- 833 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye mektuplar 2
Sevdicegim
Bilirsin bir garip hüzün çöker insana yalniz kalinca. El ayak çekilince, etraf sessizleşince, tek başına kalırsın dünyada. Yanlızlığa elbet alışır bedenim. Yanlızlıkla belki de başa çıkabilirm. Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim. Benim canımı acıtan sensizlik.
İnan bu yürek alışamadı hiç bir zaman sensizliğe. Şimdi sensizlik oturuyor birakıp gittiğin yüreğimde.
Sensizlikte duvarlar seslenince, bir derin korku düşer ruhuma, karanlık oyun oynar aklıma, hep seni cikarir karşıma. Bilemezsin sensizlik ne zor...
Ama ben yinede seni sensizligin en karanlik noktasinda bile seviyorum!!!
YORUMLAR
mükemmel bir anlatımınız var okumak haz veriyor insana belkide kendinden bişeyler buluyor ,maziye dalıyor , çok hoş dizelerdi keşke devamıda olsaydı yüreğine sağlık .. saygı ve selam...
Sen(siz)lik
tesekkürler yorumunuz icin...
Aslinda hayatlar birbirine cok benzemekte... insanlar bir seyler yasamakta... ben yazarken rahatlidigimi hissediyorum... Icimde olan seyleri disariya bir sekilde aktarmaya calisiyorum... eger sizin icinde guzel seylere sebebiyet veriyorsa... ne mutlu bana... Allah herkesin gönlüne göre nasib etsin... ve bunlarin kendisi icin hayirli oldugunu görmeyi nasib etsin... öncelikle sahsima... amin...