KÜPELİ DE TAŞLAR BAŞINDA
Türkiyede üniversiteli seçmen sayısı 25 milyon deniyor.Bu demektir ki okumuş kesim ilerde bu sistemin başına bela olacak.Türkiye şu konumda en genç nüfusa sahip durumda.Ama ne yazıktır ki 12 milyon işsiz konumumunda.Genç nüfusumuz işe yaramıyor.Şu an bu gençlik ana-baba ekmeği yiyip yan gelip yatıyor.Gece gündüz barlarda,kafelerde kulağında küpe,göbeğinde piersingle entel dantel muhabbetlerle cinsel özgürlüğü hayatın vazgeçilmişliği olarak görüp hayal aleminde yüzmekteler.Diğer yandan Fethullahçı gençlik hızla türemekte sefilce girdiği camiden varlıklı olarak çıkmasını becermekte.Hangi gençlik doğru yolda dersiniz? Gariban vatandaşın dini duygularını kendine basamak yapan bıyıksız,takım elbiseli,hacı yağı sürünmüş cemaatçi gençlik mi?Yoksa okuduğu üniversitede illa da aşk aşk diyen esrarı derin derin ciğerlerine çeken keçi sakallı,piersingli,dövmeli gençlik mi?
Öte yandan küresel ısınmayı dert etmeyen umursamayan,tüketim toplumu oluşturan kapitalizmi bu iki kesimde umursamıyor bence.İlerde açlık,susuzluk ve barbar teknoloji bu umursamaz , sorumsuz gençlerimizi bir solukta yutup,kavurup yok edecek ve maalesef biz orta yaş sınıfı bu alemden göç etmiş olacağız.Belki ölen anne babadan kalan miraslar bir müddet işlerine yarayacak ama sonuç o korkunç son yakalarını bırakmayacak.
Küpeli de taşlar başında, girmiş ondört yaşına.
YORUMLAR
Öte yandan küresel ısınmayı dert etmeyen umursamayan,tüketim toplumu oluşturan kapitalizmi bu iki kesimde umursamıyor bence.İlerde açlık,susuzluk ve barbar teknoloji bu umursamaz , sorumsuz gençlerimizi bir solukta yutup,kavurup yok edecek ve maalesef biz orta yaş sınıfı bu alemden göç etmiş olacağız.Belki ölen anne babadan kalan miraslar bir müddet işlerine yarayacak ama sonuç o korkunç son yakalarını bırakmayacak.
Küpeli de taşlar başında, girmiş ondört yaşına.
katıldım
yazınıza.
dum duma bir gençlik büyümekte.
saygılarımla.