- 6577 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
SızanAN' ıma...
SızanAN’ıma
Vakti zamanında ürkek bir yüreğin içinde yaşardım.
Elinde yazılmamış sayfaları, dilinde en kötü sözü “özledim” olan bir bedeni taşıyan küçük bir gerçeğin hayaliydim sanırım.
Şehrin en gösterişsiz ama en sakin semtinde tadına vara vara nefes alırdım .Yanağından makaslar , gözlerinden huzur salgıladığım bir hayatım vardı.Ellerim cebimde saçlarım rüzgara emanetti. O kadar özgür bir o kadar da mahkumdum.
Sağım solum kaçamak sevdalarla doluydu. Üşürdüm yorganım olurdu biri , hastalanırdım ilacım olurdu bir diğeri. Seviyorlardı beni...bende onları....hissettiklerim yanılmaz , yanıltmazdı.
Gecelerimde hiç yalnız kalmazdım.Yıldızlarla konuşur ay dedenin gözlerinden ilham alırdım. Yazardım, çizerdim , boyardım herşeyi. Karanlığa çok destanlar yazmışımdır ondan korkmadan.
Güneşin rengini seçemezdim bir türlü. Kızılımsı ama alevli bir kırmızı gibiydi. Çokta zorlamadım kendimi.Nasıl görmek istiyorsam öyle görüyordum çünkü.
Unutamadığım...
Yine bir gece vakti düşmüştü hayallerime .Tanımadığım ama yıllardır bildiğim , görmediğim ama senelerdir hissettiğim biri gibi. Girdi kanıma ,canıma, olabilecek ulaşabilecek heryerde onun izleri ve kendisi.....
Kaderin hazırladığı oyundan habersiz ben ,olan bitenin içinde buldum kendimi. Bir yıldız hızıyla , bir tutku tadında gelişti herşey.Renk cümbüşü balonların içinde , elma şekeri lezzetinde ,çocuksu bir duygunun kollarıydı ellerini açan.Evet evet ta kendisiydi...Bende bütün özlemlerimle koştum , sarıldım ona.
Zaman ilk kez lehime işliyordu ve dursun istemiyordum.Korkularım üstüne gidiyor , gerçeklerimin canına okuyordum resmen.
Güzeldi..... çatısı altına girdiğim aşk tadındaydı .
Çok hemde çok sevmek, geçmişten uzak geleceğe yakın bir şehrin kollarında sabahlamak her yürek gibi benimde hakkımdı.
Sana güneşler vaad edemem, ama nefesimle ısıtabilirim dünyanı.
Sana yıldızlardan taç yapamam belki ama başımın üstünde hazırladım yerini.
Sana gelecek sunamam bilinmezlerin içinde, ama an’ların en sevimlilerini yaşatabilirim
“Sana bebeğimi versem” yada “renkli şekerlerimi”
kanmazsın dimi :)
Senden sadece sevgi bekleyen yüreğime hak ettiğini ver yeter.
Şansı(mızı)nı yaşama fırsatı kapındaki...
İçimin içine SızanAN’dan kaçış yok gibi...sende ansızın gel ne farkeder ki ?
Severim, en az sevildiğim kadar...
Bu da bir ömre değer ...
19/08/2009
15;00
eMİNE