- 548 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BERŞ
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
YORUMLAR
teşekkür ederim değerli kardeşim sizin gibi şuurlu olmamız lazım allah korusun ne olduğunu anlayamadan kendimizi umulmadık yerlerde görebiliriz.ALLAH milletmizi özüne dönerek türklük gurur ve şuuru,islam ahlak ve faziletiyle şereflendirsin,ALLAH yar ve yardımcınız olsun,sağolun varolun
teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. bizim milletin aklı başına geç gelir ama gelir. geçmiş bin yıl boyunca kesintisiz şekilde anadoluda idik. önümüzdeki bin yılda da bu coğrafyada olacağız. kimsenin şüphesi olmasın.
allik tarafından 8/12/2009 3:07:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merak edenler bakabilir.
Anadolu Medeniyetleri Müzesi, millî belleğini yitirip de tarihe gömülen milletlerin hatıraları ile doludur.
Sümerli Ludingirra, Sümerlilerin akıbetini şöyle anlatıyor yazdığı bir tablette: “Kökü binlerce yıl önceye dayanan ulusumuz yoruldu, dayanamayacak hale geldi ve içimize yavaş yavaş sızıp bizi yiyen yabancıların kucağına bırakıverdi kendini. Onlar yönetiyor bizi şimdi. Topraklarımıza ilkel geldiler; sayemizde uygar olmaya başladılar. (…) Hepsini bizden öğrendiler. Sonra da ‘Biz yaptık, biz bulduk’ diye övünmeye başladılar. Hep korkuyorum, bir gün gelecek, adımız da uygarlığımız da unutulacak.”
Özetle, millî bellek, millet olarak var olmanın temelidir. Türk olmanın, Türk kalmanın ve çocuklarımıza güçlü bir miras bırakmanın güvencesidir.
Millî belleği kaybetmek ise, ancak Anadolu Medeniyetleri Müzesi’nde yerini almanın bir güvencesi olabilir. Eğer şanslıysanız tabii…
Nefis bir yazı.Gerçektende belleğini yitiren her topluluk tarih sahnesinden silinmeye mahkumdur.Mantık kurgusu mükemmel bir yazı olmuş. Yüreğine kalemine sağlık. Beyninizi böylesine hayati bir mesele için kullandığınmız içinde ayrıca teşekkür ederim. Öylesine bir hal aldık ki memleket meselesi, kültür,tarih artık çoğu kişiyi ilgilendirmiyor.Bu ise gelecejk açısından son derece tehlikeli bir gelişme.