprağını sevdiğimin memleketi’ dedi. Ne güzel kokuyordu memleket havası uzun soluklu bir nefes aldı önce sonra derince bir ohh çekti. Ne güzelde kokuyordu memleket havası bir başka oluyormuş meğer bunu daha iyi anlıyor. Toprak yoldan yavaş yavaş evine doğru yol aldı.Yol boyunca etrafına bakıyordu. Dökülmeye yüz tutmuş ağaç yaprakları ilişti gözüne. Mutluydu çünkü artık evindeydi annesi onu yolun ortasında karşılamıştı. Karşılıklı koklaşmadan sonra annesinin koluna girerek eve girdiler. Birden yolda gelirken öğretmen arkadaşlara verdiği sözü aklına geldi. Şahin hemen üstünü değiştirip evden çıktı. Sonra abisinin çalıştırdığı markete gitti. Abisiyle hasret giderdikten sonra abisi ’küçük bir sipariş var götürülecek sen dur burda ben bırakıp geleyim’ dedi.
_ Şahin; yok abi ben bırakırım dedi yolda gelirken kenan hocalarla sözleştik maşç yapacağız. Hem siparişi bırakırım hemde onlara hazır olup olmadıklarını sorarım dedi.
Siparişi aldığı gibi öğretmenlerin kaldığı lojmana doğru yol aldı. Şahin lojmanların kapısından içeri girdi. güneş batıyordu öyle muhteşem bir manzara vardı ki şahin kendini manzara kaptırmış seyrede seyrede lojmanlar doğru gidiyordu. Tam o sırada farklı birşey ilişti gözlerine...’ALLAH’ ım’ bu ne güzellik böyle. Birden o gözüne ilştiği kızla göz göze geldiler. Ve( ilk görüşte aşka inanmayanlara duyurulur.) ikiside birbirlerine tutuldular ilk bakışta. Karşılık kaçamak bakışlardan sonra şahin ardına baka baka lojmanın kapısından içeri girdi. Sanki bir adım ileri iki adım geri geliyordu. Merdivenlerden merdivenlerden ağır adımlarla çıkıyor adım başı ardına bakıyordu o gördüğü melek yüzlü kız geliyormu diye..
Birden bir ses duydu evet yanılmıyordu şahin o dünyalar güzeli insan peşinden geliyordu ALLAHIM bu nasıl birşeydi. Heyecanlandı birden kalbi yerinden fırlayacakmış gibi atıyor nefes almakta zorluk çekiyordu. Elindeki siparişi bile kime götüreceğini şaşırmıştı..
sonra abisine telefon açıp siparişin kime ait olduğunu sordu. dördüncü kata çıkacaktı şahin merdivenler bitmesin istiyor bu an hep böyle devam etsin diliyordu içinden. Kapıdaydı şahin zili bir kaç kere çalmasına rağmen kapıya bakan olmamıştı. Tam dönüp gidecekti ki ne görsün o güzel kız karşısında duruyordu. dili lal olmuştu adeta sadece o güzel kızın gözlerine bakıp derinleriklere iniyordu. Kız söze başlamıştı burdakiler yok evde okula kadar gittiler şimdi gelirler dedi. Şahinde afalladı şey siz yeni bayan öğretmenmisiniz dedi. Kız da yok ben kenan hocanın kardeşiyim dedi. Şahin şaşırmış kalmıştı bu siparişler sizin abinize söyleyin maça gelsin dedi. Tam gidiyordu kız sordu ’isminiz neydi’ dedi. İsmim şahin dedi. Sizin isminiz ne dedi şahin kızda ismim ’Aslı’ dedi. Kız sordu? ’yoksa babamın anlattığı şahin sizmisiniz diye sordu. Şahin de evet o şahin benim dedi ve gülümsedi kızın güzel gözlerine..Şahin de sonra görüşürüz deyip. merdivenlerden iniyordu ama hiç inmek istemiyordu ağır ağır iniyordu merdivenlerden...................................
devam edecek..................