SENDE BİZDENSİN
"Cebimde param ypktur ama kartım çoktur. Sende bizdensin." der yeni şarkısında Mansur Ark kardeşimiz.
Kartlı yaşamı seçin coca cola için,hotdog yiyin,hamburger yiyin sonra hasta olun,vücut direnciniz mikroplara karşı yenik düşsün.Kartlı yaşamı seçin taksite bağlı yaşam sürdürün.Kontör yükleyin,faturanızı ödeyin.Yani cüzdanda kirli para biriktirmeyin.Yani bir çeşit kominel yaşamın el değişimi bir şey.Ama aradaki korkunç fark,kart sizin hayatınızı mahvetmeye and içmiş bir sefer.Arkanızda devlet güvencesi yok,eşiniz dostunuz yok."Başınıza birşey gelirse "Beter olsun,çeksin cezasını "diyor sadece.Bu kez cinnet,facia,kriz,hapis,icra depoları,yeni hapishaneler.Daha neler neler.İşte kartlı yaşamın dayanılmaz güz sancıları.Topyekün dar gelirli emekçileri imhaya yönelik bir operasyon.Buna dağılan yuvaları henüz dahil etmedim.Genelevlerinde bile fuhuş kartla yapılır oldu.Yani borçlanarak.Kart demek kazanılmamış para,borç demek.Seni,geleceğini ipotek altına almış.Aslında hepimizi...Benim de sziden farkım yok.Bir an önce kart belasından kırıp atmak kurtulmak lazım.
Cebimizde para yoksa bakkala,kasaba yazdıralım ama arkasında banka canavarı olan kartlı tercih etmeyelim.Onlar daha insaflıdır hiç olmazsa.Beyaz eşyada açık hesaplı yerlerden alışveriş yapalım.Kartla slip geçerek değil.
Kartsız nice günlere.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.