- 918 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRT SORUNUNDA ÇÖZÜM VE SONUNA KADAR BARIŞ!...
Kim ne derse desin,adına ne konursa konsun;ülke coğrafyasında son 25 yıldır akan kanın artık durmasını,katmerlenerek büyüyen acı ve gözyaşının artık dinmesini-durmasını istiyoruz!
Bu topraklarda dün nasıl özgürce ve eşitçe yaşayabilmek adına emperyalist güçlere karşı koyduk ve direndikse atalarımızın bize bıraktığı bu topraklarda aynı eşit hak ve özgürlüklere sahip olarak yaşamak zorundayız.
Bir hane düşünün ve o hanede yaşayan iki evladın ebeveynler tarafından ayrımcılığa tabi tutulduğunu,birine sınrısız özgürlük,ötekine baskı ve dayatama uygulandığını düşünün ve cevap verin lütfen o hande huzur olurmu hiç? Elebetteki olmaz ve olmasıda beklenemez!
Devlet o hanenin reisidir,o hanedeki istikrar ve huzurun temini devletten sorulur ve devlet ayırım gözetmeksizin çocuklarına eşit davrandığı sürece huzur ve mutluluk sağlanır.
Kürtler bu toprakların bekası için enaz Türkler kadar savaş vermiş direnmiş ve ölmüşlerdir;ondan dolayıdırki antep’e "gazi",urfa’ya "şanlı" ünvanları verilmiştir.
Tarihe biraz merakı olanlar çok iyibilirler ki Türklerin anadoluya geçişi Kürtler sayesinde olmuştur,eğer bizans topraklarında yaşayan kürt beyleri müslüman türk kardeşlerini bizansa karşı destekleyip askeri ve lojistik destek sağlamasaydılar bu geçiş bu kadar kolay olmayacaktı.
Lütfen Türk kardeşlerim empati yapsın,yıllarca dilleri,kültürleri yasaklanmış,uğruna can verdikleri topraklarda itilmiş -kakılmış ve türk oldukları için dışlanmış oldukları düşünsünler ve ona göre yorum yapsınlar.
Silah,şiddet,terör ve ölüm bu olayın çözümünde geçerli yol ve yöntem değildir,ırkçı,milliyetçi söylemler hiç mantıklı yaklaşımlar değildir,bu sorunun çözümü mutlaka karşılıklı anlayış ve hoşgörü ile olur,bu devlet türk olduüu kadar da kürtlerindir ve bu topraklarda kardeşçe yaşamayı isteyen diğer halklarındır da aynı zamanda.
Evet barış istiyoruz ve artık ülkemin gençleri birbirini boğazlamasın!
YORUMLAR
çok dogru sözlerde ,kürdüm diye dikilmekte miliyetçi ,bir ırkçı söylem degilmidir...