- 668 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
vird
yasak...
iç içe vermiş hisler..yanılgıya yenik düşmüş bir kırılganlıkla kendini anlatıyordu..seni sana bağırmak istedikçe sesleyemez oluyordum..içimdeki tüm sesli harfleri kaybettim şimdi..tüm sessizlerim hep aynı ...sessizlerim sesimle ses verdi şimdi.seni yasaklayan tüm örf,gelenek ve kurallara bir küfür çıktı dilimden..ama sessiz harflere bürünmüştü dilim avazım çıktığı kadar sessizlik bağırdım.içimdeki dehlizlerin dibi aydınlık..iç içe vermiş bir karanlık bir aydınlığa yol veriyordu..seni sana çağırdım da sesim sensizliğe karıştı.sesli düşlere iç güveysinden kaba bir merhaba verdi şimdi..şimendifer sesi şimdiliğe karıştı..şimdi senden karanlık bir şiirsellik kaldı.. hüzün ikisi bir arada vedalarla satılığa çıkarıldı..alıcısı çıkmadı..kırılgan bir yokluk buluyorum yüzünde ,ayrığı çıkmış bir ucubeydi sözlerim...sana kendimi anlatmak yanılgısıydı hepsi...cümlelerim her geçen an’da daha kaba kulağına, yakın bir hissizlik kollarımda açamadım sana..var git hemen kollarına, yakındır soluksuzluğum soluğunda. İstediğin kadar çağır şimdi, istediğin kadar küçült..akıma kapılmış bir serçeye kanadı ne çare..
virdim , zikrim bir..soludukça bitiyorsun,içtikçe yetmiyorsun..karşımda aslın,yanımda telaşım...var git ...nefesim nefesine yakındır artık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.