- 914 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRT ACILIMI YADA KÜRT SORUNU......
Günlerdir gündemimizi meskul eden konu "KÜRT SORUNU yada KÜRT ACILIMI...
Yani TÜRKİYE DE bir tek sorun KÜRT sorunumu var kısacası bu sorun halledelince her sey güllük gülistanlıkmı olacak...
Ülkemiz de tek vede en buyuk sorun EKONOMİK sorundur...
Ekonomik sorunları duzeltmediginiz muddetce,hic bir mesele nin ustunden gelemezsiniz,gittikce buyuyen ustteki altta ki arasındaki ekonomik ucurum var...bunu yasıyoruz..
hele gectigimiz yıldan beri yok bizi etkilemedi,yok bizi teget gecti savsataları ile halkı uyutan sozde demeclerle gunleri bosa harcayıp durdular;olay sadece ve sadece ekonomik durumu unutturmak,sozde bakın KÜRT SORUNUNU halledecegiz,yok ANAYASAYA yı degistirecegiz..
Her sey bitmis herkes ekonomik yonden rahatlamıs ta bu sorunlara egiliyoruz,once ekonomik sorunları halledin sayın iktidar uyeleri ve sayın BASBAKAN...
EKONOMİK olarak bagımsız olmayan ulkeler hep boyle sorunlarla ilgilenip dururlar...
Bir suru millet issiz,universiteligencler kahve koselerinde oturmaktan bıktı,emekli perisan esnaf oyle kac tane is yeri kapandı sayısını unuttuk...
TÜRKİYE DE aclık sınırı 4 kisilik bir aile nin eline765 TL GECİYORSA acsın AC,YADA 2450 TL geciyorsa YOKSULSUN YOKSUL;
SİZ AKP olarak bu ekonomiyi duzeltmek icin goreve talip oldunuz,tam 6.5 yılı astı siz iktidara geleli ne yaptınız ne herkes perisan halada devam ediyor perisanlık;
ama sizler ne yaptınız yok TÜRBAN sorunu,yok ANAYASA degisssin,yok bilmem ne hep gereksiz konulara egilip gundemi degistirmeye calıstınız....
2002 de sıfır terorle iktidarı aldınız ne oldu kuruttunuz mu terorun kokunu ha hayır tam tersi teror ilk basladıgı yıllarda ki gibi azdı...
Şimdi de KÜRT SORUNU ..
Peki bu ulkede sadece KÜRTÜN sorumunu var LAZIN CERKEZİN GOCMEN İN BOSNAKIN VS bunların sorunu yokmu...
onlar neden bizlere de egilin bizde kimligimizi istiyoruz demiyorlar..
Bizler KÜRDÜ İLE LAZI İLE CERKEZİ İLE,BOSNAK IİLE RUMELİSİ İLE,ALEVİSİ İLE SUNNİSİ İLE TÜRKÜZ TÜRKİYELİYİZ...ANA DİLİMİZ DE TÜRKCE..
BU CUMHURİYET BU SAYDIGIM TOPLUMLARLA KURULDU BAGIMSIZLIGIMIZI HEP BİRLİKTE mücadele ederek vermedik m????
ÇANAKKALE deki sehiltilkte KÜRTTE VAR CERKEZ DE LAZDA RUMELİLİDE VAR...
Neymis KÜRTLER küulrürlerini yasamıyorlarmıs yapmayın lutfen..
KÜRT KÜRTCE KONUSUYOR,BOSNAK BOSNAKCA KONUSUYOR,CERKEZ KEZA herkes etkin kimligini konusuyor zaten normal hayatında kültürünü de yasıyor,karsı cıkan varmı ha varmı ???
Bu ülkede KÜRT CUMHURBASANIDA BASBAKANIDA VALİSİDE KAYMAKAMIDA MİLLETVEKİLİ DE oldu karsımı cıkıldı isyanmı edildi ne oldu ha ne oldu lutfen söylermisiniz....
Onun icin aklıselim herkesi bu bayrak bu vatan topraklarında kardesce hep birlikte yasamaya,bayragına topragına sahip cıkmaya davet ediyorum..
Lütfen ab nin yada abd nin oyununa gelmeyelim..
Yıllardır hep birlikte yasadık bizlerin arasını bozmak isteyenlere fırsat vermeyelim..
Zira tekrar eski duzeni kurmak yine bizlere dusecek ama cok yıpranmıs olacagız..
Hep birlikte iktidarı ile muhalefeti ile KÜRDÜ İLE CERKEZİ İLE LAZI İLE BOSNAKI İLE RUMELİ İLE EKONOMİK durumunu duzeltmeye calısalım bu guzelligi hak eden halkımızı refaha kavusturmanın yollarını arsatıralım tum gorevimiz bu olsun...
YORUMLAR
İyi niyetle yapılan bir sorgulama yazısı.
Biraz dağınık ve parçalı.
Fikirleri güzel ortaya koymuş ama açılım safhasında desteklememiş.
İçeriğe yazını şeklinden fazla önem verilmiş.
Sorunlar kadar kendi önerilerinizi de yazabilirdiniz.
Yine de başarılı bir yazı
Tebrikler.
9 Puan.
mustafa deliorman
BU ULKENIN SORUNU ESASTA NE BILIYORMUSUNUZ.at gozlugu o gozluk olmasaydi ;insanlar sadece dar aciyi degil genis bir acidan bakar gercekleri gorurdu: bu sayfalar kisilerin siyasi goruslerinin savruldugu yer olamaz :Esefle okudum,
mustafa deliorman
sayınaferisiyab oncelikler yorumllarınız ved ekatkınız icin cok tesekkur ediyorum..
sizde okudugunuz gibi zaten senaryonun nereden yazıldıgını belirttim;
benim eksik bırkatıgım degil sadece ozet olarak ele aldıgım konuyu zatialiniz konuyu genis acıdan daha guzel ele almıssınız ..
cokta haklısınız
agalık asiret agalıgı bitirilmeden elbette olmaz..her sey onların ellerinde..
bir zamanlar ozellikle 60 lı yıllarda sonlarına dogru "toprak isleye nin su kullananın " sloganı müthisti bu uygulanamadı..
merhum ECEVİT bir ara "TOPRAK REFORMU diye bir kanıun cıkardı ama bay DEMİREL iktidara gelir gelmez bunu kaldırdı..
ama ne acıdır ki bay DEMİREL zaman zaman yorum yapıyor ..ne hakkı varki onun yorum yapmaya zira her sey onların zamanında baslamıstı...
tekrar katkınız icin tesekkurler...
BİR TAKIM EKSİK TESPİTLER GÖZE ÇARPSADA GÜZEL BİR YAZI.
Buyrun çözün bakalım ekonomik SORUNU.
nasıl çözüyorsanız.
Doğu ve Güney doğuda Ağalık ve aşiret sultasına son veremediğiniz sürece Terörde Ekonomik sorunlarda devam edecektir.
10 tane köyü10 bin marabası olan bir ağa devlete beş kuruş kazançlarından vergi vermeyen elektirik su gibi temel ihtiyaçları bedava kullanan ama her şeyi devletten bekleyen acz içinde cahil bir topluluk.
Ağalık düzenine hesap soramayan ve devlete baş kaldırma küstahlığını gösteren maşalar.
Hangi kürt sorunu ABD nin ıraktan çekilirken en az hasarla çekilmek adına sahneye koymuş olduğu kuklaları ve maşaları önceden belirlenmiş bir oyun.
Nemi çıkacak bu kürt açılımı projesinden koskocaman bir HİÇ.
akp hükümetinin kürtleri oyalama ve gündemi değiştirme adına oynadığı alet olduğu bir oyun .
sırada toplu sendikal sözleşmeler var dikkatinizi çekerim EKONOMİ ÇÖKMÜŞ
SICAK PARA YOK GÜNDEMİ DEĞİŞTİRECEK ERGONOKON DALGASI MASALIDA FİYASKO ÇIKTI .
ZAMDA YAPMAK LAĞZIM İĞNEDEN İPLİĞE KADAR .O HALDE YENİ SUNİ GÜNDEM KÜRT AÇILIMI SAFSATASI.
HALA UYUMAYA DEVAM GÜZEL ÜLKEMİN SAF İNSANLARI..
SAYGILARIMLA...
sayın zeytindalı yorumunuz icin tesekkur ederim;oyunun adı belli yazanlar AB VE ABD oynayanlarda ne yazık ki biziz;oyunun neticesi nin ne olacagı belli;
sayın meftunkaranfil sizede yorumunuz icin tesekkur ederim;elbette biliyorum bu sizce anormal mi peki;sorunun kaynagı bence ekonomik,ekonomiyi cozmeden hic bir sorunun ustesinden gelinmez..yoksa daha cok havan da su doveriz...
hepimizin arzusu tum halkımızın hep bereaber bir arada ekonomisi duzelmis vaziyette ırk din turk kurt laz cerkez gozetmeksizin kardesce bir arada yasamak..."NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"..bizler zaten kendi kulturlerimizi yasıyoruz bundan hic kimse rahatsız degil son derecede mutlu,
her ikiniziede sonsuz saygılarımı sunuyorum katkılarınız icin tekrar cok tesekkur ediyorum...