- 770 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sensizlikte ben
Söylenmememis asklarin ve sensizlige yasanan bir hayatin hikayesi bu. Daha hayata ilk adimlarimi attigimda ölümcül bir hasrete gebe kaldi hayatim, senin gözlerinde cocukluguma veda ederken. Bütün safligiyla hayata karsi duracakken, sevdanin agir yükü altina cekilivermisti kücücük yürecigim. Simdi bir ucurum kenarinda itilmis, hasret rüzgarlarinin tetikte bekledigi bir iskelet gibiyim. Her an derinlere savrulmaya hazir, sadece anilarin ufacik dallarina sarilmis kücücük umut tomurcuklarina tutunan. Kimbilir belki birgün, olur ya gelirsin diye beklentilere kapilip, tekrar tekrar hayata tutunan bir ruh gibiyim…
Sana bir kere bile olsun seni seviyorum diyememenin buruklugu var icimde. Söyle karsi karsiya durupda, ellerin avuclarimda, bedenimi cehennem sicaklarina bogarken, gözlerinin serin deniz derinligine dalip, icimden geldigi gibi sana seni sevdigimi haykiramamanin kirginligi. Halbuki sana olan sevdami sende biliyordun, beni gözlerinin en derinlerinede aliyordun arada; ama dudaklarimdan o iki kelime bir turlu yol bulamiyordu kulaklarina. Ben acilar icinde kivraniyordum, ama yanimdaydin, hersey viz geliyordu bana. Nasil olduysa, cesaret etmistimde, bir kere telefonda söylemistim, sende aglamistin. Nerden bilecektimki, bu karanlik hasret kuyularina atilmanin ilk adimlariymis…
Ah bir bilseydim, kalbimin en derinlerine 7 kuyu acip gömerdim askimi. Üzerine 7 kilit vurur sustururdum; yanimda sen olasin diye. Askimi feda ederdim senin icin. Yanimda olasin diye. Sen olmadiginda, karanlik geceleri uykusuz gecirirken, sevdami gözyaslari ile beslerdim, hep taze kalirdi, ama sen yanimda olurdun…
Simdi hayatimin en karanlik dehlizlerinde sensiz kalmisim, karanliklarda boguluyorum. Keskeler girdabinda borulup bogulup yeniden dönüyorum karanliklara.. Bir umut isigim bile kalmadi, ne senden, nede hayattan yana. Sirf sen bu dunyada varsin diye, sirf seninle ayni gökyüzüne bakip nefes alabilmenin dusuncesiyle tutunuyorum bir yerlerden hayata…
Senden gelen her aciya talibim
Isterse dikenlerin yüregimi paramparca etsin
Gül kokunun düsüncesi dindirir acilarimi
Isterse hasretin buram buram yaksin beni
Hayalin söndürür ateslerimi
Kalbimi defalarca kir istersen
Sana olan sevdam yapistirir
Yada al ne olursun yanina
Senin olsun
Artik azda olsa huzur bulsun…
Sana gel diyemem biliyorum. Sen gelmek istemezsen, sana nasil gel diyebilirimki, ama eger bir gün yüreginin bir kiyisindan ismim gecerse, cagir beni. Bilki ben bir yerlerde boynu bükük, seni bekliyorum. Ya senin gelmeni, yada bana gel demeni.
Cünkü…
Cünkü… Seni cok seviyorum…
YORUMLAR
Susmak, konuşmanın yerini alabilir kimi sonlara gelindiğinde.. susmak ve durulmak.. Gidemediğimiz, gitmeleri beceremediğimiz için buğulu camlara, satır aralarına, gün batımına güceniktir ayrılıklar.. ne dur diyebilirsin gidenin ardından ne de gel diyebilirsin gitmişin ardından.. kaleme sığınan yürekler vardır ardlarında bıraktıkları..
hüzün kokan kalem.. yüreğinize sağlık :)