- 723 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYDİ SEVGİ SELİ OLALIM.....
Nasıl başlanmalı bilmem ama az önce sevgiyle ilgili bir yazı okudum ,bizlerden biri oda 30 senesini devirmiş,bir otuz seneler daha onların adına ve herkese de aynen onların tadında sevgiler ve saygılar eşliğinde bir ömür diliyorum.
Ne güzel demiş sevgiyle beraber dürüstlüğü bir araya koyup,bunu karıştırmak ve insanda bir ömür sorunsuz bir yaşam dilendi mi daha ne olur? Mutlu bir birliktelik , sevgiyle beraber,dürüstlük,sadakat,;Mutluğun bir yolu hem’de ayrılmaz bir yolu onlar biraz sapmaya başladı mı yaşamda da sapmalar başlar tabi ki.....
Eğer seversek gerçekten,bir ömür boyu devam etsin dercesine içimiz bunu tekrarlar
tabi bunu yaşarken tek sevgi ve sadakat karşılıklı olması gerekir ki bizlere yaşam tat vermesi, bir cabası olmalı..
Neden olmasın yaşarken bir arada ;severek sadakatli bir yaşam kim istemez,Bunu yaşarken birde etraftaki sesleri duyar gibiyim,"şunlara bakın ne kadar sevgiyle ve sadakatle halen devam ettiriyorlar,bravo fala....
filan....
Hadi ama her birimiz bunu yaşayabiliriz ne var bunda yanımızda sevdiğimiz var ve ona şu andaki duygularımızı açmakta niye halen zorlanıyoruz bilmem,yarının bize ne getireceğini bilen mi var,hatta birazdan ne olacağımızı bilen mi var ,bırakın içinizdekileri ,ne varsa duygudan yana,sevgi der yana,isteğinizden yana,bırakın da bunu kalbinizle beraber dudaklarınız ve içinizden gelenleri ağzınızla beraber dudaklarınız şahit olsun,bırakın sizle beraber buna sevdiğinizde şahit olsun,....
Hep seveceğinizi ,hep sevileceğinizi bir birinize söylemekte hiç geç kalınmadığını hep anlamanız bakımından kulaklarınızda buna şahit olsun ki devamlı duymak isteğini beyninize iletsin sen bunu belirt ki sevdiğinde senden cesaret alarak devamlı bunu ifadesiyle duygular sel olsun siz bunu devamlı duymak isteyerek sevginize sevgi ve sadakatiniz ile beraber mutluluğunuzu daim edin....
Hadi ne duruyorsunuz bekliyor ama dudaklar ve kalbiniz ifadeyi,kulaklarınız da duymayı ne bekliyorsunuz sevgiyle kalmanız dileğimle...
Sevgiyle beraber sevgiler daim olsun.