.......İsterim Ki
İsterim ki,senle devam edip dursun şiirselliğim
...........................................................
sevgili
elinde oyuncak gibi kal isterim
İsterim ki,her yönümle sen olayım.Sen taşayım.Sen yazılayım her kaya üzerine.Sen çizeleyim her portrede.Sen görüneyim her gölgede...
sevgili
beline dolana dolana yürür gibi yaşamak isterim
İsterim ki,bir bütün olarak sen olayım.Sen konuşayım.Sen dinleyeyim her şarkıda.Sen düşeyim her yağmur katresine.Sen ıslanayım,her duyguda...sen kaybolayım her okyanus derinliğinde...
sevgili
yanında ayrılmaz şiir gibi durmak isterim
İsterim ki,her mısram senle başlasın çağlamaya.Senle coşsun doyasıya içim.Senle cereyana kapılsın dışım.Senle dağlasın dağlarım.Senle dile gelsin,karşıki kıyılarım.Senle sus pus olsun,hırçın dalgalarım.Senle devam etsin her türlü kavgam...
sevgili
avuçlarında küçülüp büyüyen bülbül olmak isterim
İsterim ki,her ötüşüm sana olsun.Sana yansın ormanlarım.Sana çıksın bildiğim/göremediğim yollarım.Sana kansın tüm sağlam inançlarım.Sana gelsin toptan mavi düşlerim.Sana uğrasın bütünü sen vakitlerim.Sana baksın her biri geceye aşık pencerelerim.Sana aksın her biri başka seste yankılanan seslenişlerim...
sevgili
gözlerinde güneş gibi parlayan bir yıldız olmak isterim
İsterim ki,her bakışım sende hayat bulsun.Sende konaklasın ab-ı hayatım kendini.Sende bayrağını diksin ülkelerim.Sende yeni saraylar inşa etsin dünyalarım.Sende uyusun,uyansın rüyalarım...
sevgili
seni sevip
seni sayıp öylece ölmek isterim
İsterim ki,her ben’im sen olsun.Bu ben bir tek sende yaşasın ıslak duyguları.Bu ben bir tek sende kursun yüzgeçleri yıpranmaz hayalleri.Bu ben bir tek sende,hançeri kalbine saplasın.Bu ben bir tek sende,yumuşak huylu olsun koynunda.Bu ben bir tek karşında,şaşkın kedi gibi dursun dolansın her an....
..............................................
ADımyalnızlık
9 ağustos 2009,,,11.06
YORUMLAR
sevgili
seni sevip
seni sayıp öylece ölmek isterim
İsterim ki,her ben’im sen olsun.Bu ben bir tek sende yaşasın ıslak duyguları.Bu ben bir tek sende kursun yüzgeçleri yıpranmaz hayalleri.Bu ben bir tek sende,hançeri kalbine saplasın.Bu ben bir tek sende,yumuşak huylu olsun koynunda.Bu ben bir tek karşında,şaşkın kedi gibi dursun dolansın her an....
Harikaydı. Sevginiz azalmasın artsın dileklerimle. Sevgilerim size.
......................
hazırım
sana kalbimle merhaba demeye
hazırım
seni mutlu etmeye
gönlümü sere serpe önüne sermeye
hazırım
duygularımla
kendimi sana açıkça ifade etmeye
kendimi sol yandan yanına kaydetmeye
hazırım
bir yaz sonrası eylülde
kasımpatılarını öpmeye
bir eylül ertesi kışta
çiğdemliğini koklamaya
evet
hazırım
bir ömür boyu
senle şiir gibi akmaya
bir ömür boyu
senle aynı çatı altında hayata bakmaya
..........................
ADımyalnızlık
9 ağustos 2009,,,13.11
Şimdi yağmur yağıyor şimdi hüzün nöbetleri geçiriyor her hücrem eklemlerime yalnızlık diye bir sızı akıyor belli belirsiz ... şimdi yorgunum şimdi firari....
yazın harikaydı duyguların çok değerli ve samimi inan seni yıllar sonra bile okuyacağımı biliyorum...Böylesi bir adanmışlıkta hakkını alır inşallah...Kalemini saygıyla kutluyorum hep bu duyguda bu coşkuda kal esen kal...
çiğdem çelik tarafından 8/9/2009 12:56:21 PM zamanında düzenlenmiştir.