- 1235 Okunma
- 11 Yorum
- 1 Beğeni
SİZ HİÇ GİDEN OLDUNUZ MU?
Tarih ne aşklara tanıklık etti.Kimini tozlu sayfalarına gömdü,kimini destanlaştırdı,kimini de yok etti.Ne kadar aşığı kavuşturdu,ne çok seven yürekleri de ayırdı birbirinden.Yürekler nasıl da paramparça oldu aşk acısıyla...Sormak istediğim bir şey var tüm sevebilen yüreklere.Kavuşamayan aşıklar sevmemiş aşıklar mıydı?Leyla Mecnun’a kavuşamamış olsaydı eğer onu sevmemiş mi olacaktı?Aşk engel tanımaz deriz ya hep aşkı harcayarak,peki o halde engellere takılan bir aşk aşk değilse ne?O aşk için ağlayan bir çift göz neden heder eder kendini?Söyleyebilir mi biri bana?Haksızlık bu seven bir yüreğe.Hem de çok büyük bir haksızlık.
Kader var insan kudretinin önüne geçemediği,nasip var.Leyla’nın alnına yazılmasaydı Mecnun kavuşabilirler miydi hiç tüm çabalarına rağmen?Bence hayır.Yüreğe en ufak bir kıpırtı verebiliyorsa bir başka yürek,onun adına ne demeliyiz aşk diyemiyorsak?Hoşlanmak apayrı bir şey bence.Lütfen bu kadar basite indirgemeyelim.,,
Yapmayalım bayanlar baylar,sevgiyi harcamayalım.Korkaklıkla suçlayalım sevdiğimizi amenna,ama sevmemekle suçlamayalım.Yazıktır...
Herkesin hayat direnci aynı olamaz ki hayata.Empati kuralım biraz olsun.Bilmediğimiz neler oluyor şu dünya denen yuvarlakta unutmayalım.Güler geçeriz ama eski Türk filmlerinden alınacak çok ders var bence.Yoksa kim koşmak istemez ki sevdiğine iri adımlarla?Ama hayat dediğimiz çok önemli bir faktör var.Bir denklemin bağımsız değişkeni.Kendi kafasına göre hareket edebilen...
Bir de hep kalana acırız,hep kalana yanar yüreğimiz.Acaba giden ne acıları,umutları,hayalleri koymuştur bavuluna giderken,hiç düşündük mü?Bir bilinmeze doğru yol alırken bir yolcu,neleri öldürür yüreğinde?Kendi yaranızı kendi ellerinizle dağladınız mı hiç?Dağladınız mı ki bilesiniz ne demek olduğunu?Hayır!Yok öyle haybeden kınamak insanı...
Giden öyle çok yüklenir ki aşkı,ağırlığından sendeler kendi bedeni.Gitmek zorunda olduğuna mı yansın,sevdasını geride bıraktığına mı yansın,kendini ifade edemeyip sevgilinin gözünde bir korkak olarak kalacağına mı yansın,belki hayatında en sevdiği insan tarafından en istemediği,en haketmediği duyguyla,nefretle anılacağına mı yansın?...Söyleyin bana yüreği aşkla,sevgiyle dolu bir giden hangisine yansın?
Evet siz hiç giden,daha doğrusu gitmek zorunda kalan oldunuz mu ki bilesiniz...
YORUMLAR
terkedildim terkedildim terkedildim ;)))))allah tan bırakan giden olmadım,,öyle bişiy olsaydı ne olur du.orasını kestirmek güç..denklem i cözebilmek için proplemi iyi analiz etmek olduğuna inananlardanım..ben ce bu yazıda yazar hayalinde gecirdiği etrafında gördüğü duyarsız yaklasımlara tercüman olmus..günümüzde sevgissine sahip cıkamayan korkup kacan bir cok insan var sonucta..yada sevgiye karsılık vermede ikilemede kalan bir sürü insan..bence caresizliğe ne bir yol var nede imkan..yurekten yazı için kutluyorum değerli yazar..yureğinize sağlık.sevgi ile kalın lütfen..
Evet şairim bazen gitmek zorundadır insan ve yol alır bir bilinmeze hem kendini hemde sevdiğini ateşe ataraktan ama bunu çoğu zaman anlatamazsınız sadece yaşarsınız.Ve ben bu yazıda bunu çok derin bir şekilde yaşadım ve gördüm.Beğenimle.Kutladım.
Saygımla
Mahmut Arifoğlu
insan hayatınıda çok sıkça yaşar gel gitleri
biri gider biri gelir
böyle demek elbette çok kaba olur bu kadar yüzeysel değildir sevgi...
biz ne dersek diyelim sevgi ve aşk daima kendi kanunlarını uygular
gelir ve gider....
sonrasında bizler böyle şeyler yazar dururuz...
Leyla mecnuna kavuşmuş olsaydı böyle bir aşk hikayesinden eser olmazdı...vuslatı olmayan sevdalar büyüktür can kızım...
daha yanacak çok zamanımız var...
Bir de hep kalana acırız,hep kalana yanar yüreğimiz.Acaba giden ne acıları,umutları,hayalleri koymuştur bavuluna giderken,hiç düşündük mü?Bir bilinmeze doğru yol alırken bir yolcu,neleri öldürür yüreğinde?Kendi yaranızı kendi ellerinizle dağladınız mı hiç?
SABAH SABAH GÜNAYDIN DİYEREK BAŞLAMAK İSTİYORUM..YAZINIZDA ORTAK PAYDA OLDUKÇA FAZLA..ZAMAN BULDUKÇA DİĞER YAZILARINIZIDA OKUYACAGIM..ÖZELLİKLE GİTMEKLE İLGİLİ YAZILARI..ÇÜNKÜ BU SÖZCÜK HAYATIMIZIN VAZGEÇİLMEZLERİNDEN BENCE.ÜSTELİK HER ALANDA KULLANILAN..ÇOK SEVDİM TARZINIZI..ÖLÜMÜNE SEVDİĞİMİZ İNSANLARA YAPILAN FEDAKARLIKLARIN VEFASIZLIKLARI DEĞİL Mİ BİZİ BÖYLE OLGUNLAŞTIRAN..BEDELİ NE KADAR ACI OLURSA OLSUN,AŞK VE SEVGİ ADINA YAPILAN HER YANLIŞ TECRUBE HANEMİZDE ,YAŞANACAKLAR ADINA BİR ARTI DEĞİL Mİ SİZCE DE..YÜREK VE EMEĞİ KUTLUYORUM.