bir rüya...
Bir sessiz gece daha...
T.V.ile aram hiç iyi olmadı. Haberleri izlerken engel olamadığım asabi hallerim bir süre sonra T.V.’ yi kapatmama neden olur. Haberlerin yarım kalması pahasına...
Yarım kalan sadece; haberler mi?
Bir gece öncesi yine; aynı rüyayı görmüştüm. "Kapı açılıyor ve içeriye her yanı kan içinde bir asker giriyor. Elinde ise; ay yıldızlı bayrağımız. Beni vuran pkk; beni buraya getiren ise; ülkem üzerinde oynanan oyunlar. Kanlar kanlar akıyor. Durun, yormayın kendinizi derken; eli uzanıyor ellerime."
"Al bu bayrağı ben yere düşerken bile düşmemeli bayrağım yerlere....
Tam uzanıp alacakken küçücük bir el benden önce uzanıyor. Bir çocuk eli...
Çocuğun gözlerine baktığımda ise; şaşırıyorum. masmavi gözleri gülümsüyorken yüzüme..."
Sen ama; sen! MUSTAFA KEMAL ATATÜRK!
Evet ben MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ üm diyor. Ama sen öldün. hayır ölmedim. hala yaşıyorum. Nerede yaşıyorsun? diyorum. Yüreğinde,aklında,nefesinde, toprağında...
Sonra; bayrağı ellerime bırakıp, kayboluyor. Bir anda bir rüzgar çıkıyor ve ellerimdeki bayrağım dalgalanmaya başlıyor. Bayrak ellerimde büyüyor,büyüyor ve dünyayı kaplıyor. Tüm insanlar bayrağımın altında; yüzlerinde gülümsemeler, sevgi ile aynı sözleri söylüyorlar. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
Bizler; aynı toprakta, aynı bayrak altında elele, beraberce yürüyeceğiz. Oyunlara gelmeyeceğiz. Başka vatan yok, başka toprakta...
saygılar tüm kardeşliğe...
YORUMLAR
sayın; empatichuman...
sen ne yazdığının farkında mısın?
ya da okuduğun yazıyı yanlış yorumlamışsın...
bizde kardeşiz diyoruz..ezbere konuşmayı sevmediğim gibi ezebere yazmayı da sevmem...
ay' a çıkan çıksın ben vatansız olamam..
sana başka cevap vermeyeceğim..
çünkü; akıl ile ay' a çıkmayı aynı kefeye koyanlara diyecek başka sözüm olmaz.
saygılar..
UÇUK tarafından 8/16/2009 9:37:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
yaw bu ezber yazılardan vazgeçin artık .bırakın vatanın bölünmüşlüğünü kim vatan istiyor.toprak isteyende alıp götürmüyor bir yere.bıraKIN oyunları barışın barış...halklar kardeş iken ayrımcılık yapanlara karşı savaşın.dünya nın hepsi aya gitti siz daha vatan millet sakarya diyorsunuz.biraz akıllanın artık uygarlaşın yaw..