- 618 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
*- KÜÇÜK DOKUNUŞLAR 13
*- Ne kadar gizlenirse gizlensin mutlaka açık verecek bir yanı kalır insanın. Mademki bu böyledir öyleyse en net halimizle ortaya çıkmalı kendimizi olduğumuz gibi göstermeliyiz ki karşımızdakini kandırmış olmayalım.
*- Hiç kimse yalnız değildir aslında. Yalnızca öyle sanır. Herkes kendisiyle birliktedir ve bunun farkında bile değildir. Bir farkına varabilse…
*- Çoklar teklerden meydana gelir. "Koskoca gölde bir damla eksik olsa o göl ne kaybeder?" dememeli insan. Çünkü o zaman o göl bir damla kaybeder.
*- İnsanın insana, genelde de yaratılmış olana gerekli özeni göstermeyip değer vermiyor olması, onun kendisini değersiz bir varlık olarak görüyor olmasıyla ilgili bir durumdur.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
* açık olmak .ne kadar,acaba kendimize bile ne denli açık ve netiz.olduğumuz gibi gösterdiğimiz veya sandığımız biz bizmiyiz.
Çok net ve güzel sorular Nazan hanım.Bu sorulara yanıt verebildiği ölçüde insan kendisine yaklaşır bence. Fikrinizi söylemekle çok da iyi etmişsiniz ayrıca. Hemfikir olunsa bile bazı durumlarda konunun açılması, geliştirilmesi bakımından bazı sorular sormak doğru bir yaklaşımdır.
Sorularınız ve fikirlerinizle yazıma renk kattınız zenginleştirdiniz.Teşekkür ediyorum. Selâm ve saygıyla.
* açık olmak .ne kadar,acaba kendimize bile ne denli açık ve netiz.olduğumuz gibi gösterdiğimiz veya sandığımız biz bizmiyiz.
*insanın kendisiyle birlikte olması o denli zor ki.yalnızlık arkasına saklanmak daha kolay.kimsenin yapamadığı kadar acımasız eleştirileri kendime yaparım.eee o zaman :))
*deniz yıldızı hikayesini dinlemiştim yıllar önce sizin örneğinizdeki gibi.denize atılan o tek deniz yıldızı için farkediyor
*işte bu madde beni durdurdu.ben insanlara hatta tüm varlıklara değer veririm ,severim tümünü.kendime vermediğim kendimi sevmediğim kadar.
güzel paylaşım arkadaşım .bu kez azıcık fikrimi açayım dedim.biliyorsunuz genelde hemfikirim sizinle
İnsan, hiç bir zaman yalnız değildir. Görmediğinden ve bilmediğinden bu hisse kapılır.
Göremediğimiz birden fazla varlıklar var ve bizimledir. Her yerde.
O halde biz özde yalnız değiliz, gözde yalnızız değil mi hocam.
Güzeldi..
Tabii ki anlayana!
Saygımla.
hüzünlüşarkım tarafından 8/18/2009 1:22:10 PM zamanında düzenlenmiştir.