CHE'YE MEKTUP
GÜNLÜĞÜMDE BİR RESMİN VAR.BUGÜN ONA BAKTIM.BAKIŞLARIM BAKIŞLARINA KENETLENDİ.SANA BAKARKEN İLK DÜŞÜNDÜĞÜM HERKESİN BÖYLE BAKAMADIĞI.BAKIŞLARINDAKİ DERİNLİK HAFİF ÜRKÜTÜCÜ,ÇATILAN KAŞLARIN,MAĞRUR DURUŞUN.’’KARİZMA’’DEDİKLERİ ŞEY BU MU?DAHA ÇOK BİR İNANCIN GETİRDİĞİ MAĞRUR DURUŞ.HAFİF BİR TEPEDEN BAKIŞ.TEPELER GÜZELDİR.BAZEN ORDAN BAKMALI İNSAN.TEPELERDEN AMA BAŞKALARINA DEĞİL,KENDİNE TEPEDEN BAKMALI.RUH DEDİĞİMİZ ŞEY YÜKSEKLERDEN GÖRÜLÜYOR,AYAKLAR YERDEN KESİLİYOR.HEY CHE!HEP BU KELİMEYİ DŞÜNMÜŞÜMDÜR.CHE?NE DEMEK?NİYE CHE?CHE ’’HEY DİNLE ’’DEMEKMİŞ.SEN HER CÜMLEYE BÖYLE BAŞLARMIŞSIN ADIN ZAMANLA CHE KALMIŞ.ŞİMDİLERDE KİMSE KİMSEYE CHE DEMİYOR.
SANA BAKAN BİNLERCE GÖZ,SENİN UĞRUNA SAVAŞTIĞIN DEĞERLERİ AYAKLARI AYAKLARI ALTINA ALIYOR.SENİ BİLE PAZARLIYORLAR.RESİMLERİN,POSTERLERİN DAHA BİNLERCE ŞEY VAR SANA DAİR ÜRETİLEN VE HIZLA TÜKETİLEN.
VE BEN ŞİMDİ ŞU AN GÖZLERİM GÖZLERİNDE.TEĞPELERE ÇIKIP BAKAYIM BİR BEN BU SENARYONUN NERESİNDEYİM.
SENİN BİR CÜMLEN GELİR HATRIMA :
’’HER ZAMAN,DÜNYANIN HERHANGİ BİR YERİNDE ,HERHANGİ BİR KİŞİYE YAPILAN HAKSIZLIĞI,İLİKLERİNİZE KADAR HİSSEDECEK KADAR DUYARLI OLUN.’’
BU MEKTUBA DEVAM EDEMEYECEĞİM.EKRANA DÜŞMEYEN GÖZYAŞLARIM GÜNLÜĞÜMDEKİ SAYFAYA DÜŞTÜ...............
HOŞÇAKAL.
SENDEN SONRA YAŞAMIŞ SENİ SEVEN BİRİ
YORUMLAR
Bazen kendimize de mektup yazasımız gelir. Hani özlem duygularımız kabardığında...
Hani sevinçli telaşlarımızın sabun köpüğü gibi dağıldığında, yüreğimize hüzünler konuk olduğunda...
Hüzün ve özlem baskın çıkar ve duygu kabarcıklarımız şairlik ruhumuzu öne doğru iteler...
Kalem elimizde mektup yazarız en sevdiklerimize...
Buruk bir tat ile okudum mektubunuzu...
Emeğinizi kutlarım dost yürek...
Kaleminiz daim olsun, yüreğinize sağlık...
Sevgi ve ışıkla...