- 1111 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTUZ BİZ
Her akşam resmine bakıyorum, gülümsüyorsun. Fakat bu zoraki bir gülümseyiş sanki. Oysa senin ağız dolusu gülmelerin olurdu resimlerde. O resimler nerede bilemiyorum şimdi. Kimbilir hangi tozlu anıların arasında kaldılar. Hayat devam ediyor işte n’aparsın, güle oynaya geçiyor günler diyeceğim ama o gülmelerde yalan biliyormusun. Sanki mutlu olmaya mecburuz. Herkesin dilinde mutluluk sözleri oysa kapalı kapılar ardındaki dünya gerçek.Evet yeni bir düzen kuruyorum kendime ama , bir şeyler eksik hissedebiliyorum. Bazen soruyorum kendime her gece neden resmin elimde diye.Bilmem belki dertleşiyorum senle. Bana "Senin gerçekten çok mutlu olmanı diliyorum." Derdin.
Biliyorum bir yerlerde benim için dualar ediyorsun. Bazen rüzgarları dinliyorum gözlerimi kapatıp. Sakin bir balıkçı köyünde düşlüyorum kendimi, bizi. Dalgaların şarkıları duyuluyor. Çiçek kokuları getiriyor ılık rüzgarlar.Saçların çapkın rüzgarlarla oynaşıyor kıskanıyor ve gözlerimi açıyorum.Sonra gerçek dünyama dönüp tekrar resmine bakıyorum, evet gülümsüyorsun fakat mecburi bir gülümseme bu farkediyorum. Şikayet etmemelisin çünkü bu senin tercihindi. Aslında iyi oldu bir bakıma işte bak ben de düzenimi kuruyorum artık ve buna en çokta senin sevineceğine eminim.Ve sadece benim mutluluğumu istediğini biliyorum. O günleri biraz buruk bir tebessümle hatırlıyorum.Çünkü artık biz sadece dostuz ...Birbirini hiç görmeyecek ama asla da unutmayacak iki iyi dost.
yprkdkm________________
YORUMLAR
yaprakdökümü
Belki birdaha kenetlenmiyecek elleriniz ama eminim ayrı olsanızda aynı kalpte sonsuza dek beraber olacaksınız. Sevmek sevdiğinin mutlu olmasını dilemektir. Farklı yerlerde farklı kişilerle gülümsediğini hissetmektir.
Bakacak bir resim bulamayanlarda var.
yazınız bana aşağıdaki şiirimi anımsattı
Her daim dostlukla
selam ve saygılarımla
Bir Resmin Olsaydı Keşke
Gece kör, gece dil/siz
Kör bir yarasadan emanet gözlerimden akıyorsun sessiz
Sana asılıp kalmışken düşüncelerim
Bir terslik var bu işte
Yüzünü bile hatırlayamıyorum
Öyle fulü bakıyor ki gözlerin
Bir resmin olsaydı keşke
Seni mi özledim?
Yoksa, senli günlere mi dair özlemlerim?
Gece kör gece dip/siz
Kör bir kuyudan bakıyor hayalin sebepsiz
Sana susamışken bedenim
Bir yangın yerinin tam da ortasındayım
Gel diyor sana uzanan ellerim
Gel bir kez göreyim
Bir resmin olsaydı keşke
Rüya mıydın?
Yoksa, hasret mi uykulara gecelerim
Kalbur gibi olmuş yürek
Delik, deşik
Doluya dolamıyor, boşa sığamıyorum,
Gel kapat yürek yaralarımı ey dost
İkilemler beynimi gıdıklıyor
Bir resmin olsaydı keşke
Aradığım sen misin?
Yoksa, aramak mı benim kaderim
Yener ATA