Davetiye
Kan ter içinde uyanıverdi.Saatine baktı.Daha güneşin, gecenin karanlığına karşı galip gelmesine saatler vardı.Uyumaya çalıştı.Yapamadı.Su içmek için yatağından kalkıp mutfağa gitti.Işığı açınca olduğu yerde kalan hamamböceğini gördü.Sanki böcek de onu izliyordu.Biraz bakıştılar,daha sonra böcek bulaşık makinesinin kenarındaki boşluğa giriverdi.Buzdolabını açtı,soğuk su yoktu.Damacanadan su doldurmaya başladı.Her zamanki gibi ayarı tutturamadı.Bir bardak dolusu su yere döküldü.Mutsuzdu.
Suyunu alıp salona geçti.Kumandasının herhangi bir tuşuna basıp televizyonu açmak istedi.Yapamadı.Televizyonu yatmadan önce düğmesinden kapatmıştı.Kalkıp basması gerekiyordu.Üşendi.Kumandayı bir kenara koyarak koltuğa uzandı.Suyundan birkaç yudum aldı.Dışarda hiç sevmediği araba alarmleri çalıyordu.Rahatsız oldu.Loş bir ışığın egemen olduğu salonunda yalnızdı.Masanın üstünde jelatini parlayan düğün davetiyesine baktı.Ertesi gün olacak bu düğüne gitmek için pek istekli değildi.Etrafındaki kişilerle birlikte düğün öncesi için hazırlıklar yapmıştı yatmadan önce.Damat adayıyla çok samimiydi.Liseyi beraber okumuşlardı.Üniversitede ise aynı kampüste yer almışlardı.Odasına gidip telefonunu yanına aldı.Damat adayından gelen 1 tane okunmamış mesaj vardı."Abim damat oldu,sıra da bana geldi ! ehehe" yazılı mesajı okudu.Gülümsedi.
Telefonu kumandanın yanına fırlattı.Davetiyeyi aldı.İlk kez okuyordu.Klasik davetiye laflarını okuyunca sıkıldı.Davetiyeyi tam kapatacakken en alttaki minik notu gördü; "Bu davetiye 2 kişiliktir". Yalnızdı.İkinci kişiyi düşündü.Aklına ondan başkası gelmiyordu.Hayatında ikinci kişi olarak zaten ondan başkasını düşünememişti.Çünkü bu tabiri ilk onun için kullanmıştı.Bunun acısını fazlasıyla çekiyordu.Düşündü.Onu düğüne ikinci kişi olarak davet etmesi olanaksızdı.Yine de aramak istedi.Telefonundan saate baktı.Hala çok geçti.Mesaj atmaya niyetlendi."Çok ateşim var.Yarın düğününe gelemeyeceğim.Çok üzgünüm.Kerem’e de özürlerimi ilet.Mutluluklar şimdiden" yazdı ve yolladı.
Suyunu bitirdi.Mutfağa gidip bardağını bıraktı.Odasına döndü.Uyuması çok zordu.Camı açıp paketinden bir sigara almak istedi.Paket boştu.Yalnızdı.Yatağına uzandı.Düşünürken uyudu.Uyurken de düşünmek istiyordu.Yapamadı.Uyandı.Saatine baktı.Daha güneşin, gecenin karanlığa karşı galip gelmesine saatler vardı.
A.D