....
Sevgili kardeşim...
YORUMLAR
çok güzeldi sevgili toynak hocam
arkadaşlık vefa adına mektup heleki duygulanmamak elde değil abilik bu olsa gerek
o zaten inançlı ve güçlüdür inşallah dönecektir hasretide mektupla giderir.bizlere böyle dostluklar gerek tırıvırı arkadaşlıklardan öteye harikaydın hocam arkadaşımız tez zamanda o illetten kurtulur inşallah...............................saygı ve selamlarımla
her kelimede vefa okudu bu gönül gözü ve her duaya amin dedi yürek..
uzakları yakın edermiş her his ve yakınlarda bulunurmuş huzur...
memleket simit gibi kokarmış uzaklarda kalınca,
martıların kanatları özlenirmiş,
yağmuru çamuru denirmiş ahh memleketimin,
gurbetlik ne ağır gelirmiş hocam uzak olunca...
her satır arasına gözyaşımı bıraktım...
bir çok dostumu toğrağa verdiğim bu özel günde, 17 ağustosta hayatlarını kaybedenlerin ruhları yeniden şad olsun...
hocam harikasınız...o samimi ve baba yüreğinize sağlık...
O can bir an evvel iyileşsin, hepimizin hayır duası birleşir inşallah, okyanus ötesine bir nefes sıhhat göndeririz, duaların gücüne inanırım. O Can dostunda inandığını biliyorum... Kutlarım abim duyarlı yüreğinde dökülen inci tanelerini, gönlüne sağlık, Dualarımız O Canla beraber.....selam ve sevgiler her iki yürek dostunuda
Allahım acil şifalar versin kardeşimize,hayırlısı ile sağ salim sevenlerine kavuşsun inşallah.
Tüm iyi dileklerimi kardeşime yolluyorum.Bir an önce aramızda olmasını Rabbimden niyaz ediyorum.
Vefalı yüreğin varolsun kardeşim.Sen iyi günde de kötü günde de dostların yanında olan bir yüreksin.Biliriz seni kardeşim..Hep moral olursun sevdiklerine .Allah razı olsun senden kardeşim.
Saygı ve dualarımızla
Bahar
baharca57 tarafından 8/17/2009 2:13:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Önceleri aklıma Amerikalara şifa arama bahanesiyle gidip orada yıllarca kalanlar geldi...sonra baktımki hayır bu dosdoğru sevilen bir dosta destek ve moral mektubu...
Gülen bulut deyimimine gelince aklım bir daha karıştı Gülen kelimesi yine farklı çağrışımlara neden olduysa da sonra tekrar mektubun asli konusuna döndüm.
Değerli dost şairimdemiş ki:
"Bizler sevgi insanıyız kardeşim kanser manser bize vız gelir...Sevginin yenemeyeceği güç yoktur...Şimdiye kadar olduğu gibi bunuda yeneceğiz...
Satırlarımı burada noktalarken biraz daha sabır diyorum..Seni yüce Allaha emanet ediyorum...O kendine emanet edilenleri korur...Bütün gönül dostlarının kucak dolusu selamları var sana...Onlarda senin özlediğin kadar özlemişler seni...
Hadi çabuk gel abisinin bir tanesi...
Selam ve sevgilerimle ...."
bizde aynı dileklere katılıyoruz.
Selam ve sevgilerimle..
Bizler hep duadayız hep yanındayız...Seni dört gözle bekliyoruz...Çocuklarına eşine karşı duyduğun sorumluluklar kadar bize karşı da sorumlusun...
Ben zaten her şeyin yolunda gittiğinden ve yakında memlekete döneceğinden zerre kadar kuşku duymuyorum...Her zamanki hüzünlü halim bu mektupta yazdıklarım sen yine aldırma...
Bizler sevgi insanıyız kardeşim kanser manser bize vız gelir...Sevginin yenemeyeceği güç yoktur...Şimdiye kadar olduğu gibi bunuda yeneceğiz...
Satırlarımı burada noktalarken biraz daha sabır diyorum..Seni yüce Allaha emanet ediyorum...O kendine emanet edilenleri korur...Bütün gönül dostlarının kucak dolusu selamları var sana...Onlarda senin özlediğin kadar özlemişler seni...
Hadi çabuk gel abisinin bir tanesi...
kim bu dost
merak ettim
doğrusu dostum
?
değerli kardeşiniz kim bilmiyorum.bende bir edebiyat defteri üyesi ve kardeşiniz olarak acil şifalar diliyorum kendisine.
ve eski bir kanser hastası olarak da diyorum ki
her şey yaşam sevincinde,
herşey beyinde,
herşey kendinde bitiyor.
82 de bir yıl verilen ömrü hala uzatmaktayım.ve sanırım epeyce de uzayacak yaşamayı seviyorum
selam ve sevgilerimle
umarım amerikadaki arkadaşımız yorumları da okur
nertenn tarafından 8/17/2009 10:51:42 AM zamanında düzenlenmiştir.