- 2574 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SENDEN GİDERKEN ..!
Defalarca gitmek isterken senden , yoluma hep bir hüzün düşüyor Sana binlerce şey yazmak isterken Bu defa ölümle sen arasında kalıp sustukça sana delice sevdam büyüyor .Bu yüzden yavaş yavaş eriyor bütün duygularım ne çok isterdim sana delice sarılmayı ne çok isterdim sana delice bakmayı ne çok.Oysa sen bunları bilmiyordun.!
Ben sana koştukça sen başka yollarda çıkıyordun . Alişkindim hep gitmelere yine sensiz senden habersiz çekip gideceğim yaşanmamış tüm duygularımı heybeme doldurup gideceğim . Her şeye sil baştan başlamaya gücüm yok hiç sonu olmayan bir yolda tekrar tekrar yürümek istemiyorum
Bu defa seni içimden bitirerek gitmek istiyorum ve sen bilmiyorsun hani olmaz sensiz yaşanmaz dediğim anlar şimdi yaşanacak artık telefonuma gelen çağrılara cevap vermiyeceğim sana dair artık yazılarım olmayacak ve ben yanlızlığıma sensizliğimi yükleyeceğim .
Ben artık senden gidiyorum .Sevgimin rengini bilmeden ben ağladıkça ben kanadıkça sen görmüyordun çünkü sen hiç sevmedin , sevmedin ,Sana seni seviyorum diye her feryadımda sen kendi dünyanın boş hayaleriyle başbasaydın .Unutma ben artık ben değilim kim sarar yaralarımı kim durdura bilir kanayan yüreğimi kim..!
Bu defa içimdeki ağlıyan çocuğun ne sitemi var nede hüznü Sana artık seni seviyorum demiyeceğim
Sen her şeyimsin birtanemsin olumsuz aşksin kelimelerini çıkardım sayfamdan ve bu defa seni unutmam için bana yardım et ne içtiğim sigaranın dumanındaşın ne akıttığım gözyaşlarımda . Zaman ne çok şeyi götürdü alnımdaki izlerin her biri yaşadığım açıların hatıralarını saklıyor .! Ahhhhh ne çok şey gitmiş ömrümde şimdi dönüp baktığımda neyi kazandım neyi kaybettim diye sorgularken kendimi aslında kazanmadan kaybetmişim bir hayatı .
Ve ben kaybettim . yokluğunda ne feryatlar yaktım ne isyanlar yaşadım sana delice koşmak isterken kapandı yollarım her şey ne kadar gerçek görünsede o kadar yalandı bir başka yüreği seven sen benim sana olan sevdamı sevdin sadece ve ben senden gidiyorum bir daha dönmemek üzere sana ve ebedi aşkına bir avuç vicdan bırakarak BEN ŞENDEN GİDİYORUM…
Gül özcanlı
YORUMLAR
sana delice koşmak isterken kapandı yollarım her şey ne kadar gerçek görünsede o kadar yalandı bir başka yüreği seven sen benim sana olan sevdamı sevdin sadece ve ben senden gidiyorum bir daha dönmemek üzere sana ve ebedi aşkına bir avuç vicdan bırakarak BEN ŞENDEN GİDİYORUM…
yüreğinize sağlık tebrikler