- 841 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ahir Zamanda Dost Kalmak
Bir yaz sabahının ılık seher yeliyle gönderiyorum bu satırları sana arkadaşım..
Sevgimi,selamımı,hasretimi yüklüyorum seher yeline dertlerimi değil..
Birlikte kurduğumuz hayalleri,oynadığımız oyunları yolluyorum hatıralarına…
Öyle çok oldu ki görüşmeyeli..!ama ben biliyorum ki aynısın,bunca değişene inat;benliğinde sabittir yüreğin,geçmişine sadıktır hayallerin…
Bilirim dostuna susamıştır ellerin…
Ahh arkadaşım,güzel kardeşim,öyle özledim ki seni..kardeşliğini ,samimiyetini,karşılıksız sevgini,merhametini,dostum deyişini..her şeyini…
Gittiğin yerlerde de var mı dostun, kardeşin?
Buralar çok değişti arkadaşım,
belki bizde değiştik farkında olmadan, bilmiyorum..İnsanları süzüyor gözlerim durmadan,işte böyle zamanlarda korkuyorum kendimden.Bir mana veremiyorum müslümanın haline..
Belki bizde içindeyiz bu akışın..Neresinden bakıyorum onuda bilmiyorum hayatın.Ama bir gariplik var bu işte ve bu umarsız gidişte..
Değer yargılarımız değişmiş,samimiyetimiz kalmamış;ölçümüz kaybolmuş,sevdamız sarpa vurmuş..Senin gittiğin yerlerde de böyle mi?oralarda da hayat bu kadar bencil mi?
Ahh..! kardeşim ahh..!beraberken bir ekmeği bölüşürdük onca kişiyle;şimdi ne oldu bize?Saflığımıza mı oldu olan,yoksa oyun mu oynandı benliğimize?tuzak mı kuruldu hayallerimize?
Ya da dünya ehli olmak böyle bir hastalıktı da,farkında olmadan mı ulaştı bedenimize?
“Bunlar derin konular boşveer ”deyişin geliyor aklıma..Mümkün olsa da şimdi beraber olsak..şöyle karşılıklı..Hayata kaldığımız o yıllardan devam etsek.Kim bilir ne çok değişiklikler yapardık kendimizde ,hayallerimizde..
Büyümek olgunlaşmakta çok ağır yükmüş arkadaşım..Keşke hep öyle masum,öyle umutlu,öyle vakur kalabilseydik…
Evet ,büyümekte zormuş demek;Beklide asıl imtihan dedikleri bu olsa gerek..
Ben şimdi anladım ki;insanın hayalleri ile gerçekleri arasında çok fazla fark var imiş..Anladım ki;sevgi denen şey aslında tek taraflı emekmiş..Anladım ki;samimiyette karşılıklı olunca güzelmiş..Anladım ki;hayatın acı yanları bazen tadını unuttururmuş..Anladım ki,vefa sadece kalpte olgunlaşırmış..Anladım ki;insan gerçekten ektiğini biçermiş..Anladım ki;bu dünya gerçekten geçiciymiş..
Keşke demek,bilirim yakışmaz müslümana,ama arkadaşım;diyorum ki keşke insan bunları anlaması gerektiği yerde anlayabilseymiş..
Özledim seni arkadaşım…eskiden ,bilir misin?seni görünce dağılırdı efkarım..Geçerdi bütün sıkıntılarım;şimdi görsem seni eminim yine rahatlarım..Sanki yıllar geçmemiş gibi,hayat hiç yıpratmamış gibi..
Özledim seni arkadaşım.ılık seher yeliyle gönderiyorum bu satırları sana..Dostluğumuzu,kardeşliğimizi,saflığımızı yüklüyorum seher yeline ,dertlerimi değil.Ne rüzgar,ne fırtına çekebilir onu bilirim..birde hayallerimi yüklüyorum..
Belki bir gün gelirsin o ulaşılmaz yollardan.Kim bilir beklide ben gelirim belli mi olur?
Oturup konuşuruz eskisi gibi..Hayallerimizle korkuturuz bizi çekemeyenleri..vicdanımızda yargılarız hayallerimize set çekenleri..Göz yaşlarımızda boğarız o karanlık yürekleri…
Kim bilir belli mi olur?Aziz dostum,canım kardeşim……
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.