- 737 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Yakarışlarım Sanadır Ey YAR!
ARADIĞIM SENDİN GÜLE DÖNERKEN ŞAFAKLAR,KÜLLENİRKEN AKŞAMLAR.
GÜL KIZILLIĞINDA MÜJDELER ARADIM EBRULİ BULUTLARDAN HÜZME HÜZME SÜZÜLÜRKEN IŞIKLAR.
ÇÖL BENİM İÇİMDE ACI BENİM İÇİMDE.MECNUN’UN GECELER VE GÜNDÜZLER BOYU LEYLİ İNİLTİLERİNİ BİR NEY GİBİ DİNLEYEN KUM TANELERİ AYAKLARIMIN ALTINDA ATEŞ ATEŞ ÇOĞALIRKEN,GECEYİ ÖZLÜYORUM…
GECELERDE DOLUNAY GİBİ DOĞASIN DİYE UFKUMA YÂR! ÇÖLÜM SESSİZLİĞİNE DÜŞERKEN YILDIZLAR,YÜREĞİMİN KUYTULARINA SERİNLİK İNSİN CENNET CENNET NE OLUR! BİR ASLAN AVCISININ ÇÖLÜN HÜR UFUKLARINDA GECEYİ YORUMLAYIP DA, ‘EZELİ VE EBEDİ SEVGİLİNİN DÖRT DUVAR ARASINA SIKIŞTIRILAMAYACAĞINI ANLADIM.’DEYİŞİ GİBİ BEN DE GÖNÜL SEMALARIMDA YILDIZ YILDIZ BELİREN MÜHÜRLERİNE BAKIP SENİ YAŞAMAK İSTİYORUM İÇİMDE EY SEVGİLİ!
BENİM İÇİN HER GÜL YAPRAĞINDA SEN,HER YAĞMURDA SEN,HER RÜZGÂRDA SEN…VARLIĞIM SENİNLE…ZAMANA SENİN ADINLA MÜHÜR VURUYORUM…O MÜHÜRLER Kİ,ZAMANIN SONSUZA UZandIĞI YERDE ANCAK YİNE SENİN ADINLA AÇILIR…
YİNE SENİN ADINLA OKUNUR…GÖNLÜMÜN GAFLET ÇÖLÜNDE PERİŞAN DÜŞTÜĞÜ DEMLERDE HASRETİMİ AFFIMA FERMAN SAY DA NE OLUR ÖTELERDEN TÜTSÜSÜYLE YENİ MÜHÜRLER VUR YÜREĞİME…
ZAMAN IRMAĞININ DONDUĞU ÖTELERDE DE AÇILACAK YENİ MÜHÜRLER…YÜREĞİM SENİNLE MÜHÜRLENSİN…
ADIM ADINLA BİLİNSİN YÂR!
ADIMLARIM NE YANA DÖNSE SANA OLSUN.Kİ. SEN HER YANIMDASIN BİLİYORUM ŞAH DAMARIMDAN AKAN KAN,DAHA YAKIN DEĞİL BANA SENDEN YAKINLIĞIN GÜL TADINDA YANMAKSA EĞER UĞRUNA NE OLUR BENİ DE YAK YAPRAK YAPRAK AŞIKINA.
BİN KERRE BOZDUĞUM TÖVEBELERDEN SONRA YENİ BAŞTAN YAZILSIN GECENİN EN MAHREM SAATLERİNDE AŞK KİTABIM…
KİTAPLAR KİTABINDAN NASİBİME İLKİN NASIL ADIN DÜŞTÜYSE,YİNE ÖYLE ADINLA BAŞLASIN SATIRLAR.
NİCE GÖNLÜ BİN PARÇAYA BÖLEN ZÜLEYHA BAKIŞLI GÜZELLERİN AŞK SAYFALARI RAFA KALDIRILSIN YUSUF KANATLARIYLA.TİTREYEN DUDAKLARIMDAKİ SON MÜHÜR,SON İSİM,SON ÇAĞRI SON TAD ADIN OLSUN…
BUNU AFFIMA FERMAN BİLİRİM.SEN VARSAN YÂR HERŞEY BANA YÂR!
VÜCUD ZİNDANINDA SANA MÜŞTAK GÖNLÜM NİCE BAHARLAR YAŞAR ADINLA YAĞMUR YAĞMUR,DEMET DEMET…
MISIR’A SULTAN OLMAK DEĞİL Mİ Kİ,IŞIĞA HASRET KÖHNE ZİNDANLARDAN GEÇİYOR,BENİ DE NEFSİN ZİNDANINDA ESARETE MAHKUM BİR YUSUF SAY DA ARINDIR VE SONRA DA KAVUŞTUR ÖZGÜRLÜĞÜME YÂR!
BİLİRSİN ÖZGÜRLÜĞÜM SANA TUTSAKLIĞIMDIR…ARZULARIN KÖR KUYUSUNA BENİMDE ATILMIŞLIKLARIM VARDIR.NE OLUR BENİ DE YUSUFLARDAN SAY,YOLLA ÜMİT KERVANINI,SAL RAHMET KOVANI…UFKUM SENİN RAHMETİNLE ŞENLENSİN.GÖZ SAHİLLERİMDE DALGALAR,SENİN ADINLA COŞSUN.
TESELLİM,HASRETİMDİR,GÖZYAŞIMDIR UMUDUMDUR…BULUT BULUT DOLAN YÜREĞİMDEN SANA AKITIYORUM GÖZYAŞLARIMI YÂR…
ÖNCE ADIN,SONRA ADIMLARIM…BEN BİR GELİRKEN SEN İKİ GELENSİN.BENİM İÇİN BANA BENDEN DAHA ÇOK YÖNELENSİN…ÇAĞLARI AŞAN ÇAĞRILARINLA GÜNÜ BEŞ PARÇAYA BÖLERKEN,NE OLUR HER PARÇA BENİM İÇİN BİR ALTIN DİLİM OLSUN SECDE SECDE SANA YÖNELİŞLERİMLE!
YORUMLAR
ÖNCE ADIN,SONRA ADIMLARIM…BEN BİR GELİRKEN SEN İKİ GELENSİN.BENİM İÇİN BANA BENDEN DAHA ÇOK YÖNELENSİN…ÇAĞLARI AŞAN ÇAĞRILARINLA GÜNÜ BEŞ PARÇAYA BÖLERKEN,NE OLUR HER PARÇA BENİM İÇİN BİR ALTIN DİLİM OLSUN SECDE SECDE SANA YÖNELİŞLERİMLE!
kutluyorum sizi çok güzel yazı