BABA KIZ SOHBETİ
Birgün yalnız kalacağımı bilerek hızlı hızlı koştum buraya kadar. Yoruldum, tıkandım vesaire ile ağlamaya niyetim yok. Pişmanlık,acı,çaresizlik içinde değilim ki ağlayayım. Hedef hep vardı eh atlette iyi koşunca ,koşturunca, ulaşıldı. Bugüne kadar huzursuzluklarımı yazıp hesaplaştım. Şimdi ulaştığım başarıyı yazıp kendimi okşamak istiyorum. Duyuramadıklarıma yazarak hissettirmek istiyorum. Hissetsin ki güne çıktığımı öğrensin canımın parçası. Onun şarkılarını dinleyerek sanki karşıma oturttum, beni paylaşıyorum. Nasılsın diyerek başlamak istiyorum sohbetime,nefesini duymak istiyorum! O ne , tanrım sigarayla, benzin kokusu karıştı burnumun ucunda. Peki niye sızlıyor burnum, bunca özlediğim mis koku niye sızlatıyor burnumu. Hışırtılı sesiyle iyiyim kızım dese kulaklarımmı çınlayacak. Kocaman elleriyle ellerime dokunsa ellerim mi yanacak. Özledim diye başlayacağım yine yazıma bıkmadan usanmadan. Özledim koca adam,özledim babam. Sana anlatacağım okadar çok şey varki. Dinle;
Vazgeçemediğim ağlama duvarımsın . Huzurumu sevincimi bile ağlaya ağlaya anlatıyorum sana. Ama seni göremediğim günden beri sohbetlerimiz hep böyle. Sanki sen oralarda çok mu iyisin ki? Bir can bu kadar seni özlerken sen pişman değilmisin gitme telaşından! Ben pişman değilmiyim senden kaçma telaşımdan?Geçmişi bırak diyenlere sesleniorum,bırakamam! En güzelimden vazgeçemem. Onun ayaklarına basarak dans ettiğimiz günlerden,kocaman gözlerin deki beni yönlendiren bakışlarından, sarıldığında hissettiğim gururdan,vazgeçemem.
Sana dinle dedim, yine yazıp ,dinleyip ağlıyorum. Ben olma telaşımda başarılıyım ,bendeki beni çalma telaşı olanlara rağmen. Ben sana rağmen bugün sensiz ben olabilmenin huzurunu yaşıyorum. Kendini bende var etme arzun bizi birbirimizden kopardı. Koptuk, sen bilinmez yerlere, ben bilindiği zannedilen yere. Bu bilinmeyen yeri en doğru adres halina getirme çabam en büyük başarım diyebilirim. diğer başarım var ettiğimi en az senin beni gözettiğin gibi gözetiyorum. Senin bende ben olma çabanı değil, en az bendeki ben kadar o olsun istiyorum.
Yetenekli bir okadarda azimli ve sabırsız. Olacak..
Perdeleri sonuna kadar açtım,kışın geldiğini seyretmek harika,seninle paylaşmak muhteşem. Gördüklerimi anlatayım,BAK! Gökyüzü maviliğine küsmüş, bulutlar birbirlerine küsmüş ağlıyorlar bardaktan boşalırcasına. Binalar gökyüzüne küsmüş sırılsıklamlar. Kuşlar,kışa küsmüş kaçmış gitmişler. Kargalar küsmemiş ne yağmura,ne kışa,ne gökyüzüne ne sana ne bana, uçuyorlar oradan oraya. Ben kime küseceğimi şaşırmış öylece yazıyorum, kargalara baka baka. Aklıma yıllar önce sabah karanlığında bizi okula götürmen geldi, sokağımız daki çınar ağacı kargaların eviydi,seslerini özledim. Buradakiler onlar gibi değil, yada ben duyamıyorum,yada evleri yok. Martıları hisset koca adam, onlarda var burada. Sanki gökyüzüne asılmış rüzgar onları uçuruyor.Kanatları var , çırpmıyorlar. Bırakmışlar kendilerini süzülüyorlar. Bir amaçları olacak ki uça kaça bağara çağıra kanatlansınlar. Vapuru hisset koca adam...O zaman seslerini belki duyarsın. DUY...Benimde çığlık çığlığa kanat çırpışımı duy. Sesleri dinlerken,dinletirken bacağımı tırmalayan, ruhumu ısıttı. Bende varım benide anlat der gibi. Sandelyemi geriye itip kucağıma çıkmasına izin verdim. Kafasını çeneme sürmeye başladı sev beni diyor sevgi arsızım. Benim sana artık diyemediklerimi, yapamadıklarımı yapıyor arsızım. Ben bunları artık kimseye diyemiyorum koca adam.KORKUYORUM, arsız olmaktan. Sevgim ayaklarıma dolanıp hızımı kesmemeli. Sevgim diyorum koca adam sevgi diyemiyorum,sevilmeyi bilmiyorum. Sen aradığını bulamayan, beni bulduklarında aradığımız bu desinler diye uğraştın. Tırnaklarını gösterenler karşında olduğu için, benim tırnaklarımı söktün.Karşıma sen gibi sevme,sevilme arsızı çıkmadıki. Tırnaklamam gereken çıktı,SÖKTÜN..
Ağlama duvarını geçtik sitemlere mi geldik ne koca adam. Sana en büyük sitemim telaşen. Beni çabuk büyütme telaşın,beni kaptırma telaşın,göçme telaşın. Bu telaşların bizi nerelere getirdi koca adam. Onun için mi benim adımlarım gümbür gümbür,yavaş.Telaşesiz ama yorgun değil.