- 581 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sevda'nın Sevdalısı..
Vakitlice qelen vakitsizlerin yarattıqı vakti dolan sevdalara özqü; zamana kazık attıqım o yerde, yeni hayallere sevdalanacaqımı nerden bilebilirdim ki..
Batan qün misali kararmaya yüz tutmuş sevqilere yıldızları sunarken; bana qecenin sesiyle qelen yüreqini sundun.. sessiz çıqlıklarımla boquştuqum o sahil kenarında sırdaşım olan denize seslendiqim zaman; kelimelerime yüklenen anlamlara kavuşur oldum sayende.. qece karanlıkları barındırırken yıldızlara; hayat şakalaştıqı zamana beni anlatır oldu.. ben ise sessizliqimin hediyesi seni..
Sillesine alıştıqım yaşama yaqdırırken küfürleri; bir çift qüzel sözle seslendin qözlerime.. ellerinin arasına alıp okşadın şu kirli Sevda’nı.. pislik bulaşan satırlar arasından seçip çıkardıqın kelimelerime sevqisini veren bir sen kaldın.. deqersizlerin deqersizce yaşadıqı şu sözde deqerli zamanda; elimde kalan son deqerlerimle sevdamı yazıyorum şimdi kalemime.. silmeye kıyamadıqım anılarımda üstü karalanmış birkaç sevqi satırı buluyorum.. qeceyle qelen siyaha merhaba demeye alışkın dilim, bu sefer seni anlatıyor akasyalara.. yaşanılanlar bir ekranın altında saqır dilsiz muamelesi yaparken bana; sevqiye, sevmeye küskün ben şaşırıyorum yüreqin karşısında..
Yine el sallıyorum qidenlerin ardından.. yine vedalaşma sahnelerindeyim.. hayatımda rol almış her kalbe; senaryolar yazdıkları sevgilerle aşılanmış sahtelikler kazınıyor adeta.. deqer verdiqim her yıldız ışıqını yitiriyor.. kırılıyorum.. sövüyorum elimde olmadan sevqiye.. övqüyle anlattıqım sevdaların sahte yüzleriyle tanışıyorum şimdilerde.. anlıyorum ki; qün batımı bile nankörlükte.. karıştırıyorum qeçmişin tozlu sayfalarını.. insanlar.. insanlar.. düşünüyorum.. bir zamanlar onun için kendinden ödün verdiqin kişi, şimdilerde hayatını terk etmiş vaziyette.. sen ise kaybettiqin deqerlerinlesin..
Kaybolduqum bir zamanda o kayıplardaki qecenin kaybolan umutlarındayım şimdi.. yanımdakilere bir bakıyorum da; qerçek bir sen kalmışsın yanımda.. zamanı qecikmiş sevdaları yaşıyoruz şimdilerde.. bana beni hatırlatan sadece sen.. ağ baqlamış umutlarımı yarıp qeçerken; tereddütsüz sevqinle bana ulaşıyorsun.. önceleri boşluqa uzanan ellerim; şimdilerde sahipsiz deqiller.. ne olursa olsun, ne yaşarsak yaşayalım bende olduquna ve olacaqına inandıqım kişisin.. tüm sahteliqe inat sevda uqruna o yolda yürüyorum.. bizim yolumuz doqru yol.. seni seviyorum..
Sevda ARSLAN
Eş’ar *