- 1289 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
PAMUK ŞEKERİME ELVEDA (BAHADIR BABAMA MEKTUBUM)
07.08.09
Sen cennete uçtun..
Derin derin soluyorum seni içime hapsediyorum seni.
Alışamadım bir türlü yokluğuna gül bebeğim
Sensiz yaşamak ne kadar zor, ayrılık acısını gel bana sor..
Nasıl kıydın bana gül bebeğim?
Nasıl yaşarım şimdi ben sensiz?
Hani bana verdiğin o sözler?
Hani o gülen masum gözler ?
Alışamadım bir türlü yokluğuna gül bebeğim.
Sensiz yaşamak ne kadar zor..
Ayrılık acısını gel bana sor..
Göz yaşım karıştı yağmura..
Damla damla süzülüyor toprağa
Bizi ancak ölüm ayırır diyordun bana
Söyle nasıl kıydın kuzuna gül bebeğim?
Seni benden ölüm bile ayıramadı işte..!
Uyuyasım tuttu bu gece..
Uyudum..
Sabaha karşı içimde ki sıkıntıyla fırladım yataktan. Etrafıma baktığımda sorun yaratacak pek bir şey göremedim hafif takıntılarım dışında.. Elim telefona gitti saate bakmak için.
Bir mesaj.
’’Bahadır Akkuzu ölmüş.’’
Dalga geçiyorlar falan sandım.. pekte kale almadım.. uzandım yine yatağıma. Sabah kuzumu ararım sesiyle neşe dolarım dedim..
Dedim dedim de içimdeki sıkıntı tutmadı beni. Bir an dehşete düştüm ve fırladım yataktan. Hemen girdim internete. Evet haber doğruydu. Kuzumu kaybettiğime dair birkaç yazı yazıyordu ama inanmadım. Girdim facebooka, açtım profilini.. Söylenenler doğruydu..
Kuzum derin bir uyku için kapamıştı gözlerini..!
Hıçkırıklarla dolu bir patlama yaşadım o anda.. İnanamıyordum, çaresizdim.. Yapamazdı. Hayır hayır tüm bunlar bir yalan olmalıydı. Beni bırakıp hiçbir yere gitmezdi ki kuzum..
Anneme koştum. Yıllar önce babamı kaybettiğimde hissettiğim acıdan çok daha farklıydı..
İlaçlarla uyuşturulmuştum o zaman. Ağlayamamış, konuşamamış, sadece etrafı inceliyordum..
Oysa bu kez öyle miydi ? Gözlerime hakim olamıyor çığlık atmak istiyordum..
Annem ise uyku sersemliğiyle önce kavrayamasa da ne kadar çaresiz olduğumu gördü ve beni teselli etmekten başka bir şey gelmedi elinden.
oysa ben teselli değil kuzumu istiyordum.. Pamuk şekerimin kokusunu istiyordum.. onu aramak uyandırmak istiyordum ama biliyordum ki artık ne ona yazdığım mesajlara karşılık alacağım ne de telefonlarıma.. Ne bir gün deniz kenarında yine rakı balık yapacağız ne de saatlerce soru cevap oynayacağız.. Hiç biri olmayacak artık hayatımda hiç biri..
Beni terk etti diyordum sadece.. Beni öylece hiçbir açıklama yapmadan bırakıp gitti.. Oysa bana söz vermişti. Beni hiç bırakmayacaktı… Beraber içecektik. Bana sevgili bulacaktı elleriyle.. Olmadı sevgili yapamadıysam yine kaçırmak yoktu beni oğluna almaya kararlıydı..
Önce babam terk etmişti beni.. Acımı bile yaşayamadan hayatın tamda ortasında kalakalmış öylece.. Sonra bir el tuttu elimi.. Sımsıkı sarıldım o ele.. Çekti beni huzura.. En zor zamanlarımda bile beni huzuruyla hayata geri bağladı.. Hiç gitmeyeceğine inandığım bu dev adam bugün gözlerini sonsuzluğa kapadı… Elimden sadece ağlamak geliyor..
Ne seni ne şarkılarını ne duruşunu ne sözlerini hiç ama hiç unutmayacağım.. Ve bana kızacaksın yine biliyorum ama sana en çok ben ağlayacağım.. Ağladığımı görsen tutardın kulağımdan bir güzel pataklardın beni biliyorum.. Hatta şuan gittiğin yerlerden beni görüp bu kız hiç akıllanmayacak diyorsun duyabiliyorum.. Ama senin varlığını unutmak kolay mı pamuk şekerim? Kelimeler o kadar kifayetsiz ki.. Seni tanımayanlar ne kadar şanssızlar şimdi..
En çok Gamzedeyim Deva Bulmam’ı severdik.. Gamzem vardı ya hani benimde sende onun derdindeydin işte.. (: Ama şimdi en çok;
Dün yine yapayalnız dolaştım yollarda.. yağmurlarda ıslanan bomboş sokaklarda…Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni..!
Yada;
Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca?!..
nereye baksam seni görüyorum.. ne dinlesem seni duyuyorum.. mecbur muydun benim güzel ağabeyim gitmeye? Beni, bizi terk etmeye mecbur muydun?
Aslında en büyük suç bende.. Beni ara gelince demiştin.. Öyle bir karmaşaya düştüm ki yine arayamadım seni.. Yok staj yok bilmem ne.. Dedim ki bitince gideceğim ağabeyimin yanına.. Ve hiç ayrılmayacağım.. bu pazartesi sana uğrayacaktım.. Diyecektim ki hadi eser ağabeyime Ahmet ağabeyime gidelim rakı balık benden.. bundan sonra sokmam ağzıma rakıyı tövbe.. Seninle içmiştik ilk rakımı… ne de güzeldi o gün nasıl unuturum ki ben şimdi? Nasıl unuturum? Bir gece gelen bir mesaj nasıl bu kadar yıkabilir tüm dünyam? Hiç gitmeyecek gibiydin. Hep benimle kalacak gibi… şimdi öyle çaresizim ki sensiz.. şimdi öyle mutsuz öyle umutsuz öyle huzursuz öyle deliyim ki.. şimdi bomboş şimdi tutuk şimdi karamsar şimdi anlamsız..
Çevir yüzünü biraz göster yürek gözünü
Gülümseyen her yerinle bak ta içime içim
Son kez sonsuz kere
Soranlara söyleyin
Azıcık oyalandı bu dünyada bir melek
Şimdi maviler uğurluyor onu sonsuza
Öperek
Ölüm benim kapımı unuttu diyordum. Ama en acılı halinden yine dayandı yüreğime yüreğime.. bu sefer öyle bir acıttı ki.. nasıl toparlanırım bilmem.. nasıl hayata geri dönerim, nasıl yaşarım..? Sensiz bu dünyayı sevebilecek kadar gönlü geniş biri değilim.. Beni kaldırdığın yere yeniden çarptım.. bu kez 20 yaşında daha olgun daha acısını içinde yaşayan biri olmam gerekirdi değil mi? 5 yıl önce olgunlukla babamın ölümünü nasıl kaldırdıysam şimdide öyle yapmalıyım değil mi? Hayır.. Hayır yapamam.. Acımı bile yaşayamamıştım o zaman.. Ama bu sefer delice 15 yaşında küçücük bir kız gibi ağlaya ağlaya, bağıra bağıra, çığlık çığlığa yaşıyorum acımı tamda hayatın istediği gibi.. Gözlerimin altı kıpkırmızı, dudaklarım morarmış, yüzüm solmuş, saçlarım dağınık ve elimde sigarayla.. En çok ben ağlayacağım senin için çünkü en çok bu yürek seviyor seni diyorum herkese ve her şeye inatla.. Biliyorum beğenmiyorsun şimdi bulutların üstünde bu halimi.. Ama merak etme toparlanacağım. nasıl olduğunu bilmesem de toparlanacağım kıymetlim..! Elimden tutan biri olmadan toparlanacağım ! senin için seninle dolmak için katlanacağım hayata.. Sakız hanımın küçük kemençesi gibi bırakıp kaçtın beni.. Ama biliyorum beni izliyor ve beni seviyorsun hala pamuğum..
Güneş bulutların arasına saklandı bugün üzüntüsünü görmeyelim diye...
Ağladı..
Kana kana, için için ağladı..
İstanbul’da yağmur yağdı sen giderken..
Martılar selam durdu büyük üstada..
Kırgın güneş tekrar çıktı sonra ortaya..
’Selamı var Barışla Pamuk şekerinin sana ’ dedi.
Selam olsun size üstatlar..
Selam olsun sana kuzum..
Unutmadın beni..
Unutmazsın bilirim..
Az daha bekle..
Az daha..
Az…
19.46
HAZAL.
YORUMLAR
İnanın öylesine duygulandım, öylesine hüzünle okudum ki yazınızı...:(
acılarım tazelendi...birini hele de çok sevdiğiniz birini kaybetmenin, yitirmenin, onu bir daha aslaaa göremeyeceğinizi, dokunamayacağınızı, kokusunu duyamayacağınızı bilmenin ne demek olduğunu çook iyi biliyorum...acınızı yürektenn paylaşıyorummm... toprağı bol olsun...cennette uyusun.....:(
sevgiyle......:((