- 984 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye mektuplar 1
Sevdicegim, gülcicegim,
Bugün yine sensizlige dogru adimlar attim. Arkama baktim, aceba geliyormusun diye. Yine sensizlik sarkilarini mirildandim, sensizlige yazilmis siirleri okudum. Ama sen yoktun. Biliyorum bir yerlerde yine vardin. Biliyorum bir rüzgarla gönderdigim sevgimi belki dalina bir serce kusu koymustur gülüm. Sonbahar geliyor yine, kisi haber verircesine ve serceler cogalmakta etrafimda yine. O hep titreyen, sanki heran ölecekmis gibi duran serceler. Kis soguklarinda bir onlar terketmiyor beni... Birde sensizligin verdigi acilar..
Ardindan bahar geliyor bitanem. Sanki icimde yasayan sen yeniden doguyorsun. Her acan cicege senin adini veriyorum simdi. Hele güllerin acmasini dört gözle bekliyorum. Onlar acinca seni anlatacagim ve kiskanacaklar. En güzel güllere sana özlemimden asiliyacagim ve daha güzel olacaklar. Cünkü onlarin icinde artik biraz sen olacaksin.
Cancicegim yagmurlari nasil sevdigimi bilirsin. Seninde sevdigini bilirim. Her damlaya senin hasretini yükledim. Sen onlarin altinda islanirken, benim sana olan hasretim uzansin yüregine. Ve buram buram kokan bahar topraginda hasretim insin damarlarina...
Bitanem
Bir hasret günü daha gecerken sensiz özleminin sevgime kattigi bir güzelligi kalemimin ucuna koyup sana yolluyorum. Tek istedigim o güzel gözlerinden bir yudum ve o tatli gülüsünden bana bir tutan göndermen...
Seni Seviyorum
YORUMLAR
çok çok güzel duygu yüklü bir mektup, bir insan sevdasını,özlemini bu kadarmı güzel dökebilir kelimelere. tebrik ettim arkadaşım..
Sen(siz)lik
devami gelmedi nedense... belki gelir...
tesekkürler yorumunuz icin
harika bir mektup gerçek duygularınızı ortaya çıkartmışsınız elinize ve yüreğinize sağlık saygılar
Sen(siz)lik
tesekkür ederim yorumunuz icin...
bazan cikarmak gerekiyor meydana yürek cirpintilarini...
selam ve dualarimla