- 668 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Anne olmak
ANNE OLMAK
Anne olunca anlarsın beni derdin anacım illa annemi olmayı bekliyecektim seni anlamak için? Of anne yine haklı çıktın. Ne çok haksızlık yapmışım ne çok üzmüşüm seni. Ben ergenlik çağı fırtınaları yaşarken sen hem mutfağının hem babamın hem de benim derdime düşmüştün. Bütün gün yorulduktan sonra birde akşam ateşli olan yavrunu beklemiştin. Uyunmuyormuş anam yavrun hastayken uyku harammış anneye…
Anne olduğum zaman da büyütemedin beni anam. Çocuklara iyi bak hasta etme onları derdin tabi ben senin gözünde hala çocuktum.
Anneliği anlat diyorlar bana sadece tek bir cümle var aklımda: Karşılık beklenmeden verilen tek duygu. Büyük oğlum ameliyat olmuştu 3 saat sonra tekrar yanlışlıkla narkoz verildiğinde yavrum komaya girmişti o an ki çaresizliğimi nasıl anlatayım? Yüreğimi alsalar sesim çıkmazdı koparıp veresim geldi. Yavrumun yanında bile olamıyordum ama Rabbime şükürler olsun elimizden gelen tek şeyin duamızın kabul olmasıyla onu tekrar kucağımızda bulmuştuk bir doktorun hatasını diğer bir doktor telafi etmişti.
Eşimle tek tartışmamız çocuklar için oluyor O daha gerçekçi haklı da olsa duygusallığımla ben kıyamıyorum yavrularıma. . 2.ye hamileydim acaba ilk çocuğumdan daha mı farklı şeyler hissedecektim haksızlık mı yapıyorduk, sevgisini mi bölüyorduk? Oysa Allah bizlere öyle büyük bir sevgi ve şefkat vermişti ki ikinci yavrumu kucağıma aldığımda bunun farkına vardım.
Eski dostlarla karşılaşıyorum bazen ne iş yapıyorsun diyorlar bana espiriyle karışık “ Elişi ev işi annelik hanımlık komşuluk= KADINIM diyorum bundan daha büyük bir iş mi olur.
Kadınım Anayım Yar’im Yarenim…
Tüm ana yüreklilere sevgilerimle……