- 3485 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Eski Dostan Eski Dosta
Uzun zaman geçti aradan ya da bana uzun geliyor geçmiş olan zaman.
Sesini kulağımda işitmek ellerini ellerimde hissetmek ne kadarda önemliymiş meğer seninle ömür anıları geçirmek...Dört yıl boyunca göz önünde bulundurduğumuz dostluğumuzun beşinci yılı bir farkla öne çıktı . Artık göz önünde değil gönül içinde ,en azından bu böyle bende ...Kötü bir fark gibi geliyor bana ama ayrıcada gerekli gönül sevgisi..
Yakınken sana ruhen uzak duruyorum senden bedenen yaptıklarımın nedeni ise sadece mecburen...Bu mesafeyi sadece kendim için katmıyorum ayrıca sadece senin içinde katmıyorum ...Bu ikimiz için yaptığım bir bakıma yapmak zorunda kaldığım bir tutum ...
Sen?Sen??Sen???Ben?Ben??Ben??? Sen ve ben?Ben ve sen?? Biz???
Sn ve ben yani biz galiba fazla bizleşmişiz ,birbirimizin içini öğrenmişiz içte kalmış dışımızdan mahrum bırakılmışız.
Hep içimizi görüp eleştirirken dışımızda kötü görünen bizi farkedememişiz.Unutmuşuz her insanın bizi ilk dış görünüşümüzle yargıladığını ve her insanın içimize dalmadığını bu yüzden gördükleri ile yorumladığını...
Eski dostum aramıza kattığım her mesafe sana olan sevgimin zirvedeki boyuna eklenecek olan mesafedir.Seni unutmuş gibi davrandığıma aldanma aklım her zaman sende ismin her gece dilimdedir
Eski Dosttan Eski Dosta
YORUMLAR
Dost bilip dost kalabilmek
Ne güzel bir haslet.
Yüreğinde hep O'nu yaşatabilmek
Birde vefa ister dostluk.
Vefa dolu yüreğinize selam olsun.
Saygılarımla....