SEVGİLİYE
... SEVGİLİYE
HİÇ KİMSEYİ SEVEMEZSİN SANDIĞIN ZAMANLAR DA SIĞANACAK TEK LİMANIN YOKTUR ASLINDA; O AN BAŞINI ALIP GİTMEK İSTERSİN, YOK OLMAK, ÇEVRENDEKİ YALAN OLAN GÜLÜŞLERİN ALTINDAKİ GERÇEĞİ BİLEREK, HEP SUSAR VE ÖYLECE ÖZLERSİN, SAKİNCE BEKLERSİN SADECE, TANIMADIĞIN BİR TENİN DOKUNUŞUNUN SANA VERDİĞİ VE SANA HİSSETTİRDİĞİNİ... ASLINDA OLMASINI HİÇTE BEKLEMEDİĞİN Bİ ZAMANDA OLMASINI İSTERSİN, BİR ANDA VURSUN VE SENİ YIKSIN... BÜTÜN KEMİKLERİN KIRILMIŞCASINA HAREKETSİZ KALMAK VE İÇİNDEKİ O ACININ SENİ MUTLU EDİŞİNDEKİ TARİFSİZLİĞİ VE KENDİNDEYKEN Kİ BİLİNÇ KAYBINI...
EN YÜKSEĞE ÇIKMAK VE AVAZINCA BAĞIRMAK İSTERSİN, SABAH UYANIŞINDA GÜNEŞİN ASLINDA HEP GÜLÜMSEDİĞİNİ FARKEDERSİN O AN... ELBETTE Kİ BİLİRSİN GERÇEĞİ, AMA HİÇ DOKUNMAZSIN, USULCA SENİ ALMASINI SEYREDERSİN VE HEP BEKLEDİĞİN O ANI BEKLERSİN...
BAKARSIN UZAKLARA DALARSIN, KENDİNİ KANDIRAN HAYALLER KURAR VE YİNE İÇİNE AKITTIĞIN O YAŞLARDA BOĞULUŞUNU SEYREDERSİN, AMA HİÇ ÇIRPINMAZSIN, NEFES ALMANIN ANLAMSIZ, BOĞULMANINDA İMKANSIZ OLDUĞUNU HEP BİLİRSİN VE İSTERSİN Kİ BİR SONRAKİ MÜJDELİ GÜNEŞ DİĞERİNDEN FAKLI OLMASIN!
OLUŞLAR HEP SAÇMADIR SENİN İÇİN O ZAMAN, AMA HEP OLMUŞLARDAN YANASINDIR, KİMSEYİ GÖRMEZ GÖZÜN HİÇ CİDDİ GELMEZ SANA NASİHATLAR, ZARARINA ZANNEDERSİN ONSUZ GEÇEN SÜRELER...
... VE BİRDEN O GELİR...
ÇIKIVERİR BİR KÖŞEDEN VE TÜM HERŞEY YOK OLUR; KARANLIK BİR SİSİN ORTASINDA ULAŞTIĞIN TEK İNSAN O OLUR BİRTEK DOKUNMAK İSTERSİN SADECE BİRKEZ SONRASINI DÜŞÜNMEDEN, ZAMAN SANA ANLAMSIZ, SEÇECEĞİN KELİMELER ÖNEMSİZ GELİR; TEK BİRŞEYİ EMİN OLARAK SÖYLERSİN TEK BİR CÜMLEYİ VE HAYATINA ANLAM KATAN O TEK CÜMLEYİ...
SENİ ÇOK SEVİYORUM...
VEE ANLARSIN NE OLURSA OLSUN GİDECEĞİNİ GİTME DERSİN AMA DUYMASINI İSTEMEZSİN...
GİTME SEVDİĞİM BENİM OL...
BEN KİMİM???
YORUMLAR
VE BİRDEN O GELİR...
ÇIKIVERİR BİR KÖŞEDEN VE TÜM HERŞEY YOK OLUR; KARANLIK BİR SİSİN ORTASINDA ULAŞTIĞIN TEK İNSAN O OLUR BİRTEK DOKUNMAK İSTERSİN SADECE BİRKEZ SONRASINI DÜŞÜNMEDEN, ZAMAN SANA ANLAMSIZ, SEÇECEĞİN KELİMELER ÖNEMSİZ GELİR; TEK BİRŞEYİ EMİN OLARAK SÖYLERSİN TEK BİR CÜMLEYİ VE HAYATINA ANLAM KATAN O TEK CÜMLEYİ...
içe dönük çok duygusal bir yazı olmuş tamamiyle size ait sizin duygularınızı barındırdığına eminim hep sevdiğiniz insanla kalmanız dileği ile...
VE BİRDEN O GELİR...
ÇIKIVERİR BİR KÖŞEDEN VE TÜM HERŞEY YOK OLUR; KARANLIK BİR SİSİN ORTASINDA ULAŞTIĞIN TEK İNSAN O OLUR BİRTEK DOKUNMAK İSTERSİN SADECE BİRKEZ SONRASINI DÜŞÜNMEDEN, ZAMAN SANA ANLAMSIZ, SEÇECEĞİN KELİMELER ÖNEMSİZ GELİR; TEK BİRŞEYİ EMİN OLARAK SÖYLERSİN TEK BİR CÜMLEYİ VE HAYATINA ANLAM KATAN O TEK CÜMLEYİ...
içe dönük çok duygusal bir yazı olmuş tamamiyle size ait sizin duygularınızı barındırdığına eminim hep sevdiğiniz insanla kalmanız dileği ile...