- 670 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN?
Neden bunca dökülen yaş,neden bunca akan kan ,neden okullarımız kapalı neden yüzümüz gülmüyor,neden çocuklarımız öksüz,neden korkarak uyuyoruz,neden ülkemizde huzur yok neden?!!!
Hayatımıza bir kabus gibi giren,umutlarımızı söndüren,bizlere,analara,evlatlara acılar çektiren birileri ya da bir şeyler var ki her şeyin neden-i onlar!
Ülkemizde terör olayları hemen hemen her gün yaşanmaktadır.Şehit edilen askerler polisler,görevi başında acımasızca öldürülen öğretmenler,cami azlusunda öldürülen gazeteciler ve daha nice değerli insanlarımız bu kabusa kurban gitmektedir.Evine ekme götürmekten başka bir derdi olmayan babalar kaçırılıp dağa götürülmektedir.Okuma imkanı olmayan çocuklarımız beyinleri yıkanarak provakasyon eylemlerinde kullanılmaktadır.Tandırda ekmek pişirerek oğlunun yolunu gözleyen analarımız acı haberlerle olduğu yerde yıkılıp kalmaktadır.gençlermizi çeşitli nedenlerden dolayı okullarda siyasi boyuttaki eylemlere zorlanmaktadır.
Teröre karşı en önemli silah(ki silah kötü bir anlam çağrıştırmasın)günümüz gençliğidir.bu hususta gençlere her türlü olanaklar tanınmalı,daha güzerl ve daha huzurlu bir gelecek adına onlara bütün koşullar seferber edilmelidir.
Terörü yok edip ekonomisiyle,kültürüyle ve sosyal yapılanmasıyla Avrupa Birliğine girmeyi amaçlayan Türkiye’miz bun gerçekleştirmek için elele vermiştir...
Not:Bu kompozisyonu 2001 yılında Türk Anneler Derneği taafından düzenlenen ’’Terörden Huzura’’ adlı kompozisyon yarışmasında yazmış olup 1.lik ödülü aldım.lütfen bu yazıyı bu çerçeve içerisinde değerlendirin.çünkü o tarihte ben daha ilkokul 8. sınıf öğrencisiydim.