- 1388 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞÜNCE TARZIMIZ
[ italiAsrımız bir ilim ve teknik asrı olmuştur. İLİM VE TEKNİK dev adımlarla değişmektedir. Bu değişikliğe her konuda ayak uydurmak gerekir. İnsanlar hayat tarzlarını da bu değişlik hızında ulaşabilmek için bilme başvurmuşlardır. Bunun içinde öncelik ve özellikle düşünce tarzlarını değiştirmenin gereğine inanmışlardır. Eski insanlar DİN-KORKU-FAL-BÜYÜ gibi aklın ve mantığın bu gün kabul etmeyeceği güclerden faydalanmaya çalışmışlardır. Şimdi ise İLİM VE TEKNİK ne diyorsa öyle yapmak gerekliliğine inanmışlardır.
Filozof MARKUS: ’’’’HAYATIMIZ DÜŞÜNCELERİMİZİN ESERİDİR.’’ DEMİŞTİR. BU DÜŞÜNCE IŞIĞINDAN HAREKETLE, İYİ DÜŞÜNEN İNSAN İYİ, KÖTÜ DÜŞÜNEN İNBSAN KÖTÜYÜ BULUR.
Atalarımızda: ’’’ AKLINA GELEN BAŞINA GELİR.’’ ’’ALLAH İSTEYENE VERİR.’’ demişlerdir.
İçinde İYİLİK-GÜZELLİK-DOĞRULUK-ÇALIŞKANLIK-NEŞE duyguları taşıyan insan bunları çevresine aşılacaktır. olumlu düşünen insanlara hastalıklar, kötülülükler yaklaşamıyacaktır. ONUN İÇİN OLUMLU DÜŞÜNÜP OLUMLU BİR YAŞAM SÜRELİM.
Diğer taraftan öğreniyoruz ki, Pensilvanya Ünüversitesi prof’u SELİGAM:
’’İYİNSER İNSANLAR, DAHA SAĞLIKLI, DAHA UZUN ÖMÜRLÜ, DAHA BAŞARILI OLURLAR.’’ Diyerek, ünüversitesinde olumlu düşünce ile ilgili bir bilim dalı oluşturmuştur. Bu bilim dalınada kısaca ’’P.N.İ.’’ adını vermiştir. Bu bilim dalına göre:
’’ESPİRİLİ VE NEŞELİ OLAN İNSANLAR, OLUMLU SALGILAR SALARLAR. ENDORFİN SALGISI, SAKİNLEŞMEYİ, ACILARA KATLANMAYI SAĞLARLAR.’’ bU DÜŞÜNCE IŞIĞINDA SON YILLARDA BİR ÇOK HASTANELER HASTALARINI NEŞELENDİRECEK, GÜLDÜRECEK, OLUMLU DÜŞÜNDERECEK YOLLAR ARAMIŞLARDIR. BİLHASA KANSER, KALP, DAMAR HASTALARININ TEDAVİSİNDE BU YÖNTEMLE HASTALARINI İYİ EDEBİLECEKLERİNİ DÜŞÜNMÜŞLERDİR.
YORUMLAR
’’’’HAYATIMIZ DÜŞÜNCELERİMİZİN ESERİDİR.’’ DEMİŞTİR. BU DÜŞÜNCE IŞIĞINDAN HAREKETLE, İYİ DÜŞÜNEN İNSAN İYİ, KÖTÜ DÜŞÜNEN İNBSAN KÖTÜYÜ BULUR.
Atalarımızda: ’’’ AKLINA GELEN BAŞINA GELİR.’’ ’’ALLAH İSTEYENE VERİR.’’ demişlerdir.
İçinde İYİLİK-GÜZELLİK-DOĞRULUK-ÇALIŞKANLIK-NEŞE duyguları taşıyan insan bunları çevresine aşılacaktır. olumlu düşünen insanlara hastalıklar, kötülülükler yaklaşamıyacaktır.
evet aynen böyle düsünüyorum.
olumlu düsüncesi olan insanlarin hayattaki her sansi daha yüksektir.
saglik acisindan da basari acisindan da.
olumsuz insanin girdigi ortamda
hersey kararir neresi olursa olsun.
yüreginize saglik.cok begendim yaziyi.
saygilar selamlar.
mehmetgulsum38
Yazıma yorum yazdığınızdan yenihaberdar oldum.İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Son günlerde bazı özelsorunlarımdan dolayı okuyamadım ve yazamadım. Bugün daha iyi anladımki,OKUMAK-YAZMAK benimiçin en güzel bir uğraş. OLUMLU DÜŞÜNCENİN GÜCÜNE YÜZDE YÜZ İNANIYORUM. Elimden geldiğince uygulamayaçalışıyorum.
Bunun için de ÖMER HAYYAM-YUNUS EMRE-MEVLANA ... gibiGÖNÜLsahibi HOŞ GÖRÜLÜ yazarları okumaya çalışıyorum.
Genellikle yazılarımın ve konuşmalarımın sonuna:
SEVİNİZ, SEVİLİNİZ.
SAYINIZ,SAYILINIZ.
MUTLU EDİNİZ,MUTLU OLUNUZ.
Cümlelerini ekliyorum.
İŞLERİNİZDE BAŞARILAR;YUVANIZDA SAĞLIK VE MUTLULUKLAR DİLERİM.
MEHMET ŞAHİN
Emekli Öğretmen
’’ESPİRİLİ VE NEŞELİ OLAN İNSANLAR, OLUMLU SALGILAR SALARLAR. ENDORFİN SALGISI, SAKİNLEŞMEYİ, ACILARA KATLANMAYI SAĞLARLAR.’’ bU DÜŞÜNCE IŞIĞINDA SON YILLARDA BİR ÇOK HASTANELER HASTALARINI NEŞELENDİRECEK, GÜLDÜRECEK, OLUMLU DÜŞÜNDERECEK YOLLAR ARAMIŞLARDIR. BİLHASA KANSER, KALP, DAMAR HASTALARININ TEDAVİSİNDE BU YÖNTEMLE HASTALARINI İYİ EDEBİLECEKLERİNİ DÜŞÜNMÜŞLERDİR.
anlam dolu
bir paylaşımdı.
saygılar.