İÇMEK İSTEYENLER BUYURSUN
----------Sevgili canlar aşk meyi veya dolu badeyi içmek deyince neyi anlarız ,hemen.sarhoş eden mayalı bir içki gelir aklımıza.Peki her insan içebilirmi o badeyi desem ,haşa haramdır yaklaşmam dersiniz.Kaç şair kaç şairim diyen içer veya içmem der,düşündünüzmü hiç.
----------Ben yıllar önce içtim o badeyi ,hemde aşıklar elinden,ama bir türlü ayılamadım tesirinden. Belkide ömrüm boyunca o sarhoşlukla toprakla buluşacağım ,bütün vücudum yıkanmış olsa da . Boş badeyi ele alıp bırakmak çok kolaydır,veya o badeye su doldurup içmek belkide bazılarımız için daha sevaptır,diyeceğim demesine de dilim varmıyor. Gönlüm el vermiyor herkes içsin diyorum ,içsinki aşk deryasını boylasın ,boğulmadan karaya çıksın ve arkasına şöyle bir dönüp basın.Neler gördü ,nerelerden geçti, hakkın huzuruna nasıl vardı ya da nasıl varılır,o deryaya korkup da girmeyenlere onu anlatsın istiyorum.
----------- O deryaya girmek cesaret ister ,yürek işidir ,yüreğini ortaya koyamayanlar boğulur kalır orada. Nefsine yenik düşenler ne yanar ne de pişer, çiğ kalır ve üç gün sonra kokmaya başladığında kimse yaklaşamaz yanına.
------------ Evet dostlar ben badeyi içtim ve o sarhoşlukla deryayı boylayıp karaya çıktım.Buz gibi sular içinde ,yanan ateşler, ateşten çıkan dumanlar bir türlü ayıltamadı beni. Şimdi o badeyle sarhoş gezen, dostları bekliyorum gönül sayfam da .Muhabbete ve canlara doyabilmek için. Çünkü yılların aç’liğıyla bekliyorum, aç’ım ben aç’ım doyurun ve sevapların en güzelini yapın. Boşa doyuranları değil ,dolu’ya doyuranları canları istiyorum ben CANLAR’I.
12/08/2009
Saat:22.58
MALATYA
DOLAMADIM CAN
Yıllarca aşığım badem boş kaldı
İçip de dolu yu dönemedim can
Elin uzatıp da koyan olmadı
İçip de dolu yu dolamadım can
Sıraya girsem de sonuncu kaldı
Elime aldığım hemen boşaldı
Garip gönlüm sonsuz bir aşk’a daldı
İçip de dolu yu yanamadım can
Aşk meyini içmek kolay değildir
Aşk insanı erim erim eritir
Anı’nı içmesen hemen delirtir
İçip de dolu yu dönemedim can
Sandımki içer sem sarhoş olamam
Geçip de kendimden yer de duramam
Ne zor imiş artık yari bulamam
İçip de doluyu kanamadım can
Alıp sürükleyen beni bir seldi
Sandım ki dünyanın sonu geldi
Baktım canımda yok bende ki eldi
içip de doluyu bulamadım can
MUHTAR GAZİ uyan etrafına bak
Geçmişine dair neler varsa yak
Bunca acı cana etmedi mi tak
Doldur da yeniyi dolsun yeni can
12/08/2009
Saat:20.52
MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.