- 829 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Uğurum'a...
Elllerime koydum senli düşlerimi.. Yüreğimin kıpırtısı kulaklaklarımda deli bir gök gürültüsü gibi...Estirdim tüm rüzgarlarımı sana.. Yağdırdım yağmurları, teninin kokusu gelsin diye bana..Bir sevda türküsü tutturdum çok eskilerden. Her bir kelimede, her bir cümlede seni aradım, buldum. Yüzünü buldum o tatlı melodilerde.Sevdim seni bambaşka bir sevdayla. Tutundum kalbinin dallarına, korkmadım düşmekten. Korkmuyorum hiç birşeyden.Seni sevmek demek, her şeyden sıyrılıp sadece seni yaşamak demek...Seni sevmek demek, hiç sebep yokken gözlerinin ışıltısında aydınlanmak demek..Seni sevmek demek, kokunla ferahlayıp, akşamlarında huzurla uykuya dalmak demek...Seni sevmek demek, kendimi sevmem demek..Seninle ben olabilmem demek...Anlamak çok zor değil, seni sevmek demek, aşkların en yücesi demek...
Ay ışığı akıyor penceremden içeri bu gece... Huzurun, aşkın, sevginin yankısıysa her daim kulaklarımda... Sen her gece göz kapaklarımda, uykuya dalıyorsun benimle.. Aralanıyorsun gün ışığıyla beraber.. Keskin bir güneş ışığıyla beraber doluveriyorsun ruhumdan içeri. Sonra gün boyu benimle beraber geliyorsun gittiğim her yere. Her köşe başında durup izliyorsun beni. Güvenin koşturuyor peşimden; koruyorsun bitaneni. İçtiğim şekersiz çayın tadı oluveriyorsun, yediğim yemeğin tuzu biberi.. Herşey sende gizli sevgili...Her şey adınla, varlığınla güzel...Hayat seninleyken anlamlı.. Kelimelerin, hayatın anlamını yitirmemesi dileğiyle....
___BİRİCİĞİN___