TERÖRİST BAŞI DEVLET BAHÇLİ
’25 yıl dağda gezenlere Türkiye’yi bölmek istiyorsanız, 50 yıl dağda gezmeye hazır olup, Türkiye’yi böldürmeyen milliyetçi harekete de isteğini vereceksin!’ diyor sayın TERÖRİST BAŞI bahçeli
Devlet Bahçeli, hükümetin Kürt açılımına karşılık olarak ’dağa çıkmaktan’, ’gerekirse dağda elli yıl kalmaktan’ söz ediyor. Bu, sadece kasım ayında yapılacak olan MHP kongresi öncesi ’taktik’ bir sertleşme olabilir mi
Yani, Türkiye’de Kürt sorununun demokratik çözümü için bir irade belirlense, böyle bir kararlılık oluşsa, Bahçeli, yavru Kurtları alıp dağa çıkacak!
Hadi 50 yıldan vazgeçtik, 50 gün o dağlarda kalabilir mi? Aç susuz dolanabilir mi? Bu iradeyi gösterebilir mi? Hadi başardı diyelim, yavru Kurtlarını 50 gün yanında tutabilir mi? Böyle bir hayat şeklini kaldırabilir mi?
Hiç sanmam. Kendi de söylediğine inanmıyordur zaten... O dağlar üç gün içinde Bahçeli’yi de, yavru Kurtlarını da kusar. Madara edip bırakır... Yavru Kurtları da çil yavrusu gibi dağılır. Ya da gelip demokrasiye sığınır.
O dağlarda kalmak, Amanosları, Bolu Dağları’nı, Bey Dağı’nı, Palandöken’i, Ağrı’yı ve Anadolu’nun sayısız doruğunu mesken tutmak, bu doruklarda ömür tüketmek kolay değil. Herkesin harcı değil!
guvenlik kuvetleri artık kenyadan mi gözlerıni ağzıni bantlanmış olarak bulurlar yoksa yavru kurtlardan biri ihbar edrekmi yakalarlar.orasi dağa cıktıktan sonra göreceğiz.
Sayın bahçeli yerınde hazir imralide TERÖRİST BAŞI aponun yanında yerın hazır sayın TERÖRİST BAŞI canı sıkılmanta yanında bir arkadaş aramakda (vallaha iyi fıkır TERÖRİST BAŞI içten içe sevınmekde)ne diyelim muhabetıniz ol şeytanınız az olsun SAYIN TERÖRİST DEVLET BAHÇELİ ....
YORUMLAR
Burada Türk halkına saldıran bu yazının sahibine soruyorum;Kürt halkı dediğiniz kitle bu ülke için ne yapıyor;hainlik kürtlerde hırsızlık onlarda kapkaççılık onlarda,gasp onlarda güvenlik güçlerine hain tuzak kurma onlarda,10,12 çocuğu yaparken değilde doyurmaya çalışırken suçu devlete atmak onlarda.Bir de utanmadan arsızca bu ülkenin değerlerini eleştirip dağlardaki uyuşturucu tacirlerini yüceliyorsun Unutma ki o dağların sahipleri bu ülkeyi 1000 yıldır koruyor ve koruyacakta,geriye de bir takım hainlerin kuru övüntüleri kalacak..Bekleyin ve Görün..NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE...
her fikre düşünceye saygiliyim dınlemesıni tahamul etmesini bılırım
tşk herkesde hakaret etmeden duşuncesıni yazmış bu cok guzel.
devlet beyle abdullah ozcalani tabi k bir tutmuyorum
ama 50 yıl dağda gezerse onca insanın kanına girerse elbetede onada TERÖRİST BAŞI d
iyeceğiz ordan yola cıkarak bir mızansel olsun diye yazdım saygılarımla
AĞIR BİR YAZI ULAŞAMADIKLARI AĞACI HEP TAŞLARLAR..AŞAĞILAMAK İSTEDİĞİNİZ KİŞİDEN ÜSTÜN OLUNDA ÖYLE YAZIN .
.SİZİN O BEĞENMEDİKLERİNİZ İNSAN GİBİ İNSANLAR YAVRU KURTLAR ...
.NE AMAÇLA YAZIYORSUNUZ KAOS YARATMAKMI GÜNDEME DÜŞMEK Mİ BURASI EDEBİYAT ŞİİR SİTESİ BU YAZI
NIN BURDA İŞİ NE...
SANIRIM GÖZDEN KAÇTI BU YAZINIZ ...
NE MUTLU TÜRKÜZ NE MUTLU MÜSLÜMANIZ !!..
ALLAH TÜRKLERİ SOYDAŞLARIMIZI KORUSUN!!..
NE MUTLU ÜLKÜCÜYÜMDE VATANIM İÇİN ÇARPMAKTA KALBİM ...
ÜLKÜ BAHÇESİ tarafından 8/8/2009 2:12:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet!!!
Bir kez daha gördük ki
TÜRK’ün TÜRKten başka dostu yok!
Ve kürt halkının aslında şu bulunduğu durumdan silkelenip kendine gelmesi gerek…Biz ne yapıyoruz aman yarabbi diye farkına varmaları gerek….!!! Çünkü “Bir Türk dünyaya bedeldir”….
Yine de iyi yanımla bakarsam olaya hadi diyelim ki bu kürt > “sorun”u değil!!!Hadi yine diyelim ki bölücü Apo denilen haysiyetsizde değil!!!
Peki ya nedir?
Bu kadar memnuniyetsizlik nedir….Ne istediğinizin farkına varın siz bir Türkten topraklarını isteme cesaretinde bulunduğunuz için “bölücülük” denilen kavramı var ettiğiniz için “sorun” oluşturuyorsunuz….
Sizin o yaşayamaz dediğiniz dağlarda!
Bildiğim kaç can verildi!
Sizin o çil yavrusu gibi dağılır dediğiniz dağlar bu memleketin sınırı dahilinde olup Türk askerlinin şehadet şerbeti içip ana-yar-bacı-eş-dost artta bırakılarak “Vatan sağ olsun” seslerinin yankılandığı dağlardır….
Siz ki bilin !!!!
Bu dünyaya Türk-İslam mühürü vurulacakken
Kürdistan sadece bir rüya!
Ay imbiğinde yarımiken barışa ulayan kurtlara sağır kaldık, biz radar olup benlğimizi dağların dört bir yanına çevirdik.Ulumadık sevda olup aktık el uzatmış el zeytin dalı uzattık....................
Dağa çıkanlar piknik yapmaya gitmedi,İnsanları bu değersizleştirirseniz insanların tepkileri er ya da geç gelir .......fazla yorum yapmak istemiyorum bırak ulusunlar nereye kadar o bakarsan darwin de kendini maymun hissediyor.......ya hu Allah(c.c.) aşkına insan bir hayvana tapar mı..............bu ülkeyi bunlara hale getirdi foyaları çıkıyor diye etekleri tutuşmuş..............svgler sygllar slmlar