- 1690 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK
Herşey sevmekle başlar.Yaşamın farkıda anlamıda bu sözcükte gizlidir.Sevmek öznedir sevilmek nesne ,oysa cünlede asıl öğe sizce hangisidir?Edebiyatçılar bilir tabiki ÖZNE.
Herkes hayatı boyunca birkez sevilebilir bu duyguyu tadabilir.Annemiz bizi her zaman sevecektir.Ama içinde taşıdığı güzellikleriyle yani ruhunu,benliğini harmanlayarak oluşturduğu sevgiyi kaç insan tadabilir ki?
Sevilmek çok güzel dir.Ama sevmeyi tarif edecek sözcük yoktur .Sevmek yaşanır her organında ayrı anlam ve tatta ..
Leyla’yı var eden kimdir?Yusuf’u kutsal kitapta anlattırran güç nedir?
Sevmek emek ister ,çaba ister .Umutlar,özlemler,ayrılıklar,gözyaşları,acı sıcaklık,ve tutkular sevmekle özdeştir.Bu kelimeler gücünü yaşanlarından alır.
Sevmek var edendir.En güzel şiirler,şarkılar,sevenler tarafından dile getirilmiştir.
Sevmek vazgeçilmez haklardandır,ve değiştirilmesi teklif edilemez tabiat yasalarından.
Hayatta karşılıksız olan ne var ki sevmek dışında.Zaten karşılık bekleyen sevgiler pazarlara düşmüştür alınıp satılabilirler.
Asıl güç ve gurur sevenin yüreğindedir.sevilen bunların sadece tadımlıklarını barındırır.
Hiçbir yurek birden fazla sevgiyi taşıyamaz ağırlığının altında ezilir.Oysa sevilmek onlarcasını taşıyacak hafifliktedir.
Avunmak istiyorsak sevilmek yeterlidir.Yaşamak,hissetmek,gerçek sıcaklığa dokunmak istiyorsak neden gerçek sevgiyi denemiyoruz?
Ne kadar güçlü gururlu ve anlamlı bir duyguyla donandığınızı farkedeceksiniz.Ölen onlarca hücre binlercesi tarafında yenilenecektir.
Hiçbir sevgi karşılıksız kalmayacaktır. Yusuf dışında.
SİZCE HANGİSİ; SEVMEK Mİ? SEVİLMEK Mİ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.